Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames zijn jullie ook zo

Pagina's : [1] 2

PobriSita
27-11-2007, 22:05

Verslaafd aan winkelen! :maf: Bij mij is het ff serieus niet normaal meer, en het mooiste is nog ik trek niet alles aan. Hebben jullie ook dat jullie elke maand weer nieuwe setjes moeten halen bij h&m (bh en string/boxer etc..) Ik namelijk wel, en soms om de 2 weken....:hihi: Dat niet alleen, mijn kast is een beetje te klein geworden. Ik bestel ook nog eens veel bij h&m online. Beetje veel allemaal, hebben jullie dat ook? Kijk eigenlijk vind ik het niet erg, het is een soort hobby voor mij geworden. Ik vind het alleen ovedreven :maf2: Zoals jassen is bij mij echt toppunt, ik heb echt heel erg veel jassen en schoenen trouwens ook...Dat vind ik wel weer zonde van me geld:moe: p.s= durven jullie foto te plaatsen van jullie kleding kast! Ik wel alleen heb me camera ff niet bij de hand :ego:

Marocca
27-11-2007, 22:12
Same overhere! Geloof je me als ik zeg dat mijn kast niet meer dicht kan? :hihi:

PobriSita
27-11-2007, 22:19
I believe you!!

passion4fashion
27-11-2007, 22:40
Enjoy the club, ik heb precies hetzelfde!! En het erge is ik woon op mezelf. Heb in mijn huisje een gigantische kast en bij mijn ouders nog een grote kast. En allebei vol :s, er zitten genoeg spullen in met prijskaartje aan. Heb teveel aan jassen, laarzen, sneakerz, kleren, jeans, vestjes, riemen en accesoires. Ben nu van plan om van al mn kleding een foto te maken en die op marktplaats te plaatsen. Zo kan ik dan met dat geld weer nieuwe kleding kopen :hihi:

Gossipgirl
28-11-2007, 10:39

Pobriiiiiiiii dat heb ik ook niet normaal, ik heb kleren gekocht die ik nog nooit aan heb gehad en wat het erge is dat mijn kast vol zit met miskoopjes.:moe: Afgelopen donderdag heb ik een jas gehaald en ik heb nu al spijt dat ik em heb gehaald want ik vind 'm bij nader inzien helemaal niet leuk!! Tijdje geleden had ik ook een leren jasje gehaald die heb ik nog nooit aangehad ik weet echt niet wat mij bezielde op dat moment dat ik em heb gekocht maar goed. Die heb ik nu op marktplaats gezet en hier op marokko.nl.. Anyway ik moet het echt afleren ben verslaafd aan winkelen..en als het nou allemaal nuttig was, wat ik koop nee het zijn vooral miskoopjes!!

Cha3koekaa
28-11-2007, 11:27
Misschien dat jullie hier wat aan hebben: http://forums.marokko.nl/showthread.php?p=40349134#post40349134 :sjans:

hafidaforlife
28-11-2007, 14:11
ik heb ook precies het zelfde en heel vaak weet ik ook niet wat ik moet aantrekken echt zonde

Asilah
28-11-2007, 18:50
Hebben jullie geld te veel ofzo..

30april
28-11-2007, 18:55
jeetje... bij mij is dat dus echt NIET zo... was dat maar bij mij ook zo... ik haaaaaaaaaaaaaat winkelen... ik moet zoooveeeeeel nog kopen... lingerie bruidslingerie witte bruidsschoenen goude bruidsschoenen broeken truitjes hemdjes pyjamas shirts jas schoenen sjaaltjes make up geurtjes enz enz... ik heb nu 1 skinny jeans 1 colltrui 2 truitjes 1 uggs 1 all stars schoenen 1 zwarte laarsjes 1 zwarte sjaal serieus... heb een lege kast staan... elke keer stel ik het uit.... omdat ik niet hou van shoppen...

Sanjana_
28-11-2007, 19:05
Join the club:D

R_berkaniia
28-11-2007, 19:07
Ik ook, alleen nu even niet. Ben even 'broke.' Heb wel vorige week bestelt van HM.com. Moet het binnen krijgen, dat heb ik alleen maar gedaan omdat ik pas over 45dagen kan betalen. Maar ik weet zeker, als ik weer geld heb ga ik gelijk de stad in.

ArAbIcAnGeL
28-11-2007, 21:12
Ahahahah we zijn en blijven ook echt gewoon VROUWEN....gelukkig heb ik genoeg nichtjes die ik blij kan maken met mijn MISKOPEN / ''oude'' kleding en dat zijn er nog al wat! Sommige dingen zijn nieuw maar heel veel ook maar een paar keer of 1 keer gedragen. Als mijn paps weer naar marokko gaat krijgt hij een tas mee met kleren schoenen die ik niet meer draag....en soms als ik het weggeef dan zie ik het bij iemand anders en dan denk ik..Heee dat is leuk! ahahah maar ja weg is pech. Ook al heb een een heleboel kleding heb 1 lievelingsbroek de ik het liefts elke dag draag! xxxx

Noor-El-Islaam.
29-11-2007, 11:45
Hier heb je nog zo'n verslaafde:o

grap
29-11-2007, 12:43
Verslaafd aan winkelen! :maf: Bij mij is het ff serieus niet normaal meer, en het mooiste is nog ik trek niet alles aan. Hebben jullie ook dat jullie elke maand weer nieuwe setjes moeten halen bij h&m (bh en string/boxer etc..) Ik namelijk wel, en soms om de 2 weken....:hihi: Dat niet alleen, mijn kast is een beetje te klein geworden. Ik bestel ook nog eens veel bij h&m online. Beetje veel allemaal, hebben jullie dat ook? Kijk eigenlijk vind ik het niet erg, het is een soort hobby voor mij geworden. Ik vind het alleen ovedreven :maf2: Zoals jassen is bij mij echt toppunt, ik heb echt heel erg veel jassen en schoenen trouwens ook...Dat vind ik wel weer zonde van me geld:moe: p.s= durven jullie foto te plaatsen van jullie kleding kast! Ik wel alleen heb me camera ff niet bij de hand :ego: :hihi: ik slaag altijd wel op de lingerie/pyamae afdeling poeh wat heb ik daar veel van but I lovee it!:love: Ik ga vandaag shoppen:banana:

MissAnGeL
29-11-2007, 13:17

Verslaafd aan winkelen! :maf: Bij mij is het ff serieus niet normaal meer, en het mooiste is nog ik trek niet alles aan. Hebben jullie ook dat jullie elke maand weer nieuwe setjes moeten halen bij h&m (bh en string/boxer etc..) Ik namelijk wel, en soms om de 2 weken....:hihi: Dat niet alleen, mijn kast is een beetje te klein geworden. Ik bestel ook nog eens veel bij h&m online. Beetje veel allemaal, hebben jullie dat ook? Kijk eigenlijk vind ik het niet erg, het is een soort hobby voor mij geworden. Ik vind het alleen ovedreven :maf2: Zoals jassen is bij mij echt toppunt, ik heb echt heel erg veel jassen en schoenen trouwens ook...Dat vind ik wel weer zonde van me geld:moe: p.s= durven jullie foto te plaatsen van jullie kleding kast! Ik wel alleen heb me camera ff niet bij de hand :ego: Hahaha, ik voel me echt aangesproken ! Jassen ook precĂ­es 't zelfde bij mij, en om maar niet te spreken over schoenen. :lol: Het toppunt gewoon, en dan spreek ik niet over 10/20 paar :hihi: ! En kleren all the same, jurkjes vooral, blijf maar kopen :gniffel:.

Pagina's : [1] 2