Bekijk originele versie : 3 Mocroz hoeken meester!
MoDaMsCrO
06-11-2003, 23:21
Assalaamu alaikum,
Op Sweelinck College in Amsterdam-Zuid hebben 3 mocroz een leraar in elkaar getrapt. Hij heeft een gebroken rib opgelopen en nog meer kweeni precies.
Connecties van mij hebben 3 versies verteld, dus 1 van de volgende 3 kan waar zijn:
1: Die mocroz hadden een muis en ze hadden brood genakt uit kantine op hem te voeden en toen had die leraar dat ontdekt. Toen hebben ze hem gegeven.
2: Leraar zei iets tegen hun en mocroz begonnen hem gelijk te hoeken.
3: Leraar zei Allah is klein toen hebben ze hem gegeven.
Leilahgirl
06-11-2003, 23:51
Dit is gewoon zo zielig. Er is gewoon nergens meer respect voor, voor niets en niemand. Als je dit al durft bij een leraar, dan spoor je toch gewoon niet???? en nog wel zo jong!!!!!!! sorry hoor, maar toen ik vroeger op de middelbare school zat was ik wel bijdehand, maar er er zijn gewoon grenzen en een leraar in elkaar slaan????? Dat kan gewoon echt niet!!!!!!!! dan is er gewoon wat goed mis met je.
Origineel gepost door MoDaMsCrO
Assalaamu alaikum,
Op Sweelinck College in Amsterdam-Zuid hebben 3 mocroz een leraar in elkaar getrapt. Hij heeft een gebroken rib opgelopen en nog meer kweeni precies.
Connecties van mij hebben 3 versies verteld, dus 1 van de volgende 3 kan waar zijn:
1: Die mocroz hadden een muis en ze hadden brood genakt uit kantine op hem te voeden en toen had die leraar dat ontdekt. Toen hebben ze hem gegeven.
2: Leraar zei iets tegen hun en mocroz begonnen hem gelijk te hoeken.
3: Leraar zei Allah is klein toen hebben ze hem gegeven.
Nou, en word jij nu leraar?
Hij niet, hij eindigt getraumatiseerd in de WAO.
Scottie.
In de pers stond dat een persoon het brood van de leraar (de lunch van die man dus) had afgepakt en aan die muis wilde voeren.
Nergens in de pers stond dat het om Marokkanen ging.
Nou is de pers eindelijk zo verstandig om die informatie weg te laten en nou gaat MoDaMsCrO het glimmend van trots op het internet zetten. Wat wil MoDaMsCrO daar nou eigenlijk mee?
De denkbeelden die bij veel Nederlanders (onterecht) bestaan over marokkanen alleen maar versterken?
Nou, ik had ook al zoiets van: "Een Marokkaan met een muis?"
Het was gewoon een rare Hollander, die houden dieren in huis die een gewoon mens nog niet eens in bed wil warm houden ...
Blij dat ik geen leraar ben.
Scottie, uw Maromuis.
Origineel gepost door KingMasinissA
Ik zou em ook hoeken als hij dat tegen me zei. Allah is klein is genoeg reden om em helemaal te slopen. DAN MAAR DE BAK IN, MAAR MET TROTS EN RESPECT 4 ALLAH TA3ALA!
Verfijndheid & Intelligentie vieren hier weer hoog tij.
Denk je nou werkelijk dat je daar mee kan bereiken wat je wilt?
Met zoiets zullen nog veel meer mensen datgene roepen wat die man zei(als het al waar is).
Geen enkele reden om iemand te mishandelen, je zou je moeten schamen!
Khanoussi
07-11-2003, 08:20
Origineel gepost door KingMasinissA
Ik zou em ook hoeken als hij dat tegen me zei. Allah is klein is genoeg reden om em helemaal te slopen. DAN MAAR DE BAK IN, MAAR MET TROTS EN RESPECT 4 ALLAH TA3ALA!
Waarom zijn gelovigen (geldt ook voor christenen en andere aanverwanten) zo snel op hun pik getrapt , als ze iets 'negatiefs' over hun geloof zeggen.
Grow up , je weet toch wel beter.
babyvanbelisma
07-11-2003, 08:48
Je denkt toch niet dat een leraar het in zijn hoofd zal halen om tegen iemand te zeggen dat Allah klein is? Dat durven ze niet meer hoor....
Ik geloof dat ook niet, en ik vraag me zelfs af of het wel marokkanen waren.
driffa18
07-11-2003, 08:51
Ze zullen wel weer denken WEER DE MAROKKANEN !!! Houd het dan nooit op kunnen ze zich dan nooit een keer gedragen EN het is nog zinloos geweld ook vind ik !!!!
babyvanbelisma
07-11-2003, 09:01
Dan waren het marokkanen (trouwens ook de eerste keer dat een marokaan een dier heeft).
Het stond niet in de krant en toch gaan we er hier een punt van maken?
driffa18
07-11-2003, 09:50
Het zijn mensen van me eigen soort maar soms zou ik echt wensen dat dat bepaalde groepje die het keer op keer verpest niet bestond Echt schandalig dat het gewoon weer de Marokanen zijn Weer een negatief beeld !!! en wat voor Allah is nix zinloos Heeft Allah soms gezegd dat je zommar iemand in elkaar mag slaan Dacht het niet!!!! Het is Gewoon Zinloos geweld
DUTCHIEXL
07-11-2003, 10:25
kijk hoe goed een marokkaan is hij wil alleen het beste voor zijn muis en dat de lunch van een leraar het beste is voor zijn muis kan heel goed kloppen (brood met kaas) nee maar effe serieus een marokkaan met muis. en allah zn naam is heilig dat is zeker maar god adunaj jah enz. enz. zijn dan ook heilig
Nou, Marokkanen gebruiken hun geloof alleen maar om ook iets te zijn. "Ik ben msoslim!"
Alsof dat iets zegt, behalve dat het notoire vechtersbaasjes zijn die geen woorden weten te vinden en dan gelijk slaan. Je mag niet zeggen dat het achterlijk is, maar zeker is het primitief. Ze hebben gewoon niets anders, alleen maar dat geloof. En de moskeeen staan bijna leeg.
Het is goed dat die leuke koning langs komt, kunnen ze daar tenminste een poosje trots op zijn en gaan ze hem eens even fijn respecteren.
Ggebrekkig zelfbeeld, lage frustratiedrempel, trots en respect vliegen je om de oren, zonder dat die schoffies geleerd hebben dat respect verdiend moet worden en dat trots een ouderwets begrip is.
Als Allah een beetje een god is, nou, dan is Hij niet trots op dit soort opvliegertjes.
Scottie, present na absentie.
Nou, ik scheld niet, ik leg vingers op gevoelige plekken. Ik heb geen vooroordelen, die hebben sommige MaroNederlanders over andere minderheden: homo's, vrouwen, joden, en andere Nederlanders.
Fijn dat Marokkanen gevochten hebben en Algerijnen ook. Dat kan iets zijn om trots op te zijn. Het gedrag van sommige Marokkanen doet wel afbreuk aan die trots. Want trots is iets dat je in stand houdt, niet uitwoont.
Scottie.
Nou, ik ben het met Abracadra eens. Scherp geanalyseerd.
Scottie.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.