Bekijk originele versie : Als Ik Met Ramadan Op Straat Loop En Zie
al die marokkaanse meisjes met strakke broeken lopen dus ook automatisch strakke k ontjes
is het fout van mij om er naar te kijken ?
of is het fout van hun om die te dragen ?
ik vind fout van hun ..want zij weten dat ik ga kijken als ze zo strakke broek aandoen doess.. :kwaad:
Origineel gepost door CARLTON
al die marokkaanse meisjes met strakke broeken lopen dus ook automatisch strakke k ontjes
ik vind fout van hun ..want zij weten dat ik ga kijken als ze zo strakke broek aandoen doess.. :kwaad:
je mag niet kijken het is een fout van jou kan je eigen niet inhouden of so en wat heeft iedereen met die vieze stinkende konten
en ze moeten het zelf weten hoe ze zich aankleden of nie
OujDa_LaDy
06-11-2003, 15:10
Doe Je Ogen Dan Dicht..:stout:
Origineel gepost door SOmaar
je mag niet kijken het is een fout van jou kan je eigen niet inhouden of so en wat heeft iedereen met die vieze stinkende konten
wat is er zo leuk aan een **** vol behaard en je poept er nog mee
Jeetje, waarom doen die meiden dat toch ?
Zoveel aandacht trekken in de Ramadan..
OujDa_LaDy
06-11-2003, 15:15
Origineel gepost door Rihem
Jeetje, waarom doen die meiden dat toch ?
Zoveel aandacht trekken in de Ramadan..
Aandacht te kort...:ego:
ja .. je ogen worden automatisch naar die k ontjes getrokken als een magneet..
dus wij kunner er echt niks aan doen
en mijn ogen doe ik alleen dicht als het niet om aan te zien is :D
"Zeg tot de gelovige mannen dat zij (altijd en overal) hun ogen neerslaan (voor alle verboden dingen) en hun schaamdelen (alle lichaamsdelen tussen de navel en onder de knie) kuis bedekt houden. Dat is zuiverder voor hen; Allah is wel ingelicht over wat zij doen..." Soerat a Noer vers 30-31
Het is niet toegestaan om opzettelijk te kijken , zeker niet naar andermans intiemere delen, van de andere sexe..
Ja het is dus op de eerste plaats je eigen schuld! In ramadan of buiten ramadan. Als je genoeg liefde hebt voor ALLAH swt, zullen daar de achterwerken van dames niet tegen opwegen.
Origineel gepost door SOmaar
nogmaals WAT IS ER ZO LEUK AAN KONTEN KIJKEN ZE STINKEN EN ZIJN BEHAARD EN VIES ECT.
OujDa_LaDy
06-11-2003, 15:24
ja .. je ogen worden automatisch naar die k ontjes getrokken als een magneet..
dus wij kunner er echt niks aan doen
en mijn ogen doe ik alleen dicht als het niet om aan te zien is :D
Misschien moet je erin kijken...:hihi:...Dan Doe Jij Je Ogen dan wel dicht...:stout:
MüeZli<>:goedzo:...
mensen hebben hier nooit sex gehad of voorproefje van sex gehad :confused:
:goedzo:
maar de k ont is essentiel in vele dingen
mensen hebben hier nooit sex gehad of voorproefje van sex gehad :confused:
:goedzo:
maar de k ont is essentiel in vele dingen
VIND JE DAT RAAR DAN :confused:
Serieus, denk jij niet als je opstaat nadat je tot de ontdekking dat je wakker bent geworden uit de kleine dood...laat ik iets nuttigs doen vandaag ? Geen inspiratie in deze gezegende maand? Denk je niet door dit soort forum bevuiling maak ik het vasten belachelijk en lok ik reacties uit om het vasten van mensen misschien wel niet acceptabel te maken bij ALLAH swt ? Laat staan die van jezelf.
Serieus.
een beetje zoenen en flikflooien heeft iedereen toch wel gedaan hier?
of zeg ik iets doms nu
OujDa_LaDy
06-11-2003, 15:35
een beetje zoenen en flikflooien heeft iedereen toch wel gedaan hier?
of zeg ik iets doms nu
No way... :ego: ...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.