Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : S O S

Pagina's : [1] 2

Alabama
26-08-2002, 00:12

He jongens, Ik zit met een klein probleempje...hoop dat iemand...ooit iets vergelijkbaars heeft meegemaakt...en mij advies kan geven. Ruim een jaar geleden..hebben een paar nichten van mij....een van hun beste vrienden aan mij voorgesteld. Het is een ontzettende leuke knul kan altijd veel met hem lachen! Nu merk ik dat hij de laatste paar weken....eh...nogal veel aandacht vraagt. In principe geen enkel probleem mee....maar hij geeft me het gevoel....dat hij meer van mij verwacht dan vriendschap. Kan wel tegen hem zeggen...luister Hassan....zeg nou niets stoms waarmee je onze vriendschap kunt verknallen......maar ik wil het niet zo ver laten komen. Ik heb afstand proberen te nemen....maar hij belt me ziek! Ik heb vandaag maar niet opgenomen(9 keer gebeld)....maar daardoor voel ik me ook weer ontzettend lullig! Nu wil ik hem niet kwetsen.....maar ik krijg het echt benauwd van hem! Dus...na lang (warrig) verhaal: Hoe laat je een persoon "indirect en subtiel" weten dat je alleen maar vrienden wilt zijn........dit alles graag met behoud van de vriendschap. Bigga kiss, Ali

SweetRose
26-08-2002, 00:14
I don't know...kheb nog nooit zoiets gelijkwaardigs meegemaakt :D nou veel succes dan.... :D xxx

saidaaatje
26-08-2002, 00:17
ja gewoon recht in zijn gezihct zeggen t is lullig maar wel eerlijk want anders zou je hem gaan voorliegen en das helemaal niet eerlijk

SweetCheeks
26-08-2002, 00:18
Hmm that's a tough one, Alabama. Nou ik zou t gewoon in zijn gezicht beren (nie lullig bedoeld ofsjow) Gewoon zeggen wat je vindt en geen doekjes om winden. Hij begrijpt je vast;) X Souad!

Sheraz
26-08-2002, 00:18

Hmm heb dit al veel keer meegemaakt, ik zeg het gewoon vlakaf MAAarrrrrre het is al zo vaak gebeurd dat van die vriendschap niets maar dan ook niets meer overblijft.Jammer maar zo zijn BOYS!

Harlem69
26-08-2002, 00:19
Er is maar één manier volgens mij... Je zult hem gewoon eerlijk moeten zeggen wat jij voelt en wilt van jullie vriendschap. En als het een echte vriend is, zal het niet ten koste gaan van wat jullie hebben... en als hij zich wel erg anders gaat gedragen... weet je ook gelijk wat je aan hem hebt... Succes met deze situatie... ;) XXXX Liefs Alexei :D :zwaai: :D

Alabama
26-08-2002, 00:24
Origineel gepost door saidaaatje ja gewoon recht in zijn gezihct zeggen t is lullig maar wel eerlijk want anders zou je hem gaan voorliegen en das helemaal niet eerlijk Lovely Saidaatje, Dat is juist het hele probleem....ik heb nog nooit tegen hem gelogen. Hij weet precies hoe ik tegenover...."vriendjes" sta.... En hoe wil je dat ik iets "recht in zijn gezicht zeg" ja Hassan...we hebben het altijd gezellig...maar jij wilt meer....dus tot ziens? Persoonlijk zou ik dood gaan....als iemand dit mij flikte....dat is voor mij al reden genoeg...om het niet bij andere te doen. Ik ben dus op zoek...naar een iets subtielere benadering.... Toch bedankt, Ali

Najib26
26-08-2002, 00:25
Origineel gepost door Alabama He jongens, Ik zit met een klein probleempje...hoop dat iemand...ooit iets vergelijkbaars heeft meegemaakt...en mij advies kan geven. Ruim een jaar geleden..hebben een paar nichten van mij....een van hun beste vrienden aan mij voorgesteld. Het is een ontzettende leuke knul kan altijd veel met hem lachen! Nu merk ik dat hij de laatste paar weken....eh...nogal veel aandacht vraagt. In principe geen enkel probleem mee....maar hij geeft me het gevoel....dat hij meer van mij verwacht dan vriendschap. Kan wel tegen hem zeggen...luister Hassan....zeg nou niets stoms waarmee je onze vriendschap kunt verknallen......maar ik wil het niet zo ver laten komen. Ik heb afstand proberen te nemen....maar hij belt me ziek! Ik heb vandaag maar niet opgenomen(9 keer gebeld)....maar daardoor voel ik me ook weer ontzettend lullig! Nu wil ik hem niet kwetsen.....maar ik krijg het echt benauwd van hem! Dus...na lang (warrig) verhaal: Hoe laat je een persoon "indirect en subtiel" weten dat je alleen maar vrienden wilt zijn........dit alles graag met behoud van de vriendschap. Bigga kiss, Ali Praat over het huwelijk en vertel hem wat voor type man je ligt. Mischien dat hij dan dingen bij elkaar gaat optellen.

