Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nederlanse jongeren crimineler dan marokaanse

Johanna
06-11-2003, 12:50

Nederlandse jongeren zijn crimineler dan marokaanse? wie is het daar mee eens of oneens en waarom.

Johanna
06-11-2003, 12:56
is geen grap, liep gisteren in het park komt er een nederlandse crimineel met een golfie aangescheurd. heeft geen zin om om te rijden

emsoem
06-11-2003, 20:37
jah, groot gelijk... nederlanders zijn net zo erg als wie dan ook ;) =emsoem=

miss_saliha
06-11-2003, 21:35
sorrry..maaar ik moet jullie helaaas teleurstellen.... die marokanen zijn veeel erger dan die nederlanders eerlijk gezegd..als je eens op het nieuws ziet wat er allemaaal over hun gezegd word...schandaaaalig gewooon..dus laaat die nederlanders met rust want marokanen zijn exact het zelfde...en maybe ook veeel erger dus niet vooroordelen....voordat je marokanen in amsterdam ziet..!!!!

ChOcOtOfFfF
06-11-2003, 21:45

het zit em er juist in dat de Marokaanse herrieschoppers, bijna allemaal bij elkaar wonen in een buurt. Dus in die buurt zijn de marokkanen de criminelen. Maar als je alle 80 000 dorpjes van Nederland onder de loep neemt en dit percentage eens gaat vergelijken , zouden de nederlandse herrieschoppers waarschijnlijk kwa aantal wel boven de Marokkanen uitsteken ja.

praatjes
06-11-2003, 21:45
Ik ben het er niet mee eens, wij de Marokkaanse jongens zijn crimineler dan wie dan ook, wij verslaan de nederlanders op elk oppervlak. Wij zijn overal beter in. Wij voeren elk plaatsingslijstje met nummer een aan, ook als het gaat om het crimineel zijn. :)

Angeltje
06-11-2003, 22:05
De marokkaanen zijn goed in de kleine dingetjes: Stelen, overvallen, mishandeling, dealers en pooiers. Als je kijkt naar al die zware delicten: 't meisje van nulde etc.. dan zie ik alleen maar "blanken" oftewel HOLLANDERS!

misSanae
06-11-2003, 22:14
Ik denk dat de marokkaanse jongens ook crimineler zijn, bij hun gaat het meestal om de kleinere delicten inderdaad. Nederlanders gaan voor het echte werk als moord enzo. Maar juist die kleine delicten plegen de marokkanen helaas erg veel. En ze doen het echt allemaal zelf....

Tijn
06-11-2003, 23:15
Alleen op berichtgeving afgaan heeft niet zoveel zin, al helemaal niet tijdens deze Mocrohype ;) Maar kijk je naar de gevangenispopulatie dan zie je toch een behoorlijk verschil, geloof dat Marokkanen gemiddeld 9x zo vaak met de polizi in aanraking komen.....

ChOcOtOfFfF
06-11-2003, 23:18
Origineel gepost door Tijn Alleen op berichtgeving afgaan heeft niet zoveel zin, al helemaal niet tijdens deze Mocrohype ;) Maar kijk je naar de gevangenispopulatie dan zie je toch een behoorlijk verschil, geloof dat Marokkanen gemiddeld 9x zo vaak met de polizi in aanraking komen..... de gevangenisafdeling van zedendelicten zijn de Nederlanders weer goed vertegenwoordigd :zwaai:

Tijn
06-11-2003, 23:22
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF de gevangenisafdeling van zedendelicten zijn de Nederlanders weer goed vertegenwoordigd :zwaai: ....hebben die jonge Marokkaanse kontverkopers even geluk :D

sihemm
07-11-2003, 10:09
ben ik niet mee eens de marokkanen zijn veel slimmer en zijn daardoor goed in zulke dingen zoals stelen enze zijn ook sterker dus iemand i n elkaar slaan kunnen ze ok goed nederlanderssssss zijn dom

najim20
07-11-2003, 10:39
ben ik niet mee eens de marokkanen zijn veel slimmer en zijn daardoor goed in zulke dingen zoals stelen enze zijn ook sterker dus iemand i n elkaar slaan kunnen ze ok goed nederlanderssssss zijn dom ff een mededeling, maar aan je opmerking te zien ben je niet echt snugger!! ........of ben je nog een klein meisje.