Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat is het ergste het slechte wat je kunt zeggen tegen ...

rifiagirly
06-11-2003, 23:49

iemand die je best ziet zitte voor iets serieus mee te beginnen wat is het ergste wat die kan zegge tegen jouw waardoor je hem totaal niet meer ziet zitte

LadyLo
06-11-2003, 23:51
hoezo zou je iets slechts willen zeggen :confused: je moet toch charmant zijn als je diegene ziet zitten???

hayatoe
06-11-2003, 23:52
Hoeveel verdien je per maand!!! hahaha wilieee zwaar verschut man...

ChOcOtOfFfF
06-11-2003, 23:55
jouw ouders wil ik niet op de bruiloft hebben:maf: ie ie erg of is ie erg:hihi:

SweetRose
06-11-2003, 23:57

Ik moet jou niet hebben. Lijkt me logisch :rolleyes:

rifiagirly
07-11-2003, 00:02
ie wallah heb dat niet zo lang gelden mee gemaakt hij was kanp en voldeed echt aan mij droom prins (qua uiterlijk dan) tot dat hij op onze 2de afspraak iets zei waardoor mijn mond openstond ik wist niet wat ik hoorde:confused: en hoe weg te geraken

VirtualAngel
07-11-2003, 00:03
Origineel gepost door rifiagirly ie wallah heb dat niet zo lang gelden mee gemaakt hij was kanp en voldeed echt aan mij droom prins (qua uiterlijk dan) tot dat hij op onze 2de afspraak iets zei waardoor mijn mond openstond ik wist niet wat ik hoorde:confused: en hoe weg te geraken Wat zei hij dan? :zwaai:

rifiagirly
07-11-2003, 00:15
ik vond m wel plezant maar ik deed dat normaal nooit maar we waren dus aan het praten en het ging heel vlot over famillie ouders relaties enz ik dacht dit kan niet mis gaan tot hij ik weet niet eens hoe m erbij kwam zei ben je nog maagd anders heeft dit niet veel zin ikke:o wist niet wat te zegge ik vond dat niet normaal dat die zoiet zei al was dat de eerste jongen waar ik mee afsprak en zach zitte ik vond gewoon dat die het recht niet had....dat doe je toch niet of wel soms