Harlem69
26-08-2002, 00:30
Origineel gepost door Alabama Lovely Saidaatje, Dat is juist het hele probleem....ik heb nog nooit tegen hem gelogen. Hij weet precies hoe ik tegenover...."vriendjes" sta.... En hoe wil je dat ik iets "recht in zijn gezicht zeg" ja Hassan...we hebben het altijd gezellig...maar jij wilt meer....dus tot ziens? Persoonlijk zou ik dood gaan....als iemand dit mij flikte....dat is voor mij al reden genoeg...om het niet bij andere te doen. Ik ben dus op zoek...naar een iets subtielere benadering.... Toch bedankt, Ali Wie zegt dat jij dan ook gelijk " Tot ziens! " moet zeggen... Het zal toch van hem af hangen of jullie wel vrienden kunnen blijven lijkt me... En het is nu eenmaal de enige manier om 100% duidelijkheid te creëren voor wat jij voelt en wilt. Bovendien... als hij je zo goed kent... dan zou het helemaal geen probleem moeten zijn... XXXX Alexei ;)

Alabama
26-08-2002, 00:31
Najib, Huwelijk...is iets wat ik al 22 jaar...(succesvol) heb weten te voorkomen. Als ik het met hem over huwelijk ga hebben ....dan ben ik nog verder van huis! Zoals ik al zij...het is een leuke jongen...niets op aan te merken....hij kan zelfs het 'type' zijn waar ik op zou vallen. Probleem is alleen....im not inlove with him! Maar ik waardeer onze vriendschap wel.....hij maakt me aan het lachen! Liefs, Ali

Alabama
26-08-2002, 00:38
Origineel gepost door Harlem69 Wie zegt dat jij dan ook gelijk " Tot ziens! " moet zeggen... Het zal toch van hem af hangen of jullie wel vrienden kunnen blijven lijkt me... En het is nu eenmaal de enige manier om 100% duidelijkheid te creëren voor wat jij voelt en wilt. Bovendien... als hij je zo goed kent... dan zou het helemaal geen probleem moeten zijn... XXXX Alexei ;) Lovely Harlem69, Ik wil niet dat hij een leuke vriendschap verknalt ...om niets! Dat is ook de redenen waarom ik op zoek ben naar die "subtiele methode" zonder dat hij gezichtsverlies lijdt! Tja....ik dacht dat hij me goed kende.....waarschijnlijk toch niet zo goed! Wat me ook dwars zit....misschien is het wel ergens mijn eigen schuld Dikke zoen, Ali

Harlem69
26-08-2002, 00:47
Origineel gepost door Alabama Lovely Harlem69, Ik wil niet dat hij een leuke vriendschap verknalt ...om niets! Dat is ook de redenen waarom ik op zoek ben naar die "subtiele methode" zonder dat hij gezichtsverlies lijdt! Tja....ik dacht dat hij me goed kende.....waarschijnlijk toch niet zo goed! Wat me ook dwars zit....misschien is het wel ergens mijn eigen schuld Dikke zoen, Ali Als jullie elkaar nu zo lang en redelijk goed kennen... waarom kun je dan niet eerlijk zijn... dat vindt ik eigenlijk wel erg vreemd :confused: Maar goed... dat zijn jouw zaken... ik wil je niet bekritiseren... ;) Ik hou er persoonlijk niet van om niet de waarheid te zeggen, maar je zou het met hem kunnen hebben over een "niet" bestaande lover... en zeggen dat die jongen jou wel erg leuk vindt, maar dat jij nog niet aan een relatie toe bent... dan lieg je niet eens zo veel ook nog... ;) XXXX Liefs Alexei

Najib26
26-08-2002, 00:51
Origineel gepost door Alabama Najib, Huwelijk...is iets wat ik al 22 jaar...(succesvol) heb weten te voorkomen. Als ik het met hem over huwelijk ga hebben ....dan ben ik nog verder van huis! Zoals ik al zij...het is een leuke jongen...niets op aan te merken....hij kan zelfs het 'type' zijn waar ik op zou vallen. Probleem is alleen....im not inlove with him! Maar ik waardeer onze vriendschap wel.....hij maakt me aan het lachen! Liefs, Ali Dat wordt dan moeilijk. Zorg er gewoon voor dat je verliefd wordt, ga trouwen, en klaar iedereen happy :)

Alabama
26-08-2002, 00:56
Origineel gepost door Harlem69 Als jullie elkaar nu zo lang en redelijk goed kennen... waarom kun je dan niet eerlijk zijn... dat vindt ik eigenlijk wel erg vreemd :confused: Maar goed... dat zijn jouw zaken... ik wil je niet bekritiseren... ;) Ik hou er persoonlijk niet van om niet de waarheid te zeggen, maar je zou het met hem kunnen hebben over een "niet" bestaande lover... en zeggen dat die jongen jou wel erg leuk vindt, maar dat jij nog niet aan een relatie toe bent... dan lieg je niet eens zo veel ook nog... ;) XXXX Liefs Alexei Andere "lover" zou hij nooit geloven....daar kent hij me te goed voor! Ik wil hem niet kwetsen.....daar draait het om....echt niet om eerlijk zijn! Ik wil niet eerlijk zijn..als dat betekent dat ik op zijn ziel moet trappen! Trouwens...geef me eens concreet advies....hoe moet ik zoiets aanpakken? Hij zegt nou ook niet direct...Ali...ik vind je leuk? Dikke zoen Ali

Alabama
26-08-2002, 01:00

Origineel gepost door Najib26 Dat wordt dan moeilijk. Zorg er gewoon voor dat je verliefd wordt, ga trouwen, en klaar iedereen happy :) Hihi... Ik heb gevraagd of je met me wilde trouwen....maar jij wilde niet! ;) Dus mij problemen zijn toch niet zo snel opgelost....... Liefs, Ali

Pagina's : [1] 2