Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jongens en hun gevoelens

Pagina's : [1] 2

Saijtana_rifia
06-11-2003, 10:52

Salaam people Alvast een gezegen ramadan voor iedereen Wat mij dwars zit is of die marokkaanse jongens die om de dag een andere meisje hebben of ze wel gevoelens hebben. Want ik zie ze niet met schuldgevoel lopen of ze verbergen het heeeeeel goed. Maar ik vindt zulke jongens gewoon zielig. Ik bedoel je kan toch ook lol krijgen met een meisje of zie ik dat verkeerd.En als het dan niet gaat ja dan kan je het uit maken maar ga a.u.b. niet met gevoelens van meisjes spelen want die zijn heel gevoelig daarvoor. Voor die jongens die playen A.U.B. hou er mee op want ik ken helleboel meisje sdie geplayd zijn. Alhamdoelilah ben ik er niet een van want ik er hellamaal niet tegen . graag reageer ik wil het echt weten of jullie gevoelens hebben

Chyhaan
06-11-2003, 10:58
Origineel gepost door Saijtana_rifia Salaam people Alvast een gezegen ramadan voor iedereen Wat mij dwars zit is of die marokkaanse jongens die om de dag een andere meisje hebben of ze wel gevoelens hebben. Want ik zie ze niet met schuldgevoel lopen of ze verbergen het heeeeeel goed. Maar ik vindt zulke jongens gewoon zielig. Ik bedoel je kan toch ook lol krijgen met een meisje of zie ik dat verkeerd.En als het dan niet gaat ja dan kan je het uit maken maar ga a.u.b. niet met gevoelens van meisjes spelen want die zijn heel gevoelig daarvoor. Voor die jongens die playen A.U.B. hou er mee op want ik ken helleboel meisje sdie geplayd zijn. Alhamdoelilah ben ik er niet een van want ik er hellamaal niet tegen . graag reageer ik wil het echt weten of jullie gevoelens hebben :rolleyes: Nou dat hebben heeeeeeeeel veeeeelllll Marokkaanse jongens niet... Jij bent gelukkig nooit geplayed ben ook heel trots op je..... Ik helaas wel, en het is niet bij een keer gebleven... Veel jongens van Amsterdam zijn niet te vertrouwen en die hebben naar mijn mening geen hart!!!! Er zijn wel jongens met gevoel, maar die zijn zeldzaam!!!

Salamat7
06-11-2003, 11:17
Assalaam ou 3alaikoum wa rahamtoulahi ta3ala wa barakatouhou Raar dat DAT juist hetgeen is wat je dwars zit! Is het nooit bij je opgekomen dat zulke jongens dagelijks met harampraktijken bezig zijn? En dat meisjes waarmee ze die harampraktijken uitvoeren net zo slecht zijn? Het is (in mijn ogen) juist een terechte bestraffing van Allah (swt) wanneer zo'n meisje gedumpt, geplayed, of hoe je het ook wilt noemen, wordt! Deze jongens krijgen op hun beurt een passende bestraffing voor hun daden over hen heen (dit ligt geheel, en uitsluitend, in Allah's macht!!). Zorg dat je zelf op de goede weg komt en en distantieer je van zulke jongens en meisjes. Maak je a.u.b. geen zorgen over deze jongens, deze taak ligt niet bij jou. PS: zie dit niet als aanval/belediging, maar als advies! Assalaam ou 3alaikoum

