maximocro
30-11-2007, 13:50
Zeist 30-11-2007 A'oedoe billahi sami'y l'aliem mina saytan iradzjiem Bismi ALLAH arahman arahim Het ging vrij goed met Nederland. Er was rust en harmonie onder de burgers. Mensen hadden niet veel te klagen. De Nederlandse burger ging toen nog met een goed gevoel naar zijn/haar werk. De democratie zat goed in elkaar. Financieel had de Nederlander ook niets te klagen, terwijl nu alles duurder word en de rijken, rijker worden en de armen, armer. De gemiddelde multiculturele Nederlander was vrij en tot op zeker hoogte “gelukkig” Ook op Internationaal niveau stond Nederland bekend als een land met veel mogelijkheden en vrijheid van meningsuiting. Daar heb jij, Jan-peter Balkenende, veel negatieve verandering in gebracht !! Toename geweld op straat Toename geweld op scholen Toename geweld binnen het gezin Toename criminaliteit Toename drugsoverlast Onrust bij ambtenaren Afname emotionele rust Afname werkgelegenheid Afname rust op de werkvloer Afname rust in “Den Hollandse Politiek “ Afname vrijheid van meningsuiting Verharding van de Nederlandse samenleving 1.Jan-peter Balkenende, jij bent een onruststoker c.q onrustzaaier 2.Jij bent een dief 3.Jij lapt de “10 geboden” aan jouw laars, dit terwijl jij een christen bent. Dus ben jij een kleine anti-christ 4.Jan-peter Balkenende, jij hebt bloed aan jouw handen kleven. 5.Jij kunt geen leiding geven, noch kun je orde handhaven. 6.Jan-peter Balkenende, jij bent corrupt en een grote leugenaar 7.Waar blijven jouw zogenaamde ”Normen & Waarden“ ? 8.Rijken worden rijker terwijl de armen het alsmaar moeilijker krijgen 9.Jij en jouw CDA/VVD vrienden hebben veel onrust veroorzaakt, duidelijke sporen van dwaling, dwang en bedrog zijn aantoonbaar 10.Jan-peter Balkenende, je voedt jouw gezin met vlees en bloed van onschuldige wereldburgers 11.Nederland begint veel op Amerika te lijken en daar moet verandering in gebracht worden. 12.”Verharding van de samenleving”, wat weer terug te leiden is naar jouw beleid in combinatie met de VVD 13.Jij heult samen met George W. Bush, bewijs is aantoonbaar 14.Op internationaal niveau hebt gij ook gefaald 15.Jij bent ten onrechte gehoorzaam aan George W. Bush administration 16.Geen daadkracht bij jouw aanwezig 17.Jij bent een “diplomatieke” leugenaar 18.Nederland had zich neutraal moeten opstellen en zich niet moeten bemoeien met onrechtvaardige oorlogspraktijken.Dat zou Nederland gesierd hebben. 19.De euro is te duur voor de mensen 20.Jij, Jan-peter Balkenende hebt Nederland financiele schade toegebracht 21.Jij staat bekend bij het volk als “ Jan-peter Bak-elende “ Verder beschuldig ik “ het levend superwonder van de Almachtige “, jou van wanbeleid en het naar jouw hand zetten van verkiezingsuitslag. Eind 2006 werden de verkiezingen gewonnen door de SP, de partij van Jan Marijnissen, maar door te gaan slijmen bij jouw Amerikaanse vriendjes heb je het voor elkaar gekregen om toch “mini-ster president” te blijven. Blijkbaar had George W. Bush jou nodig voor zijn smerige plannen.Nederland had masaal gestemd op de SP. De SP was toen de grootste winnaar. Ook veroorzaak jij veel onrust via de media. Nederland word niet bedreigd door de Islam !! Ik “ Elite martelaar van ALLAH “ (swt) heb nog een persoonlijk appeltje met jou te schillen, daar jij, mij veel problemen hebt toegebracht, dit i.s.m George W. Bush ad-mini-stration. Ik wens dat de SP en de Christen Unie de leiding overnemen, opdat alle onrust en onvrede in Nederland weggewerkt kan worden. Ik kan bewijzen, dat jij Jan-peter Balkenende corrupt bent, derhalve wens ik dat jij, politiek Den-Haag verlaat.Het word tijd dat er in Nederland een positieve politieke ommezwaai word gemaakt. Koppen moeten nou eenmaal rollen !! Er zullen binnenkort nog een aantal koppen rollen, voornamelijk in Amerika en West-Europa. Alle pro George W. Bush ad-mini-stration sentimenten zullen op zeer korte termijn verwijderd worden. Niet huilen en janken Jan-peter Balkenende, gewoon verdwijnen.De volle waarheid zal aan het “licht” komen. De Almachtige God is rechtvaardig !! Jan Marijnissen van de SP en Rouvoet van Christen Unie, ik wens, dat jullie de bezem door Den-Haag gaan halen.De SP omdat zij de grote winnaar waren, dus gewoon rechtvaardigheid en Christen Unie, omdat de grootste deel van de Nederlandse samenleving christenen zijn. Wij moslims wensen rusten voor Nederland. Wij moslims zijn geen bedreiging voor de Nederlandse samenleving.