Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkanen!!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

salouaatje
06-11-2003, 11:41

marokkanen zijn echte roddelaars. Is het niet over de buren dan is het wel over heb je die gezien. Die zag er vandaag zo belachelijk uit???? Heb je dat meisje gezien met haar zogenaamde kroeskop. Mensen get a life. Een betere wereld begint bij jezelf.

salouaatje
06-11-2003, 11:55
;) :rolleyes: :giechel: :zwaai:

BoRn_2_BiAtCh
06-11-2003, 11:59
:hihi:...:zwaai:

LadyLo
06-11-2003, 12:01
ik ben het volledig met je eens! :stout:

marocgirl112
06-11-2003, 13:28

Origineel gepost door salouaatje marokkanen zijn echte roddelaars. Is het niet over de buren dan is het wel over heb je die gezien. Die zag er vandaag zo belachelijk uit???? Heb je dat meisje gezien met haar zogenaamde kroeskop. Mensen get a life. Een betere wereld begint bij jezelf. hey salouaatje, je moet niet de marokkanen over een kam scheren. niet ieder marokkaan roddelt bij het leven. wel is het zo dat er in de marokkaanse gemeenschap roddelen veel meer voorkomt dat in andere gemeenschappen.. :rolleyes: :zwaai:

MissChica
06-11-2003, 13:29
Ja is wel zo

naisha
06-11-2003, 13:30
Origineel gepost door salouaatje marokkanen zijn echte roddelaars. Is het niet over de buren dan is het wel over heb je die gezien. Die zag er vandaag zo belachelijk uit???? Heb je dat meisje gezien met haar zogenaamde kroeskop. Mensen get a life. Een betere wereld begint bij jezelf. Ja, begin dan!

misstomaatje
06-11-2003, 13:39
Origineel gepost door salouaatje marokkanen zijn echte roddelaars. Is het niet over de buren dan is het wel over heb je die gezien. Die zag er vandaag zo belachelijk uit???? Heb je dat meisje gezien met haar zogenaamde kroeskop. Mensen get a life. Een betere wereld begint bij jezelf. of een beter milieu begint bij jezelf :D

salouaatje
10-11-2003, 10:00
ja DAAR GAAN WE WEER

naisha
10-11-2003, 10:08
Origineel gepost door miu_miu euhm het zijn meestal de meiden die veel roddelen dus want wij mannen hoeven niet te roddelen what we want is what we got!!! Wees eerlijk...mannen kunnen er ook wat van.. :kwaad:

Miss_Grumble
10-11-2003, 10:15
Ach joh... doen Nederlanders ook! Ik ken er zat... dus.. stop ons nie in een hokje..

esmahara
10-11-2003, 10:21
nou sorry hoor mannen zijn veel erger hoor!!!!!!!!!!!!

DanGd_LayDy
10-11-2003, 10:27
Origineel gepost door salouaatje marokkanen zijn echte roddelaars. Is het niet over de buren dan is het wel over heb je die gezien. Die zag er vandaag zo belachelijk uit???? Heb je dat meisje gezien met haar zogenaamde kroeskop. Mensen get a life. Een betere wereld begint bij jezelf. Salaam..salouaaatje... Ben het zeker met je eens, het is gewoon waar marokane roddelen te veel...! Ik ben ook zeer tegen roddelen en doe het zelf niet, maar zoals hier is aangegeven niet iedereen over een kam scheren, da doe je ook niet maar effe eerlijk iedereen roddelt volgens mij, zelfs zonder dat ie het in de gaten heeft :confused: Zoals Dit is eigenlijk is ook allemaal roddelen maar in een andere vorm... :D Maarjah ieder dent er anders over... :) Thalla XXXXXMOI :zwaai:

maro
10-11-2003, 10:38
ZE ZITTEN HELE DAG BIJ HET RAAM TUURLIJK ZE HEBBEN NITS TE DOEN . GR MARO

nadorgirl85
10-11-2003, 10:49

of het nou boy,s zijn of girl,s iedereen doet het toch ik denk jullie allemaal wel maar je hebt het nooit in de gaten dat je het doet

Pagina's : [1] 2