Chyhaan
06-11-2003, 11:27
Origineel gepost door Salamat7 Assalaam ou 3alaikoum wa rahamtoulahi ta3ala wa barakatouhou Raar dat DAT juist hetgeen is wat je dwars zit! Is het nooit bij je opgekomen dat zulke jongens dagelijks met harampraktijken bezig zijn? En dat meisjes waarmee ze die harampraktijken uitvoeren net zo slecht zijn? Het is (in mijn ogen) juist een terechte bestraffing van Allah (swt) wanneer zo'n meisje gedumpt, geplayed, of hoe je het ook wilt noemen, wordt! Deze jongens krijgen op hun beurt een passende bestraffing voor hun daden over hen heen (dit ligt geheel, en uitsluitend, in Allah's macht!!). Zorg dat je zelf op de goede weg komt en en distantieer je van zulke jongens en meisjes. Maak je a.u.b. geen zorgen over deze jongens, deze taak ligt niet bij jou. PS: zie dit niet als aanval/belediging, maar als advies! Assalaam ou 3alaikoum :rolleyes: Hoe moet ik nou weten dat ze players zijn en alles wat ze zeggen onzin is... Wat je nu wil zeggen dat het mijn eigen stomme schuld is en dat mijn straf!!!! Ben ik het niet mee eens... Ik dacht dat die jongens te vertrouwen waren en keer op keer tuinde ik er weer in.... Maar ja, jij zegt dit zeker omdat het jou nooit overkomen is!!!!

naisha
06-11-2003, 12:13

Origineel gepost door Salamat7 Assalaam ou 3alaikoum wa rahamtoulahi ta3ala wa barakatouhou Raar dat DAT juist hetgeen is wat je dwars zit! Is het nooit bij je opgekomen dat zulke jongens dagelijks met harampraktijken bezig zijn? En dat meisjes waarmee ze die harampraktijken uitvoeren net zo slecht zijn? Het is (in mijn ogen) juist een terechte bestraffing van Allah (swt) wanneer zo'n meisje gedumpt, geplayed, of hoe je het ook wilt noemen, wordt! Deze jongens krijgen op hun beurt een passende bestraffing voor hun daden over hen heen (dit ligt geheel, en uitsluitend, in Allah's macht!!). Zorg dat je zelf op de goede weg komt en en distantieer je van zulke jongens en meisjes. Maak je a.u.b. geen zorgen over deze jongens, deze taak ligt niet bij jou. PS: zie dit niet als aanval/belediging, maar als advies! Assalaam ou 3alaikoum Mooi verwoord , Masha-allah !

Saijtana_rifia
06-11-2003, 12:28
Salaam Nou sorry salamat7 ik weet maar ik heb twee vriendinnen en nichten die dat hebben meegamaakt en we zijn zo close met elkaar dat ik zorgen maak om zulke meiden als zei ik vindt het echt heel erg voor hun en ik heb het NOOIT meegemaakt alhamdoelilah ik weet niet waar jou gevoelens zijn.

naisha
06-11-2003, 12:35
Origineel gepost door Saijtana_rifia Salaam Nou sorry salamat7 ik weet maar ik heb twee vriendinnen en nichten die dat hebben meegamaakt en we zijn zo close met elkaar dat ik zorgen maak om zulke meiden als zei ik vindt het echt heel erg voor hun en ik heb het NOOIT meegemaakt alhamdoelilah ik weet niet waar jou gevoelens zijn. Dus ze moet medelijden hebben met meiden die bewust haramdingen hebben gedaan! Als ze nou berouw tonen okee !

yach
06-11-2003, 12:53
naisha Ik vind jou oordeel te zwart wit... Mensen maken nu eenmaal fouten, God heeft de duivel niet voor niets gemaakt Dat soort dingen gebeuren ook bij hele goede meiden die zich graag aan hun geloof willen houden het is onze taak om ze er uit te helpen en niet te beoordelen en vooroordelen maar juist weer op het juiste pad te wijzen (puberteit fase van experimeteren enz) Je wordt soms meegesleurt met de maatschappij aan ons is de taak om dat te voorkomen of te ondersteunen als het wel gebeurt want God vergeef ons met heel veel waarom wij mensen elkaar niet???? Wat de jongens betreft Ik denk dat het vaak ook van huis uit aangemoedigd wordt en van de omgeving van ja ze is toch een h..... want een jongen met veel meiden is stoer enz Zo kan je niet denken we moeten elkaar stimuleren om niet naar de duivel te luisteren

