Bekijk originele versie : wat betekent dit?
celine_4ever
06-11-2003, 12:46
zo als meer van jullie weten is mij vader overleden layhrmoe...
maar gisteren leek het net of ik sliep maar het was gewoon me droom...
ik hoorde me vader heel duidelijk praten maar ik kon hem niet zien...
hij had het over lachen dat ie het leuk vind om te lachen...
en opegeven moment zei die dat iedereen stil moest zijn...
heel raar ik werd meteen wakker omdat ik hem wou zien het was heel duidelijk..
wie weet wat dit droom betekent?
jullie zouden me echt kunnen helpen....
xxxxx C4ever...
Een overleden persoon gelukkig zien:
Het zien van een overldn persoon in een goede omstandigheid, zoals gekleed zijn in witte of groene kleding terwijl hij lacht of goed nieuws geeft, betekent dat hij, de overledene, in vrede is en het goed heeft.
Met de doden spreken:
Als de dromer droomt dat hij een dode iets vraagt over de omstandigheid waarin hij of iemand anders verkeert, is het antwoord van de dode waar tot op het laatste woord-of dit nu goed of slecht is- want de dode persoon woont in een wereld van waarachtigheid (d.w.z het hiernamaals) in tegenstelling tot de wereld van de leugen (d..wz. deze wereld) Hij liegt dus niet, wat hij ook zegt!!
Ik hoop dat je wat aan deze info hebt celine, want ik weet hoe belangrijk t is om deze dromen te kunnen begrijpen van een dierbare die ons verlaten heeft!
Deze info komt uit t boek DE UITLEG VAN DROMEN volgens de islam van IBN SIRIN!!
je kan me altijd iets vragen !!;)
MissChica
06-11-2003, 13:03
farah77 weet je meer over dromen ? zoja had ik een vraag
Wat is het als je over je eigen sleutels ( sleutelhangers en sleutel ) droomt ik droomde dat laats dat ik ergens liep en de heletijd met me sleutels in me hand en deed ze door elkaar rammelen enzo
xberbersroosjex
06-11-2003, 13:07
vind je allemaal in het boek ''de uitleg van dromen'' zoals iemand hier al zei
Ik heb ook zo iets meegemaakt. Mijn vriend is in augustus overleden en voelde constant zijn aanwezigheid dat duurde 40 dagen. vind ik wel jammer vond het erg fijn dat hij toch een beetje in de buurt was
MissChica
06-11-2003, 13:08
xberbersroosjex weet ik ik heb zelf ook zo ene in het arabisch maar ik kan hem nie meer vinden
celine_4ever
07-11-2003, 01:17
Origineel gepost door farah77
Het zien van een overldn persoon in een goede omstandigheid, zoals gekleed zijn in witte of groene kleding terwijl hij lacht of goed nieuws geeft, betekent dat hij, de overledene, in vrede is en het goed heeft.
Met de doden spreken:
Als de dromer droomt dat hij een dode iets vraagt over de omstandigheid waarin hij of iemand anders verkeert, is het antwoord van de dode waar tot op het laatste woord-of dit nu goed of slecht is- want de dode persoon woont in een wereld van waarachtigheid (d.w.z het hiernamaals) in tegenstelling tot de wereld van de leugen (d..wz. deze wereld) Hij liegt dus niet, wat hij ook zegt!!
Ik hoop dat je wat aan deze info hebt celine, want ik weet hoe belangrijk t is om deze dromen te kunnen begrijpen van een dierbare die ons verlaten heeft!
ik ben zo blij dat het iets goeds betekende echt bedankt..
het doet me goed echt waar...
xxxxx C4ever...
:zwaai:
Met de doden spreken:
He meid, die dromenuitleg, is echt waar!! Goeie boek,
Want daar stond op als iemand je met 'Salaam' groet in je dromen zal dat betekenen dat er zo snel mogelijk iemand je ten huwelijk zal vragen..En als je hem terug groet zal er een huwelijk komen.. Maar omdat ik niet in me droom met 'Alikoem a salaam' heb terug beantwoord zal ik weigeren.. Dus ik was beniewd..
Na een paar dagen ja hoor, blijkt het echt te te zijn en inderdaad ik had geweigerd.. Dus mensen het kloptttt :D
celine_4ever
07-11-2003, 13:31
Origineel gepost door Sweety20
He meid, die dromenuitleg, is echt waar!! Goeie boek,
Want daar stond op als iemand je met 'Salaam' groet in je dromen zal dat betekenen dat er zo snel mogelijk iemand je ten huwelijk zal vragen..En als je hem terug groet zal er een huwelijk komen.. Maar omdat ik niet in me droom met 'Alikoem a salaam' heb terug beantwoord zal ik weigeren.. Dus ik was beniewd..
Na een paar dagen ja hoor, blijkt het echt te te zijn en inderdaad ik had geweigerd.. Dus mensen het kloptttt :D
grappig..... :D
yasmineNR1
07-11-2003, 17:17
als eerste celinetje moge allah om jou vader waken inshallah, ben hier een tijdje niet geweest dus wist er niks van, verder zul je zien nu hy in allah´s handen is alles goed komt inshallah , keep ya head up hbiba :D :goedzo:
lilmaroc
07-11-2003, 17:35
Met de doden spreken:
ik wou vragen of je weet wat deze droom betekent:
zoals altijd hebben ik en mn broertje ruzie...en soms vechten we dan ook..maar dan zijn we na 2 minuten weer de beste vrienden!!
dus een keer had ik gedroom dat mn ouders er niet waren en ik en mn broertje ruzie hadden..we gingen vechten..ik gaf 'm toen een stoot op zn oog..en zn oog (dat witte) werd helemaal rood!! dus ik werd bang en mn broertje begin huilen..dus ik bel mn ouders..en hij werd naar de eerste hulp gebracht..toen bleek hij blind te zijn!! van allebij de ogen..na 2maanden was hij overleden!!:(
ik schrok en werd wakker..ik d8 dat mn broertje echt was overleden en ging toen naar zjn kamer..en gelukkig lag hij daar te snurken :p
thnxxxxxxxxxx:blauwkus:
Hey lilmaroc, heb t nagezocht in het boek, maar helaas kan er nix van terug vinden!!;)
lilmaroc
07-11-2003, 18:23
Hey lilmaroc, heb t nagezocht in het boek, maar helaas kan er nix van terug vinden!!;)
ow jammer:(
tog bedankt:blauwkus:
tip: Ben lief voor je broertje, ......Life is to short, geniet van elkaar,
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.