Bekijk originele versie : Verdachte vlucht naar Marokko?
Van Teletekst:
AMSTERDAM Een 19-jarige man die bij de
gewelddadige dood van A.Joos betrokken
zou zijn geweest,is spoorloos.De man
zat vast,maar mocht van de rechter van
zijn overleden vader afscheid nemen.Hij
is mogelijk naar Marokko gevlucht.
Aiaiai. Verdacht worden van doodslag is niet zo mooi. De dood van je vader misbruiken om te vluchten al helemaal niet. Maar Marokko onveilig maken door er te gaan schuilen is natuurlijk schandalig!
wat bereikt hij er nou mee.
hij verpest het alleen voor die jongens die echt zo'n dag vrij willen en gebruikt z'n overleden vader nog wel hshoema, schandalig gewoon
krijg je weer het woord Marokkanen te horen
Origineel gepost door Metalsa
wat bereikt hij er nou mee.
hij verpest het alleen voor die jongens die echt zo'n dag vrij willen en gebruikt z'n overleden vader nog wel hshoema, schandalig gewoon
krijg je weer het woord Marokkanen te horen
Nou ja, er staat natuurlijk niets over Marokkanen, alleen maar dat hij wellicht naar Marokko gevlucht is. Hij kan evenzogoed Tuniesiër of Hollander zijn, nietwaar?
Origineel gepost door Democraat
Mooi,
Als hij daar maar blijft.
Jammer demootje, hij is alweer terug.
Ach, weetje wat het ergste van alles is. De Marokkanen zijn nog zo dom ook want ze worden altijd gepakt. Het is niet dat de Marokkanen slechte volk is en veel aan de criminaliteit doet...het is namelijk zo dat alle nationaliteiten aan criminaliteit doen...alleen die andere zijn zo slim om zich niet te laten pakken!!
vlucht is altijd tijdelijk
Nou, hopelijk krijgt hij een ongeluk in het lokale politiebureau, iet met een losliggende tegel, of een neervallende steiger ...
Z'n vader zou zich omdraaien in zijn versgedolven graf en zijn doodskleed verfrommelen als die arme man, God hebbe zijn ziel, zou weten wat de pestetter nu weer doet. Eerst een weerloze vrouw de borstkas intrappen en nu niet mans genoeg zijn straf te dragen.
Mietje.
Scottie.
IFRIQUIA
06-11-2003, 22:55
Scottie
HEE MEDIASLETJE JE BENT NAIEFFFF JE GELOOFD ECHT JE POPENKASTMEDIA NOG EN JE POLITICI
Nou, schreeuw niet zo, ik ben heus niet doof.
In plaats van met hoofdletters slaan zou je ook eens op het onderwerp kunnen ingaan.
Gelukkig reageren de meeste mensen normaal op dit onderwerp.
Boefje moet zitten, eerst daar en dan hier. Misschien kunnen hem daar de benen worden gebroken, dan leggen we hem in het AMC in tractie...
Scottie
IFRIQUIA, schelden is niet toegestaan, zulke dingen zeg je ook niet thuis als je het ergens niet mee eens bent.
buddy, niet discrimineren. Er is een wereld van verschil als je zegt Marokkanen ZIJN dom, of je zegt ik VIND Marokkanen dom.
DUTCHIEXL
07-11-2003, 09:40
nou wat ik net lees is dat de verdachte via zijn advocaat/advocate contact met justitie heeft opgenomen en weer achter tralies belandt wel actueel blijven mensen en zo zie je maar als hij echt slecht en verdorven was zat ie nu wel in zijn vaders geboorte dorp om daar te profiteren van zijn vaders dood.
Ik vraag me af waar die vader aan gestorven is.
Misscjien heeft hij zich wel letterlijk doodgeërgerd aan het gedrag van zijn zoon en is hij gestorven aan een hartaanval.
Dat zou toch werkelijk te triest voor woorden zijn.
DUTCHIEXL
07-11-2003, 09:49
Origineel gepost door Peej
Ik vraag me af waar die vader aan gestorven is.
Misscjien heeft hij zich wel letterlijk doodgeërgerd aan het gedrag van zijn zoon en is hij gestorven aan een hartaanval.
Dat zou toch werkelijk te triest voor woorden zijn.
waar ik me aan dooderger aan al die vooroordelen en onzin die sommige mensen durfen op te schrijven
Origineel gepost door buddy
niet alles moet je serieus opvatten ;) maar je hebt gelijk.
Kijk Buddy, ik mag het lekker wel zeggen!!! Maar jij als een geassimileerde homo in spe niet! :p
Ik mag zeggen dat ze dom zijn....als je goed las zag je ook dat het schreef!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.