Bekijk originele versie : Navigatie systeem
Moeskiela
27-11-2007, 15:23
Beste mensen,
Ik ben van plan om deze week een navigatie systeem aan te schaffen, maar ik heb er geen verstand van. Waar moet ik op letten? Als ik me in de winkel laat adviseren krijg ik de duurste aan mijn broek gesmeerd. Je hebt ze namelijk al vanaf 120 euro tot 300 euro. Als ik mijn vrouwenverstand gebruik dan neem ik die van 120 en dan kan ik nog een paar schoenen aanschaffen. Maar ja voor hetzelfde geldt spreekt de goedkopere variant alleen Russisch en eindig ik ergens in Timboektoe. Dus mensen......:confused:
Alle hulp welkom.
Groeten!
Kies in jou situatie gewoon de Tomtom Go versie. Die zijn lekker makkelijk voor gebruik en niet duur :D
suikerbeestje
27-11-2007, 15:44
hoi hoi ik heb een navigatie gekocht voor mijn man een hele mooie kleine wat je niet moet vergeten is dat tom tom echt slecht is zijn er 2 kapot gegaan bij ons en winkels zijn ook niet positief en het heeft alleen west europa en die ik heb gekocht voor mijn man was heel europa voor 199 euro best getest navigatiesysteem gekozen door de consumentenbond op num. 1 en tom tom op num. 4 hij is te koop bij halfords en heet garmin 250 geeft ook flitspalen aan en is echt heel mooi succes liefs.
hoi hoi ik heb een navigatie gekocht voor mijn man een hele mooie kleine wat je niet moet vergeten is dat tom tom echt slecht is zijn er 2 kapot gegaan bij ons en winkels zijn ook niet positief en het heeft alleen west europa en die ik heb gekocht voor mijn man was heel europa voor 199 euro best getest navigatiesysteem gekozen door de consumentenbond op num. 1 en tom tom op num. 4 hij is te koop bij halfords en heet garmin 250 geeft ook flitspalen aan en is echt heel mooi succes liefs.
Nou ik heb zelf tomtom Go al paar jaar, en niets mis mee. Werkt perfect en kan zelf de flitspalen updaten etc. :rolleyes:
SweetRose
27-11-2007, 16:10
Nou ik heb zelf tomtom Go al paar jaar, en niets mis mee. Werkt perfect en kan zelf de flitspalen updaten etc. :rolleyes:
idd..
zelfs in frankrijk en spanje :eek:
:hihi:
suikerbeestje
27-11-2007, 16:29
Was niet voor jullie bedoelt als je naar de winkel gaat bevelen ze je geen tom tom aan en het blijft alleen west europa hij wilde ook altijd tom tom nou er 2 stuk zijn gegaan heeft hij het afgezworen.
suikerbeestje
27-11-2007, 16:31
nou het is aan moeskiela de keuze was alleen maar advies en mijn ervaring oke succes
Moeskiela
27-11-2007, 17:03
Kies in jou situatie gewoon de Tomtom Go versie. Die zijn lekker makkelijk voor gebruik en niet duur :D
Ja, als ik online ga zoeken kom ik ook bij de Tomtom Go, maar ja wat wil je als je marktleider bent....
Maar je ervaringen zijn goed? Ik had er laatst 1 geleend en ik reed over de snelweg en op een gegeven moment zei dat kreng dat ik over een veld heen reed, maar goed dat gebeurd er al je in het Oosten van Nederland zit he....
Moeskiela
27-11-2007, 17:05
Dank je wel voor je tip! Ga ik ook eens bekijken. Is de Garmin handig met het updaten?
suikerbeestje
27-11-2007, 17:29
echt heel makkelijk met alles en je krijgt 2 jaar garantie bij andere navigaties maar 1 jaar succes.
suikerbeestje
27-11-2007, 17:36
tom tom zegt als je op een verkeerde weg rijd dat je je nu meteen moet omdraaien terwijl dat niet mogelijk is daar sta je dan in een rij voor de stoplichten zie dan maar je auto op te tillen en om te draaien en garmin zoekt meteen hoe je eruit komt en waar je kan keren zonder dat die heks aan het roepen is dat je je nu moet omkeren en tom toms hebben een erg brede achterkant vergeleken met garmin die stop je zo in je kontzak of waar dan ook kortom tom tom ik haat je en garmin i love you trouwens tom tom is gewoon comerciele bende daarom kijkt niemand verder.
Goodwife
27-11-2007, 18:17
ik heb de tomtom en ben er hartstike tevreden mee...........
eerst had ik een tomtom toen een hp (die ik overigens niks vond) toen weer eem tomtom(one xl geloof ik ) genomen..........die vind ik het duidelijkst en best qua menu enz
kus
Moeskiela
27-11-2007, 20:23
Okey we hebben nu voorstanders van Tomtom en Garmin....zijn er nog mensen die ervaring hebben met een ander merken? (overigens bedankt voor de reacties!)
Oh ja en wat raden jullie mij aan: Europa of alleen Benelux?
Goodwife
27-11-2007, 21:32
europa dat is veel handiger......je zou er bijvoorbeeld tot en met spanje kunnen komen (om de boot te pakken)
ik zit ook te twijfelen welke ik al zal aanschaffen. vind de tomtom one xl en de tomtom go 720 wel goed. zie alleen niet erg veel verschil tussen beide, behalve de prijs natuurlijk. Go 720 heeft een groter beeldscherm. ik weet niet welke ik zal kopen, iemand ervaring met beide tomtoms???
En welke raden jullie me aan??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.