Bekijk originele versie : alle jongens die binnen 1 minuut een tel.num vragen aan meisjes zijn....
mavrania
05-11-2003, 21:41
alle jongens die binnen 1 minuut mobielnummer aan een meisje vragen zijn............................................. :zwaai:
_MaJesTeiT_
05-11-2003, 21:43
Origineel gepost door mavrania
alle jongens die binnen 1 minuut mobielnummer aan een meisje vragen zijn............................................. :zwaai:
:D
Zijn h0eren
:)
Sweet_Diamond
05-11-2003, 21:56
De meiden die t geven zijn dom....en geven de jongens hun zin........
rachidabella
05-11-2003, 23:25
niet te vertrouwen...
AtaiNa3Na3
05-11-2003, 23:28
Een vriend van me was echt wreed genept he! Hij vroeg een keer een nummer van een marokaans meisje. Die kreeg hij ook. Toen hij de volgende dag wou bellen, bleek het nummer niet te bestaan. :D
Zina_Zinaa
05-11-2003, 23:34
lelijk
marocgirl112
06-11-2003, 09:55
hey tetouania,
ik geef je helemaal gelijk stel dat je m leuk vind en hij jij. hoe wil je dan verder contact hebben met hem>>>>> ik neem aan niet via je ouders.
en mensen die denken dat het niet kan na een klein gesprekje telefoonnummer vragen/geven.
hoe wil je anders verder contact houden
denk daar maar ff over na........
missourzazate
06-11-2003, 10:09
Origineel gepost door Sweet_Diamond
ik vind sommige meiden dom, want die geven t ook nog........ ja okey daar heb je wel gelijk in!
marocgirl112
06-11-2003, 13:18
ja wij weten zeker waar we over praten maar je hebt sommige mensen die dat niet weten
en doe rustig aan meid
zina tetouania j ehebt gelijk, hoe moeten ze dan mekaar leren kennen als ze mekaar leuk vinden? dat maakt je nog laat niet een h0er!! wat de meeste jammer genoeg vinden!! maar dat zijn de scheinheilige gasten maar goed!!!!
latersssss
Aicha_Taieb
06-11-2003, 14:23
a) ...op maar en ding uit :jeweetog:
b) ...hebben niets te doen
c) ...willen je heel graag leren kennen ( :rolleyes: geloof je het zelf)
Ik persoonlijk zou op a gokken (over het algemeen), maar het zou niet de eerste keer zijn dat ik een fout maak
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.