Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie kan me helpen......

Pagina's : [1] 2

JENIAA
26-08-2002, 10:50

Ik moet dit jaar nog 4 boekverslagen inleveren.....en nu was mijn vraag: Heeft er misschien nog iemand oude boekverslagen????? Jullie zouden me er een heeeeeel groot plezier mee doen :) Alvast bedankt!! :zwaai:

Chaimae
26-08-2002, 10:53
ik moet er zelf nog 3 maken dus ik heb ook hulp nodig enne is het niet de bedoeling dat je die krengen zelf moet maken

nl-girl
26-08-2002, 10:55
mmmm, nog voorkeuren? Talen ofzo? Ik kan nog kijken wat ik heb liggen...... (AL betwijfel ik of ik nog iets kan vinden.....)

JENIAA
26-08-2002, 11:12
Origineel gepost door nl-girl mmmm, nog voorkeuren? Talen ofzo? Ik kan nog kijken wat ik heb liggen...... (AL betwijfel ik of ik nog iets kan vinden.....) Nee gewoon nederlandstalige boeken. Alvast bedankt :D

JENIAA
26-08-2002, 11:13

Origineel gepost door chemie ik moet er zelf nog 3 maken dus ik heb ook hulp nodig enne is het niet de bedoeling dat je die krengen zelf moet maken Uhmm zoals je het zegt, de bedoeling ja. :rolleyes:

selmAa
26-08-2002, 11:29
watvoor boeken moeten het zijn? welke klas zit je, en wat doe je voor opleiding, ik zal wel kijken of mijn zusje nog wat heeft groetjes

_crazy2000
26-08-2002, 11:31
www.scholieren.nl

selmAa
26-08-2002, 11:43
Origineel gepost door JENIAA Zit nu in 6VWO..... :) nee mijn zusje is daar nog niet, ksnap best dat je dat niet zelf wilt gaan lezen, allemaal boeken die nergens over gaan.............

JENIAA
26-08-2002, 11:54
Origineel gepost door selmAa nee mijn zusje is daar nog niet, ksnap best dat je dat niet zelf wilt gaan lezen, allemaal boeken die nergens over gaan............. Het lezen vind ik niet zo erg, alleen die verslagen maken wel...... :rolleyes: Maar toch bedankt:)

JENIAA
26-08-2002, 12:08
Origineel gepost door _crazy2000 www.scholieren.nl Thx..... :)

selmAa
26-08-2002, 12:14
Origineel gepost door JENIAA Het lezen vind ik niet zo erg, alleen die verslagen maken wel...... :rolleyes: Maar toch bedankt:) graag gedaan

saidaaatje
26-08-2002, 12:27
hmm ik heb net dit jaar me vwo diploma gehaald ik heb wel verslagen liggen van turks fruit,de aanslag,blauwe maandagen en ricos vleuegels.....maar 1 probleem ik heb ze nie meer op schijf staan omdat me pc gecrasht wasd doesss ik heb ze wel uitgedraaid doeesss jah en mot zeggen de verslagen zijn echt goed,heb ze zelf gelezen en zelf gemaakt mbv van samenavtiingen op internet

JENIAA
26-08-2002, 12:31
Origineel gepost door saidaaatje hmm ik heb net dit jaar me vwo diploma gehaald ik heb wel verslagen liggen van turks fruit,de aanslag,blauwe maandagen en ricos vleuegels.....maar 1 probleem ik heb ze nie meer op schijf staan omdat me pc gecrasht wasd doesss ik heb ze wel uitgedraaid doeesss jah en mot zeggen de verslagen zijn echt goed,heb ze zelf gelezen en zelf gemaakt mbv van samenavtiingen op internet Uhmm jah, dan heb ik er ook niet zoveel aan als je ze niet meer op schijf hebt... :( Maar thx anyway :zwaai:

Handyman
26-08-2002, 12:36
Origineel gepost door JENIAA Ik moet dit jaar nog 4 boekverslagen inleveren.....en nu was mijn vraag: Heeft er misschien nog iemand oude boekverslagen????? Jullie zouden me er een heeeeeel groot plezier mee doen :) Alvast bedankt!! :zwaai: Moet het perse een verslag van een bekende schrijver zijn??? Want zoals je in mijn topics hebt gelezen, ben ik best wel goed in het schrijven van verslagen. Ik kan je eventueel een verslag toe zenden die ik zelf heb gemaakt. Alleen ben ik zelf de schrijver. Dus zeg maar waar jou verslag over moet gaan en ik zal kijken wat ik voor je kan fantaseren........er is uiteraad een ook andere optie

JENIAA
26-08-2002, 12:50

Origineel gepost door BaByCaKe Ik wil ze wel voor je maken, ik hou van lezen dusssssssss.. moet je maar even een boekenlijstje doormailen en de vragen die in het verslag moeten staan! --> babycake1403@hotmail.com Ik voeg je wel ff toe op msn is makkelijker:)

Pagina's : [1] 2