Bekijk originele versie : Navigatie systeem
Moeskiela
27-11-2007, 15:23
Beste mensen,
Ik ben van plan om deze week een navigatie systeem aan te schaffen, maar ik heb er geen verstand van. Waar moet ik op letten? Als ik me in de winkel laat adviseren krijg ik de duurste aan mijn broek gesmeerd. Je hebt ze namelijk al vanaf 120 euro tot 300 euro. Als ik mijn vrouwenverstand gebruik dan neem ik die van 120 en dan kan ik nog een paar schoenen aanschaffen. Maar ja voor hetzelfde geldt spreekt de goedkopere variant alleen Russisch en eindig ik ergens in Timboektoe. Dus mensen......:confused:
Alle hulp welkom.
Groeten!
Kies in jou situatie gewoon de Tomtom Go versie. Die zijn lekker makkelijk voor gebruik en niet duur :D
suikerbeestje
27-11-2007, 15:44
hoi hoi ik heb een navigatie gekocht voor mijn man een hele mooie kleine wat je niet moet vergeten is dat tom tom echt slecht is zijn er 2 kapot gegaan bij ons en winkels zijn ook niet positief en het heeft alleen west europa en die ik heb gekocht voor mijn man was heel europa voor 199 euro best getest navigatiesysteem gekozen door de consumentenbond op num. 1 en tom tom op num. 4 hij is te koop bij halfords en heet garmin 250 geeft ook flitspalen aan en is echt heel mooi succes liefs.
hoi hoi ik heb een navigatie gekocht voor mijn man een hele mooie kleine wat je niet moet vergeten is dat tom tom echt slecht is zijn er 2 kapot gegaan bij ons en winkels zijn ook niet positief en het heeft alleen west europa en die ik heb gekocht voor mijn man was heel europa voor 199 euro best getest navigatiesysteem gekozen door de consumentenbond op num. 1 en tom tom op num. 4 hij is te koop bij halfords en heet garmin 250 geeft ook flitspalen aan en is echt heel mooi succes liefs.
Nou ik heb zelf tomtom Go al paar jaar, en niets mis mee. Werkt perfect en kan zelf de flitspalen updaten etc. :rolleyes:
SweetRose
27-11-2007, 16:10