Bekijk originele versie : iieeew...vies gewoon
Miss_GoGo
29-11-2007, 16:06
ey vinden jullie dat normaal? ik zie zoveel moslims naar binnen lopen bij een **** op de wallen. Dat mag toch niet volgens de koran dacht ik even.
walgelijk gewoon!!!!!!!!!!!!
cute_mokro
29-11-2007, 16:09
Mag wel, je moet je dan wel voor zonsondergang wassen... Zodat je ook op tijd bent voor het eten thuis met je vrouw...
Miss_GoGo
29-11-2007, 16:11
maar waarom doen jullie dat, dat is vreemdgaan...
MAROCCHI
29-11-2007, 16:14
die hoeren geven hen wat hun vrouwen niet geven!
Hananebanane
29-11-2007, 16:20
Wat deed jij daar dan???
Is inderdaad haram. Is namelijk ontucht plegen en laat dat nou net een van de zondes zijn....
Hananebanane
29-11-2007, 16:21
Mag wel, je moet je dan wel voor zonsondergang wassen... Zodat je ook op tijd bent voor het eten thuis met je vrouw...
Dat slaat dus echt nergens op he!
Lella_Roosje
29-11-2007, 18:39
ey vinden jullie dat normaal? ik zie zoveel moslims naar binnen lopen bij een **** op de wallen. Dat mag toch niet volgens de koran dacht ik even.
Dragen zij Islamitische kledij en hebben zij een baard, dat je weet dat zij moslims zijn?
Chandramukii
29-11-2007, 19:46
Dragen zij Islamitische kledij en hebben zij een baard, dat je weet dat zij moslims zijn?
Niet iedereen met Islamitische kledingdracht of een baard is een moslim schatje... Er zijn genoeg mensen die zich voordoen als een moslim maardie helemaal niets te maken hebben met de Islam en die zelfs ergere dingen doen dan een niet gelovige Nederlander... Dus je moet goed opletten want er zijn veel mensen die doen alsof...
En zo is het ook met meisjes of jongens waarvan je zou zeggen dat die helemaal niets doen aan hun geloof en de grootste zondes begaan, maar die zelfs praktiserender zijn dan een ''moslim'' met een baard of een ''moslima'' met een hijaab...
Lella_Roosje
29-11-2007, 21:30
Niet iedereen met Islamitische kledingdracht of een baard is een moslim schatje... Er zijn genoeg mensen die zich voordoen als een moslim maardie helemaal niets te maken hebben met de Islam en die zelfs ergere dingen doen dan een niet gelovige Nederlander... Dus je moet goed opletten want er zijn veel mensen die doen alsof...
En zo is het ook met meisjes of jongens waarvan je zou zeggen dat die helemaal niets doen aan hun geloof en de grootste zondes begaan, maar die zelfs praktiserender zijn dan een ''moslim'' met een baard of een ''moslima'' met een hijaab...
Dat was juist mijn statement! Hoe bepaal je of iemand een moslim is? ;)
Lella_Roosje
29-11-2007, 21:31
PS) Ik zie echt geen niet-moslim rondlopen met een (soennah)baard en islamitische kleding/jellaba enzo..
Chandramukii
29-11-2007, 21:34
Dat was juist mijn statement! Hoe bepaal je of iemand een moslim is? ;)
Nou niemand weet wie een goede moslim is... Je kan zeggen: ow die jongen is echt een goede moslim... Ja misschien voor jou wel... maar wie zegt dat Allah (swt) diegene als een goede moslim beschouwt??
Je kan nooit over iemand beoordelen omdat je nooit weet wat diegene diep van binnen in voelt en denkt...
Dus het is gewoon een moeilijke kwestie... Gewoon vertrouwen op je intuitie en niet op andere mensen letten en doen wat jezelf goed vind... en wat de Islam voorschrijft voorons.... ;)
Ik zit ook met de zelfde vraag als jij hoor, Ik vroeg me ook af hoe weet ik nu of diegene wel een goede moslim is ofniet... maar ja... dat is gewoonlijk moeilijk...
Chandramukii
29-11-2007, 21:35
PS) Ik zie echt geen niet-moslim rondlopen met een (soennah)baard en islamitische kleding/jellaba enzo..
ahahaha je weet nooit... tegenwoordig doen mensen de raarste dingen :(
Lella_Roosje
29-11-2007, 22:04
Nou niemand weet wie een goede moslim is... Je kan zeggen: ow die jongen is echt een goede moslim... Ja misschien voor jou wel... maar wie zegt dat Allah (swt) diegene als een goede moslim beschouwt??
Je kan nooit over iemand beoordelen omdat je nooit weet wat diegene diep van binnen in voelt en denkt...
Dus het is gewoon een moeilijke kwestie... Gewoon vertrouwen op je intuitie en niet op andere mensen letten en doen wat jezelf goed vind... en wat de Islam voorschrijft voorons.... ;)
Ik zit ook met de zelfde vraag als jij hoor, Ik vroeg me ook af hoe weet ik nu of diegene wel een goede moslim is ofniet... maar ja... dat is gewoonlijk moeilijk...
Het gaat er niet perse om of iemand een goede moslim is of niet. Dat is aan Allah Ta`ala. Je kan iemand wel beoordelen op zijn daden, maar ook daar moeten wij voorzichtig mee zijn, omdat we zijn niyaa (intentie) niet kennen.
Maar het gaat me erom wanneer je een moslim bent.. Bijvoorbeeld; Mensen die niet bidden, noemen zich moslim. Is dat gerechtvaardigd?
Dat bedoelde ik..
Lella_Roosje
29-11-2007, 22:04
ahahaha je weet nooit... tegenwoordig doen mensen de raarste dingen :(
Ik ken wel een jodin die zich als moslima voordoet... :jammer:
als jij het zo walgelijk vind, waarom let je er dan op...en over haram gesproken, weet je dat het haram is om over mensen slecht te praten, te roddelen of wat dan ook. ''dat mag toch niet volgens de koran dacht ik even'':ego:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.