Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn vriend is een Belg!!

LZN
06-11-2003, 20:59

Hoi Ik wou effe iets kwijt en graag serieuze reactie s :) Ik heb al een aardige tyd een relatie met een belgische jongen, hij is moslim geworden (dit was hij al voor ik hem leerde kennen) ik weet wel dat relatie haram is enz.. maar we willen elkaar eerst leren kennen voor we DE stap zetten, het is dan ook niet vanzelfsprekend om een niet-marokaan naar je huis te sturen om je hand... :( We praten over trouwen hoe we het gaan aanpakken inshahlah als we in de toekomst gaan trouwen. We leerden elkaar toevallig kennen hier in NL en het klikte meteen, we konden het erg goed vinden met elkaar.Na een tydje merkten we dat er meer was dan gewone vrienden.. hij heeft mij kunnen overtuigen en ik heb er nog geen moment spijt van!!!! zeker niet als ik zn mooie blauwe ogen kijk... :Iluvu: ik probeer hem zoveel mogelijk te steunen en alles wat ik weet over islam vertel ik hem en ik leerde ook heel veel van hem!! hij leerde me bidden!! op de juiste manier vasten (geen smink,bidden,..) Zijn vrienden zijn grotendeels marokanen en turken daarmee wil ik zeggen dat hij zeer veel weet over deze 2 culturen en ook aardig wat turks en riffisch kan spreken Maar geen nood ik maak er wel een soussje van :o Ik bewonder deze jongen echt en hoop dat allah (swt) hem beschermd tegen slechte invloeden.. Wat zijn jullie reactie s hierop? Ikzelf ga me niks aantrekken van mijn omgeving (later) als ze het niet goedkueren zoalng hij de islam praktiseerd en mijn ouders akkoord zijn is het goed voor mij!! Ik weet ook dat er veel mensen zijn (jongens) die het niet kunnen verdragen. zeker als we in Belgie zijn en ff tegen elkaar praten dan krijg ik wel eens enkele woorden naar men hoofd geslingerd, dan denk ik by mezelf wat gaat het zijn als we getrouwd zijn en kinderen hebben... hij heeft het recht op een MOSLIMA!!! Graag serieuze reactie s :zwaai:.

beetjeverlegen
06-11-2003, 21:07
Het enige wat ik kan zeggen is ga er voor, trek je niks aan van de praatjes van sommige Mgarba. Als hij islamitisch is zie ik het probleem niet :zwaai:

Lady_moi
06-11-2003, 21:08
sow tis een moslim eh..maakt da iets uit?..mja ge moe zien da zn ouders u aanvaarde of omgekeerde eh..

tatouzient
06-11-2003, 21:30
hebben jullie plannen? zo ja, voor wanneer is het? studeren jullie? werken jullie? je zegt da je nix van mensen hun meningen aantrekt, waarom zet je het hier dan? bisous xxx

ChOcOtOfFfF
06-11-2003, 21:37

Nou meid, hij is moslim dus ga er voor:goedzo: alleen kun je beter wel meteen trouwen, of elkaar niet alleen zien maar met iemand erbij. Ik wens je veel geluk :zwaai: enne wie weet kun je dr een soussje van maken:hihi:

Me_Moi_Ana_ik
06-11-2003, 21:56
Ja inderdaad , ga ervoor en trek je niks aan van wat mensen zeggen...die praten altijd. Ik ben zelf verloofd met een niet marokkaan en ik trek me niks aan van wat mensen zeggen. Je hebt ook gelijk hoor dat veel marokkaanse jongens het niet kunnen verdragen dat marokkaanse meisjes met een niet marokkaan gaan maar die zijn gewoon jaloers ik wens je ook heel veel geluk met je mannetje en ga ervoor

misSanae
06-11-2003, 22:06
Ik zou er inderdaad niks van aantrekken, hij is moslim, dus dan maakt het echt niet uit wat anderen ervan denken, Ik wens je er veel succes mee, en veel geluk in de toekomst samen inshallah;)

Sweet_Esma
10-11-2003, 06:23
Hey meid ga dervoor,en jah let niet op je omgeving en wat zij ervan vinden...ik wens je veel geluk....en vertrouw op Allah (swt)