Bekijk originele versie : Wat zijn je plannen voor morgen?
Write it down!!!
Ik verveel me overigens :).
soussiasaida
25-08-2002, 23:19
Wat denk je van naar school?? heb heel wat in te halen nog :(
Belastingformulieren invullen. Ik krijg nog heel wat centen terug hoop ik.
5:30 Wekker radio gaat af, ik zet hem op snoozer.
6:00 Yorin FM, staat op met Robert Jensen en Jan paperazzi.
7:00 Douchen, scheren, aankleden
7:30 Richting werk
8:15 Koffie drinken in de kantine
8:30 Computter aan en op Marokko.nl berichten lezen
10:30 Ontbijten
11:00 Berichten kijken op Marokko.nl
12:00 mijn moeder doorverbinden naar Marokko
13:00 lunchen
14:00 Bericthen kijken op Marokko.nl
15:00 Kijken of mijn collegas nog aan het werk zijn.
16:00 Cup a soup
16:30 mijn tas in pakken en computer afsluiten, een werkdag is weer voorbij.
17:00 uitklokken
Origineel gepost door Teaser
5:30 Wekker radio gaat af, ik zet hem op snoozer.
6:00 Yorin FM, staat op met Robert Jensen en Jan paperazzi.
7:00 Douchen, scheren, aankleden
7:30 Richting werk
8:15 Koffie drinken in de kantine
8:30 Computter aan en op Marokko.nl berichten lezen
10:30 Ontbijten
11:00 Berichten kijken op Marokko.nl
12:00 mijn moeder doorverbinden naar Marokko
13:00 lunchen
14:00 Bericthen kijken op Marokko.nl
15:00 Kijken of mijn collegas nog aan het werk zijn.
16:00 Cup a soup
16:30 mijn tas in pakken en computer afsluiten, een werkdag is weer voorbij.
17:00 uitklokken
Rare werkschema heb jij zeg ... dus je gaat naar het werk zodat je kunt internetten en actief kunt zijn op yasmina ....
Hoe zit het met het echte werk die je moet verrichten ...... typisch marokkanen te lui om te werken :D
soussiasaida
25-08-2002, 23:32
Hahahah je moeder doorverbinden naar marokko???? Ik hoop niet dat je het echt meent want dat kan je je baan gaan kosten straks
Miss_Hexie
25-08-2002, 23:32
slapen slapen en nog eens slapen!!!!!!
soussiasaida
25-08-2002, 23:34
Origineel gepost door Miss_Hexie
slapen slapen en nog eens slapen!!!!!!
Echt waar :confused: ?
Origineel gepost door Stille
Rare werkschema heb jij zeg ... dus je gaat naar het werk zodat je kunt internetten en actief kunt zijn op yasmina ....
Hoe zit het met het echte werk die je moet verrichten ...... typisch marokkanen te lui om te werken :D
Bespeur ik daar een vleug jaloezie? Hey Teaser, hebben jullie nog mensen nodig?
Origineel gepost door JunkieXL
Bespeur ik daar een vleug jaloezie? Hey Teaser, hebben jullie nog mensen nodig?
Jaloezie echt niet ... ik heb het nog beter dan Teaser .... ik heb elke dag vakantie ... lekker uitslapen .... ik kan doen wat ik wil elke dag ....
Origineel gepost door soussiasaida
Hahahah je moeder doorverbinden naar marokko???? Ik hoop niet dat je het echt meent want dat kan je je baan gaan kosten straks
nou mijn eigen werk heb ik allemaal gedelegeerd aan de mensen onder mij, ik ben er alleen om verantwoording af te leggen. om mijn tijd te doden speel ik snake op mijn telefoon toestel en sinds kort ken ik marokko.nl
nou mijn moeder verbind ik wel door ja............hehehehehehhe...........ik controlleer de telefoonrekening!!!!!!!!!!!!!!!hehehehehheheheh
soussiasaida
25-08-2002, 23:39
Origineel gepost door Teaser
nou mijn eigen werk heb ik allemaal gedelegeerd aan de mensen onder mij, ik ben er alleen om verantwoording af te leggen. om mijn tijd te doden speel ik snake op mijn telefoon toestel en sinds kort ken ik marokko.nl
nou mijn moeder verbind ik wel door ja............hehehehehehhe...........ik controlleer de telefoonrekening!!!!!!!!!!!!!!!hehehehehheheheh
Nou ik vind het heel erg apart, ik moet er wel om lachen :giechel: eigenlijk. Zoiets kende ik helemaal niet. Ik zou het ook nooit doen hoor daar niet van, maar vind het toch grappig.
Miss_Hexie
25-08-2002, 23:40
Echt waar :confused: ?
ja echt waar meid, ik heb geen plannen en ik heb officieel nog vakantie, dus lekker slapen nu het nog kan he
saidaaatje
25-08-2002, 23:47
ik heb nog geen plannen heb nog 1 week vakantie maarre thja ik denk slapen en gewoon chillen enzzz
Nou ik vind het heel erg apart, ik moet er wel om lachen :giechel: eigenlijk. Zoiets kende ik helemaal niet. Ik zou het ook nooit doen hoor daar niet van, maar vind het toch grappig.
je moeste eens weten, ik heb een vriend die heeft 3 jaar ervaring met niks doen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.