Bekijk originele versie : Wat moet ik met haar doen??
Beste alle,
Ik dacht dat ze mijn vriendin was, zij gebruikte mijn geheimen die ik met haar deelde, en nu heb ik niets.
Ik heb al jaren een relatie met in jonge {dat inmiddels al uit is}
We hadden wel een ups en dows relatie, maar de laaste tijden ging het best goed, we zouden gaan trouwen.
Vrolijk met blijschap vertelde ik dit aan mijn vriendin, die het blijkbaar niet kom hebben, dagen gingen voorbij.
Tot op de dag van vandaag weet ik niet wat ik met er moet doen, wat heeft ze gedaan, ze heeft brieven geschreven, en deze in de bus gedaan bij de ouders van mijn ex vriend, waarin alles maar ook alles in stond wat ik haar vertelde.
In de periode dat dit is gebeurt zat hij in marokko, toevallig die dag, zat ik daar met een andere vriendin bij hem thuis, en wie klopte aan de deur, zijn moeder en zussen, daar stond ik dan, er is een gigantische ruzie ontstaan.
Maar zij geleven mij niet, zij denken dat ik dit heb gedaan, wat nog het ergste is, mijn ex vriend gelooft mij ook niet.
Ik wil hem terug, maar hoe, hoe kan ik hem overtuigen dat ik het niet ben geweest. En zijn zusje.
ik belte het laats zij nam op, en ze vertelde me dat ik naar mijn moer kan oprotten, en dat ik haar familie veel heb aangedaan.
Gr
Soussia.
breng hem naar haar of andersom het belangrijkste is dat hij je gelooft, maar begrijp alleen niet hoe kwam jij in zijn huis dan en waarom denken hun dat jij zelf die brieven schrijft? dan moet je wel heel dom zijn toch, maar ontkent ze alles voor zijn neus dan praat je een keer met haar en neem je op zon tapje op ,suc6 en laat ff weten hoe dit verhaal afloopt
L7hobi_zina
06-11-2003, 19:28
Als hij zoveel van je houdt dan gelooft hij je wel..., probeer hem op alle manieren uit te leggen waarom deze ruzie is ontstaan ..., hij moet je wel geloven...!!!
Oh mijn god, dit heb ik dus ook meegemaakt met mijn ex. Hij heeft me meteen vergeven. Maar ik heb het haar natuurlijk niet vergeven. Het is dat mijn toenmalige vriend mij had tegengehouden.Wat ik draaide helemaal door en het enige wat mij kon kalmeren is haar een pak slaag van haar leven geven en dan is ze gelijk genezen. Dát moet je doen, ik zou haar helemaal de kolere slaan! Ik zou net zo lang op haar blijven beuken totdat mijn eigen lichaam pijn gaat doen!!
karina1980
07-11-2003, 11:39
hoi meid,
Geloof in je zelf en in ALLAH, want als hij de ware is komt hij ondanks als terug.Als je ruzie gaat maken met die gekke vriendin van je, maak je het alleen maar erger, geloof me dan ben je ver van huis.
sterkte maar doe geen domme dingen
Soumayah
07-11-2003, 15:00
SLAAT DUS ZWAAR NERGENS OP WAT ZE HEEFT GEDAAN DAAROM ZE ZEGGEN
JE HEBT ECHTE MATEN
JE HEBT MATEN
EN JE HEBT MATEN NAAIERS
sisterhood
08-11-2003, 01:49
jeeeeeeeeeeee wat erg ik denk dat dit een heel lang en ingewikkeld verhaal is of niet soms....
maar ik ben t eens met karina niet gaan slaan
of een scane schoppen ik bedoel je wil toch respectfull blijven wil je ooit nog een kans op een man uit je omgeving maken.
. maar dat met laat haar toegeven zodat iedereen t kan horen was een heel goed plan.. win haar vertrouwen om zo met haar alleen eens te kunnen praten zorg dat ze gaat praten en neem t gesprek op( zo'n apparaatje kost je nog geen 40 euro dat is t toch waard.)
al is t alleen om je trots terug te winnen man en daarna zou ik die kerel dumpen wat heb je aan m als hij je niet vertrouw
nou succes ;)
wayoow dat is wel wreed pak die wijf bij der haren joh.. sleuer der meej naar die familie vna je vriend .. voor liefde doe je alles;)
talliban
08-11-2003, 21:58
Bij mij om de hoek kun je een 9 mm kopen...............
klein knuppeltje
Origineel gepost door soussiaxx
Beste alle,
Ik dacht dat ze mijn vriendin was, zij gebruikte mijn geheimen die ik met haar deelde, en nu heb ik niets.
