Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : niet te vertrouwen die gasten!!!

miss_saliha
06-11-2003, 22:14

wat echt zielig is....is als marokaaaanse jongens eeen marokaaanse vriendin hebben dat ze hun van alles duidelijk willen maken van ik wil later met je trouwen...jij bent mijn toekomst...ik hou van jou alleeen en bla bla bla...allemaaaal bull shit.!!:kwaad: het enige wat ze willen is maaar 1 ding en dat weten jullie allemaaal dus laaat je niet gek maken door die boys..en wees verstandig...voordat je wat doet....!!!

praatjes
06-11-2003, 22:19
Ik haat mensen die een meisje versieren met het woordje trouwen. Hoe laag kan je gaan

ChOcOtOfFfF
06-11-2003, 22:20
nerrie dit weten we nu wel. Als je je laat playen wordt je geplayed saffie, eigen schuld dikke bult.

nowal
06-11-2003, 22:20
ik vind dat een meisje zelf slim moet zijn en verstandig en haar niet gek moet maaken en ik denk dat de jongens een soort test doen met een meisje hoever ze gaat ik hoop dat alle meisjes slim genoeg zijn en pas een jonge vertrouwen als hij bij je ouders met suiker schaap kip en natuurlijk de ring komt dan is het pas een man liefs nowal

rachidabella
06-11-2003, 22:35

Nou dames kunnen ook playen als ik naar al die verhalen moet luisteren! Een meisje wist al drie jaar lang dat ze zou trouwen met haar neef, toch neemt ze een relatie met een andere man die wou ook met haar trouwen twee weken voor haar bruidloft beindigt ze haar relatie met haar toenmalige vriend die jongen is er helemaal kapot van..

Wael_Beni_Saidi
06-11-2003, 23:35
Origineel gepost door miss_saliha wat echt zielig is....is als marokaaaanse jongens eeen marokaaanse vriendin hebben dat ze hun van alles duidelijk willen maken van ik wil later met je trouwen...jij bent mijn toekomst...ik hou van jou alleeen en bla bla bla...allemaaaal bull shit.!!:kwaad: het enige wat ze willen is maaar 1 ding en dat weten jullie allemaaal dus laaat je niet gek maken door die boys..en wees verstandig...voordat je wat doet....!!! scheer niet iedereen over 1 kam dank je wel:rolleyes:

anouar_boukarie
06-11-2003, 23:36
het zijn moeilijke tijden

rifiagirly
06-11-2003, 23:44
ik zeg altijd eerst zien en dan geloven die praatjes pakke niet bij mij :romance: echt niet

miss_saliha
07-11-2003, 15:50
Origineel gepost door rifiagirly ik zeg altijd eerst zien en dan geloven die praatjes pakke niet bij mij :romance: echt niet ik zeg niet dat je het moet geloven...... ik zeg alleeen maaar pas op...want bij ons gebeurd dat vaaak hierzo...dus niet zo snel vaaag reageren....

miss_saliha
07-11-2003, 15:52
Origineel gepost door Wael_Beni_Saidi scheer niet iedereen over 1 kam dank je wel:rolleyes: je hebt gelijk maaar toch zijn de meeste marokanen zo dat is gewoon de waarheid.....