Najib26
06-11-2003, 12:54
Origineel gepost door Salamat7 Assalaam ou 3alaikoum wa rahamtoulahi ta3ala wa barakatouhou Raar dat DAT juist hetgeen is wat je dwars zit! Is het nooit bij je opgekomen dat zulke jongens dagelijks met harampraktijken bezig zijn? En dat meisjes waarmee ze die harampraktijken uitvoeren net zo slecht zijn? Het is (in mijn ogen) juist een terechte bestraffing van Allah (swt) wanneer zo'n meisje gedumpt, geplayed, of hoe je het ook wilt noemen, wordt! Deze jongens krijgen op hun beurt een passende bestraffing voor hun daden over hen heen (dit ligt geheel, en uitsluitend, in Allah's macht!!). Zorg dat je zelf op de goede weg komt en en distantieer je van zulke jongens en meisjes. Maak je a.u.b. geen zorgen over deze jongens, deze taak ligt niet bij jou. PS: zie dit niet als aanval/belediging, maar als advies! Assalaam ou 3alaikoum Helemaal mee eens :goedzo:

Najib26
06-11-2003, 12:55
Origineel gepost door Chyhaan :rolleyes: Hoe moet ik nou weten dat ze players zijn en alles wat ze zeggen onzin is... Wat je nu wil zeggen dat het mijn eigen stomme schuld is en dat mijn straf!!!! Ben ik het niet mee eens... Ik dacht dat die jongens te vertrouwen waren en keer op keer tuinde ik er weer in.... Maar ja, jij zegt dit zeker omdat het jou nooit overkomen is!!!! Als je als een moslima had geleefd, dan was je dat niet overkomen.

yach
06-11-2003, 13:02
najib lees mijn stuk alsjeblief

naisha
06-11-2003, 13:03
Origineel gepost door yach naisha Ik vind jou oordeel te zwart wit... Mensen maken nu eenmaal fouten, God heeft de duivel niet voor niets gemaakt Dat soort dingen gebeuren ook bij hele goede meiden die zich graag aan hun geloof willen houden het is onze taak om ze er uit te helpen en niet te beoordelen en vooroordelen maar juist weer op het juiste pad te wijzen (puberteit fase van experimeteren enz) Je wordt soms meegesleurt met de maatschappij aan ons is de taak om dat te voorkomen of te ondersteunen als het wel gebeurt want God vergeef ons met heel veel waarom wij mensen elkaar niet???? Wat de jongens betreft Ik denk dat het vaak ook van huis uit aangemoedigd wordt en van de omgeving van ja ze is toch een h..... want een jongen met veel meiden is stoer enz Zo kan je niet denken we moeten elkaar stimuleren om niet naar de duivel te luisteren Jah ze hebben een fout gemaakt oke...als ze dan berouw tonen en vergevenis vragen aan allah swt...dan kan ik het begrijpen... Maar als ze dan daarna nog meer haramrelaties aangaan (bewust) wetend dat ze weer kunnen worden geplayd..sorry hoor maar dan heb ik echt geen medelijden met ze.. :)

Najib26
06-11-2003, 13:07
Er is verschil tussen 1 keer een fout maken en daarna OPRECHT berouw tonen. En meiden die denken: lang leve de lol. Dus een paar jaar er flink tegenaan gaan, vriendjes nemen, en als ze 25 jaar zijn, willen ze opeens een serieuze moslimman. Dit geldt ook voor mannen.

yach
06-11-2003, 13:08
Er wordt geen medelijden van je gevraagd... Het is meer een kwestie van inleven in een ander en ook van de andere kant de situatie kunnen bekijken waardoor je meer inzicht kunt krijgen in mensen en waarom ze het ene en andere wel of niet doen als je dat kan dan kun je ook weten hoe en wat... bent bladik dat is al genoeg reden om je wel druk om ze te maken het kan je eigen zusje of iemand uit je familie overkomen denk niet aan hoe je ze moet voorbeoordelen maar aan hoe je ze kan helpen en weer helder te kunnen kijken naar de realiteit want vaak als je er eenmaal in zit is het moeilijk om reeel dingen te kunnen bekijken snap je wat ik bedoel... Alle moslims zijn toch zusters.... of...

CHICAJAY
06-11-2003, 13:36

Wat me opvalt is dat er opvallend weinig jongens reageren.

Pagina's : [1] 2