Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : haarextentions ??

Pagina's : [1] 2 3 4

riffia_west
28-11-2007, 23:19

heey meiden ik had een vraagje voor jullie. ik wil graag haar extentions(krullen) zetten maar weet niet waar? kennen julllie mischien een goeie en een niet te dure kapper?? laat me weten:D

VREUGDEHARTJE
28-11-2007, 23:29
lieverd zet ze nou niet in. Heb ze zelf gehad zowel extenions als hairweave en ik kan je vertellen dat het enkel slecht voor je haar is. de extensions zorgde ervoor dat door de wax mijn haar zwaar eruit viel en door de wave kreeg ik een gigantische jeuk. Heb het na 3 dagen eruit gehaald. Het is enkel de eerste week mooi maar naderhand niet, Wilde je enkel hierover informeren Vreugdehartje

riffia_west
28-11-2007, 23:38
lieverd zet ze nou niet in. Heb ze zelf gehad zowel extenions als hairweave en ik kan je vertellen dat het enkel slecht voor je haar is. de extensions zorgde ervoor dat door de wax mijn haar zwaar eruit viel en door de wave kreeg ik een gigantische jeuk. Heb het na 3 dagen eruit gehaald. Het is enkel de eerste week mooi maar naderhand niet, Wilde je enkel hierover informeren Vreugdehartje oke dankjewel meid;)

Beautiful_Heart
29-11-2007, 10:23
heey meiden ik had een vraagje voor jullie. ik wil graag haar extentions(krullen) zetten maar weet niet waar? kennen julllie mischien een goeie en een niet te dure kapper?? laat me weten:D je hebt ook extentions die je als het ware onder in je haar moet klikken.. en je kan ze er ook uitklikken.. het is wel gemaakt van echt haar.. en ligt eraan hoeveel en hoelang je het wilt hebben, prijs kan daardoor behoorlijk oplope.. maar het is niet slecht voor je haar ofzo.. het is een zaakje in tilburg net nieuw... maar ja ikw eet niet waar je vandaan komt misschien is dat te ver.:)

riffia_west
29-11-2007, 13:08

je hebt ook extentions die je als het ware onder in je haar moet klikken.. en je kan ze er ook uitklikken.. het is wel gemaakt van echt haar.. en ligt eraan hoeveel en hoelang je het wilt hebben, prijs kan daardoor behoorlijk oplope.. maar het is niet slecht voor je haar ofzo.. het is een zaakje in tilburg net nieuw... maar ja ikw eet niet waar je vandaan komt misschien is dat te ver.:) haha is zekr ver ik kom uit amsterdam:hihi:

Beautiful_Heart
29-11-2007, 13:13
haha is zekr ver ik kom uit amsterdam:hihi: ohh dan houdt het op succes;)

JaKweenie
29-11-2007, 13:18
haha is zekr ver ik kom uit amsterdam:hihi: Het hangt allemaal van je eigen haar af hoe het de extensions zal verdragen! Ben zelf het levende bewijs :D .. heb ze onafgebroken 3 jaar lang verwisseld elke keer... maar ben het nu ff zat.. haaruitval?? pff... zó niet eh.. nog steeds boeshboesh! hier in a'dam vragen ze trouwens veel te veel voor die dingen! (in de buurt van alkmaar.. ff karren... 2 euries per pluk!)

bentayeb_beauty
29-11-2007, 20:17
Ik raad je aan om het niet te doen, ik heb ze vorige week nog voor iemand eruit gehaald, en daarna nieuwe ingezet.. echt schadelijk maar dat merk je pas wanneer je ze eruit haalt.

hayetmaroc
29-11-2007, 21:00
idd en je kunt niet eens normaal je haar kammen...

bentayeb_beauty
29-11-2007, 21:02
idd en je kunt niet eens normaal je haar kammen... Klopt, die wax is duidelijk zichtbaar wanneer je je haar ook opsteekt..

ouafah
29-11-2007, 21:06
ik heb nu ook extensions, ze zitten prima alleen in het begin jeukte het een paar dagen, maar dat is nu gelukkig over. Je kan ze 3 maanden inhouden. Ik heb ze bij een vrouwtje laten zetten die het voor heel goedkoop doet, je bespaard zeker de helft, dus heb je interesse pm me ff dan stuur ik je haar site. x ouafah

hayetmaroc
29-11-2007, 21:10
Klopt, die wax is duidelijk zichtbaar wanneer je je haar ook opsteekt.. ik heb het zelf nog nooit in me haar gehad maar zie het wel eens bij mensen... lijkt me niet lekker dat je niet je haar gewoon vanaf je hoofdhuid naar de punten kan kammen ze zeggen ook dat het haram is omdat het niet schoon is

LAYLAAA
29-11-2007, 21:22
Ik zet zelf ook extensions tegen een heleeee lage prijs vergeleken met kappers.. ik heb zelf ook al jaaaaren extensions.. is bullshit dat je er haaruitval door krijgt.. je verliest zelf ook ongeveer 100 haartjes per dag en die blijven met extensions in de waxjes hangen en wanneer je de extensions eruit haalt lijkt het alsof je haaruitval hebt gekregen!! Een hoe kan een waxje je haar nu beschadigen?!?!?! Extensions van echt haar zitten altijd mooi en je kan er gewoon alles mee doen en telkens opnieuw erin zetten!! als je meer wilt weten pm me ;)

ouafah
29-11-2007, 21:28
Ik zet zelf ook extensions tegen een heleeee lage prijs vergeleken met kappers.. ik heb zelf ook al jaaaaren extensions.. is bullshit dat je er haaruitval door krijgt.. je verliest zelf ook ongeveer 100 haartjes per dag en die blijven met extensions in de waxjes hangen en wanneer je de extensions eruit haalt lijkt het alsof je haaruitval hebt gekregen!! Een hoe kan een waxje je haar nu beschadigen?!?!?! Extensions van echt haar zitten altijd mooi en je kan er gewoon alles mee doen en telkens opnieuw erin zetten!! als je meer wilt weten pm me ;) Wat doe jij om het klitten boven de waxjes tegen te gaan?

LAYLAAA
29-11-2007, 21:33

Wat doe jij om het klitten boven de waxjes tegen te gaan? gewoon goed borstelen ook bij de waxjes, gebeurd echt niks.. af en toe met de hand de extensions los van elkaar halen als je merkt dat ze vastzitten aan elkaar enzo en niet langer dan 4 maanden inhouden, want dan krijg je wel klitten omdat de waxjes zo laag hangen

Pagina's : [1] 2 3 4