Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marokaanse meisjes, vertel voor één keer eens iets positief over hen

Pagina's : [1] 2 3

ik_oke_is
05-11-2003, 20:35

oke iets positiefs ZOOOOOOOOOOOOO moeilijk kan dat toch niet zijn ps ; als je echt niets positiefs weet te zeggen, vind ik het wel erg , denk aan je zus(je) enz. ;)

faridanador
05-11-2003, 20:36
ik heb niks positiefs te vertelle over mijn broers maar zei wel over mij. dus ik wil wel weten wat de meeste mannen hier denken over ons ja :)

ik_oke_is
05-11-2003, 20:38
Origineel gepost door faridanador ik heb niks positiefs te vertelle over mijn broers maar zei wel over mij :) jij mag ook over andere marokaanse meisjes iets positiefs zeggen :eek:

ik_oke_is
05-11-2003, 20:41
Origineel gepost door crossroad pij pen en andere bouwmaterialen jij pijpt jezelf a zemmer

sneakynawal
05-11-2003, 20:42

Wat een topic zeg..................

Zina_Zinaa
05-11-2003, 20:43
Ze zijn mooi Lief Zorgzaam Teder Sexy Lekker Slim GEWOON PERFECT!!! :zwaai:

ik_oke_is
05-11-2003, 20:47
Origineel gepost door Zina_Zinaa Ze zijn mooi Lief Zorgzaam Teder Sexy Lekker Slim GEWOON PERFECT!!! :zwaai: :verliefd: jij zeker a temschoent

Zina_Zinaa
05-11-2003, 20:51
ewa ja daar kan ik niet op antwoorden DAT IS VOOR JOU EEN VRAAG EN VOOR MIJ EEN WEET :zwaai:

ik_oke_is
05-11-2003, 20:53
Origineel gepost door Zina_Zinaa ewa ja daar kan ik niet op antwoorden DAT IS VOOR JOU EEN VRAAG EN VOOR MIJ EEN WEET :zwaai: :maf3: spijtig, is er een manier om erachter te komen :o

Zina_Zinaa
05-11-2003, 20:57
en dat is......??? want na mijn wete zijn er meerder manieren om daar achter te komen :rolleyes:

Zina_Zinaa
05-11-2003, 21:00
Origineel gepost door crossroad ik heb jou niet uitgenodigt of wel.... ik zei alleen pij pen en andere bouwmateriaal ,dozen,panelen,bakstennen enzovoorts maar nee doe ik ni. daar heb ik die mooie,sexy, tedere,zorgzame,lekker gewoon perfecte meisjes voor. :rolleyes: niet beledinged hoor haha nee hoor, want meiden die dat doen die zijn niet mooi, sexy lief teder zorzaam en GEWOON PERFECT die zijn lelijk, onaantrekkelijk, egoistisch, vies, gewoon NIET PERFECT!!!:rolleyes: Niet beledigend hoor :zwaai:

ik_oke_is
05-11-2003, 21:04
Origineel gepost door crossroad ik heb jou niet uitgenodigt of wel.... ik zei alleen pij pen en andere bouwmateriaal ,dozen,panelen,bakstennen enzovoorts maar nee doe ik ni. daar heb ik die mooie,sexy, tedere,zorgzame,lekker gewoon perfecte meisjes voor. :rolleyes: niet beledinged hoor whatever

NCM1
05-11-2003, 21:08
my god zeg waar gaat dit over? probeert er iemand de marokkaanse meiden in goede daglicht te stellen, wordt het weer door iemand verpest? my god zeg.....

ik_oke_is
05-11-2003, 21:09
Origineel gepost door Zina_Zinaa en dat is......??? want na mijn wete zijn er meerder manieren om daar achter te komen :rolleyes: . help me een eindje op weg dan? :(

Zina_Zinaa
05-11-2003, 21:16

haha schattebout waar slaat het op probeert iemand de marokaanse meiden in de goede daglicht te stellen en wordt het verpest... HAHAH MAROKKAANSE MEIDEN VERPESTEN HET VOOR ELKAAR!!! ALS JOU BUURMEISJE BETRAPT WORDT OP SLECHTE DINGEN< MAG JIJ MINDER DINGEN, vanwege haar DOMME idiote gedrag!!! En jongens denken dan dat iedreeen zo is OMDAT DIE STOMME *****ES ZO DOM EN LELIJK ZIJN EN JULLIE MEIDEN GEEF DE JONGENS NIET DE SCHULD!!! WANT HET IS DE SCHULD VAN DIE "slechte meiden" die het voor ONS verpesten... waardoor WIJ MOETEN oppassen met ALLEs wat wij doen... DENK JE DAT ZE EEN MES TEGEN DE KEEL VAN DIE "SLECHTE H.OERTJES HOUDEN??.. NEE MIJN LIEVE MENSEN... DAT DOEN ZIJ VRIJWILLIG OMDAT ZIJ ZO LELIJK ZIJN DAT ZE ALLES GELOVEN!!!!!ZE LATEN ZICH GAAN ZE ZIJN KOPPIG EN NAIF!!! TFO TFO TFO voor DIE *****ES.. EN DE MEIDEN DIE HET VOOR HUN OPNEMEN DOOR TE ZEGGEN DAT HET DE SCHULD VAN DE JONGENS IS!!!! BOESSA zina_zinaa:zwaai:

Pagina's : [1] 2 3