Bekijk originele versie : BLABLAA_ hier komen & alle dames met krullen OOKK**
Letchiinaa_
30-11-2007, 19:27
Het werkt echt!!
[Nou meid die Effex Curl gedoe gel werkt voor geen meter.:lol: Je had gelijk.:o Maar ik heb jouw advies opgevolgd........ en dat was het volgende: Nivea Flexible Curls creme mixen met goedkope gel van de Albert Heijn of Super of whatever. Nou, mijn haar ruikt heerlijk en m'n krullen hebben nooit zo goed gezeten.:o Dus dames met krullen, jullie moeten het zeker proberen en laat hier weten hoe deze combinatie je is bevallen en vermeld het later in de poll.:D]
:goedzo:.
esmamacitaaa
30-11-2007, 19:36
Het werkt echt!!
[Nou meid die Effex Curl gedoe gel werkt voor geen meter.:lol: Je had gelijk.:o Maar ik heb jouw advies opgevolgd........ en dat was het volgende: Nivea Flexible Curls creme mixen met goedkope gel van de Albert Heijn of Super of whatever. Nou, mijn haar ruikt heerlijk en m'n krullen hebben nooit zo goed gezeten.:o Dus dames met krullen, jullie moeten het zeker proberen en laat hier weten hoe deze combinatie je is bevallen en vermeld het later in de poll.:D]
:goedzo:.
Hoe dann? eerst gel en dan die creme of tegelijkertijd??:confused:
Ga morgen ff Nivea Flexible Curls creme kopen
Ben benieuwd of die ook bij mij helpt.
AmazighPearl_
30-11-2007, 21:18
Ga t ook eens tryen.. Thnx..
moet je het mengen in het potje?? of gewoon eerst die nivea en dan gel erop zetten ofzo? ..:)
prOffieJ_
30-11-2007, 22:07
Ik denk dat bij iedereen anders uitpakt, ligt toch denk echt aan je haar...
esmamacitaaa
30-11-2007, 22:43
moet je het mengen?
of eerst gel en dan nivea????
Letchiinaa_
30-11-2007, 22:54
Hoe dann? eerst gel en dan die creme of tegelijkertijd??:confused:
Ik heb het gemixt....:D
Ga morgen ff Nivea Flexible Curls creme kopen
Ben benieuwd of die ook bij mij helpt.
Mix het met een gel en je hebt gegarandeerd succes.;)
Ga t ook eens tryen.. Thnx..
You're welcome.:)
moet je het mengen in het potje?? of gewoon eerst die nivea en dan gel erop zetten ofzo? ..:)
Ik deed een beetje gel en dan die creme ff mengen en erin doen.:D
Show us, plaats foto! :o
Sorry, ik plaats nooit foto's hier van mezelf ook niet van m'n haar..... maar probeer het uit, kan geen kwaad.:)
moet je het mengen?
of eerst gel en dan nivea????
Samen dus.:p
kga het proberen, en als het niet lukt he!:kwaad:
Letchiinaa_
30-11-2007, 22:57
kga het proberen, en als het niet lukt he!:kwaad:
Hey, dan hebben we misschien verschillende krullen... maar ik heb best veel producten gehad en dit werkt best wel goed..... niet slaan he.:hihi:
Rajae_zinaa
30-11-2007, 23:39
hohh zonder gel helpt die ook primaaaaaaaa
Hey, dan hebben we misschien verschillende krullen... maar ik heb best veel producten gehad en dit werkt best wel goed..... niet slaan he.:hihi:
haha ik zal je niet slaan hoor meid, maar wel om een terugbetaling vragen hoor als ie niet werkt ;)
_SweetRose
01-12-2007, 00:28
Het verschilt van haar tot haar..
bij mij werkt de EFFEX gel echt goed , ik krijg er echt mooie krullen ,zo zie je maar..
maar meid ik ben blij dat je iets hebt gevonden, dat bij je past..;)
ik zou t niet mengen in een potje voordat er 1 of andere chemische explosie onstaat..... gewoon in je handpalm door elkaar wrijfen lijkt mij t meest voor de hand liggende
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.