Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Trouwen

Pagina's : [1] 2

L_O_L
06-11-2003, 13:53

Hi, Ik wou graag jullie mening hierover horen. Ik ben een meisje van twintig jaar en de laatste tijd heb ik steeds vaker het gevoel dat ik moet gaan gaan trouwen. Het is niet moeten in de zin van gedwongen door m'n ouders ofzo maar meer voor mezelf. Het zit namelijk zo dat ik vorig jaar heel erg verliefd was op een jongen. Ben ook tegen beter weten in een relatie met hem aangegaan. We hebben wel gezoend maar verder niet. Dat is nu allemaal over maar nu zit ik met allerlei gevoelens die ik nu dus niet kwijt kan en ik mis ook die aandacht en genegenheid die ik op dat moment kreeg. Het is dus niet zo dat ik hem mis of terug wil maar het probleem is meer dat al die gevoelens bij me zijn aangewakkerd en ik weet niet hoelang ik ze nog kan onderdrukken. De enige manier waarop dat zou kunnen is in een huwelijk maar ik weet eigenlijk niet of ik dat wel wil. Dan nog zou ik ook niet weten waar ik dan zo snel een geschikte huwelijkspartner vandaan moet halen. Graag alleen serieuse reacties hierop en voor alle mensen die me een schuldgevoel proberen aan te praten. Is niet nodig heb ik zelf al gedaan, heb om vergeving gevraagd maar die gevoelens blijven. Voor de lolbroeken onder ons, ja ik heb het heet gekregen!

MissChica
06-11-2003, 13:55
Heb je nog steeds iets met hem ?

L_O_L
06-11-2003, 13:57
Nee, anders was het antwoord heel simpel en was ik al getrouwd.

MissChica
06-11-2003, 14:05
Heb je wel nog contact met hem ? Zou je hem terug willen of hij jou ook ? Zoja praat met hem en kijk of jullie terug bij elkaar kunne komen ofzo ik bedoel als je van hem houdt waarom nie !!!

SOmaar
06-11-2003, 14:10

ewa die stomme gevoelens ook altijd die zijn het grootste probleem en vooral als hij je eerste is geweest enz.

L_O_L
06-11-2003, 14:18
Origineel gepost door MissChica Heb je wel nog contact met hem ? Zou je hem terug willen of hij jou ook ? Zoja praat met hem en kijk of jullie terug bij elkaar kunne komen ofzo ik bedoel als je van hem houdt waarom nie !!! Dat is dus ook niet mogelijk want hij moet trouwen met iemand van zijn familie. Dat is inmiddels, als het goed is ook gebeurd. Ik heb daarom ook geen contact meer met hem.

SOmaar
06-11-2003, 14:30
Origineel gepost door MOORDENAAR Ze zegt toch dat ze niet meer van hem houdt! Ze is gewoon g.eil en wil trouwen voor de sex! :giechel: :hihi:

L_O_L
06-11-2003, 14:47
Origineel gepost door MOORDENAAR Ze zegt toch dat ze niet meer van hem houdt! Ze is gewoon g.eil en wil trouwen voor de sex! :giechel: Dat klopt voor een deel wel, maar goed wat is daar mis mee. Ik doe tenminste nog een poging mezelf in te houden en op het rechte pad te blijven. Ik weet dat als ik zomaar met een of andere idioot het bed in duik ik er echt veel spijt van krijg. En een idioot is snel gevonden dat maakt het juist zo moeilijk.

L_O_L
06-11-2003, 15:26
Iemand nog suggesties of is iedereen al aan het aftellen voor het eten?

Salama_4ever
06-11-2003, 15:33
Origineel gepost door L_O_L Iemand nog suggesties of is iedereen al aan het aftellen voor het eten? de eerste de beste die met je wil trouwen en je vind hem geschikt naar huis laten komen......niet denken oh ik moet eerst verliefd op m worden . Echte liefde komt als je pas met elkaat gertrouwd bent!! kusjes en sterkte meid.....

Atlas_Gebergte
06-11-2003, 16:21
Allah heeft ook gezegd, trouw jong voordat je zina's gaat plegen, dus in jouw geval geldt dit wel. Ik hoop dat je binnenkort huwelijksaanzoeken krijgt en denk dan daarover na meid. Maar hij moet wel een goeie moslim zijn, niet gelijk 'ja'zeggen hé, en die gevoelens kan je heus wel bedwingen hoor, een moslimse meid hoort toch ook maagd te zijn? is daar iets moeilijks aan om je aan de regels te houden????????????? Wa Sallaam Alikoum

LadyLo
06-11-2003, 16:25
Origineel gepost door Salama_4ever de eerste de beste die met je wil trouwen en je vind hem geschikt naar huis laten komen......niet denken oh ik moet eerst verliefd op m worden . Echte liefde komt als je pas met elkaat gertrouwd bent!! kusjes en sterkte meid..... wat een onzin zeg! tuurlijk moet je hem leuk vinden, het is neit zomaar een taartje dat je ff opeet, je moet de rest van je leven met diegene doorbrengen! je went later aan diegene, en gaat om m geven, maar verliefd worden is zelfdzaam, dat doe je niet zomaar even! jij weet geloof ik echt niet waar je het over hebt!!!

L_O_L
06-11-2003, 16:47
Daar ben ik dus bang voor, ik wil niet zomaar met iemand trouwen. Ik wil wel liefde kennen in m'n leven en zoals ik al zei een idioot is snel gevonden maar ik trouw liever met iemand die goed voor me is. Nog even over dat gevoelens bedwingen, voor jouw(atlas gebergte) is het misschien wel makkelijker praten aangezien jij al getrouwd bent en ja voordat ik die jongen leerde kennen had ik er ook geen last van maar nu dus wel en daar gaat het om. Tuurlijk wil ik als maagd het huwelijk in, niet alleen vanwege de islam maar ook voor mezelf ik wil mezelf niet verlagen en met de eerste de beste idioot het bed in duiken om het zo maar te zeggen.

miss_saliha
06-11-2003, 18:47
heb geduld meid..... jou dag komt ook nog wel...insha allah... en doe voorzichtig......groetjes saliha :)

Life_sucks
06-11-2003, 19:42

Origineel gepost door L_O_L Daar ben ik dus bang voor, ik wil niet zomaar met iemand trouwen. Ik wil wel liefde kennen in m'n leven en zoals ik al zei een idioot is snel gevonden maar ik trouw liever met iemand die goed voor me is. Nog even over dat gevoelens bedwingen, voor jouw(atlas gebergte) is het misschien wel makkelijker praten aangezien jij al getrouwd bent en ja voordat ik die jongen leerde kennen had ik er ook geen last van maar nu dus wel en daar gaat het om. Tuurlijk wil ik als maagd het huwelijk in, niet alleen vanwege de islam maar ook voor mezelf ik wil mezelf niet verlagen en met de eerste de beste idioot het bed in duiken om het zo maar te zeggen. bij een huwlijk komt meer kijken dan alleen se.x. ik zou zeggen get over it. het zijn gewoon gevoelens/emoties die overvliegen.

Pagina's : [1] 2