Ik heb al jaren een relatie met in jonge {dat inmiddels al uit is}
We hadden wel een ups en dows relatie, maar de laaste tijden ging het best goed, we zouden gaan trouwen.
Vrolijk met blijschap vertelde ik dit aan mijn vriendin, die het blijkbaar niet kom hebben, dagen gingen voorbij.
Tot op de dag van vandaag weet ik niet wat ik met er moet doen, wat heeft ze gedaan, ze heeft brieven geschreven, en deze in de bus gedaan bij de ouders van mijn ex vriend, waarin alles maar ook alles in stond wat ik haar vertelde.
In de periode dat dit is gebeurt zat hij in marokko, toevallig die dag, zat ik daar met een andere vriendin bij hem thuis, en wie klopte aan de deur, zijn moeder en zussen, daar stond ik dan, er is een gigantische ruzie ontstaan.
Maar zij geleven mij niet, zij denken dat ik dit heb gedaan, wat nog het ergste is, mijn ex vriend gelooft mij ook niet.
Ik wil hem terug, maar hoe, hoe kan ik hem overtuigen dat ik het niet ben geweest. En zijn zusje.
ik belte het laats zij nam op, en ze vertelde me dat ik naar mijn moer kan oprotten, en dat ik haar familie veel heb aangedaan.
Gr
Soussia
Misschien straft Allah je op deze manier. Nu al op deze wereld. Je moet Allah om vergiffenis vragen dat je een haramrelatie had. Allah zal iets dat als haram begint niet zo snel zegenen. Als je dat doet, dan zal hij misschien ooit om jouw hand komen vragen.
Ikram_4ever
09-11-2003, 14:29
Origineel gepost door Najib26
Misschien straft Allah je op deze manier. Nu al op deze wereld. Je moet Allah om vergiffenis vragen dat je een haramrelatie had. Allah zal iets dat als haram begint niet zo snel zegenen. Als je dat doet, dan zal hij misschien ooit om jouw hand komen vragen.
Hier heb ik niks meer aan toe te voegen Najib!!! Ik zou dat maar doen meid, vraag Allah (swt) om vergiffenis. En Allah is met de geduldigen.
Ma salama, Ikram
chahidaatje
09-11-2003, 22:06
he soussia breng haar maar effe naar Groningen, dan laat ik het haar wel effe zien hoe de hoekje van groningen er uit zien...
Wat een zielig wijf zeg bah, vriendinnen kan je tegenwoordig echt gewoon niet meer vertrouwen gewoon...
Ik heb ook al veel mee gemaakt met zemma vriendinnen, ene ik heb ze echt niet meer nodig hoor...
Meid kijk vooral uit wie je vertrouwt, ik zelf vertrouw niemand meer en tegenwoordig kan je ook niemand meer vertrouwen...
Ik zelf heb nog 1 vriendin, ene dat is voor mij genoeg..
groetjes Chahida
Beste Soussia.
Er zijn tegenwoordig geen viendinnen meer neem dit van me aan .
mijn vriendin is mij moeder je moeder zou je nooit pijn doen
er komt wel haar beurt maar dat moet je allah en tijd over
GR maro
BentShawiya
10-11-2003, 12:17
Origineel gepost door maro
Beste Soussia.
Er zijn tegenwoordig geen viendinnen meer neem dit van me aan .
mijn vriendin is mij moeder je moeder zou je nooit pijn doen
er komt wel haar beurt maar dat moet je allah en tijd over
GR maro
Daar ben ik het totaal mee eens!!
Wat een trut is die vriendin van jou.........ik snap niet dat sommige mensen tot zoiets in staat zijn! :jammer: volgens mij was ze gewoon jaloers op jou!
Ik wens je veel sterkte :zwaai:
sisterhood
12-11-2003, 01:03
vertel ons heb je al wat gedaan
???? :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.