Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Effex Curl Straight Curly Gel & Mousse

Pagina's : [1] 2

Letchiinaa_
27-11-2007, 13:58

Je weet wel, die van de Kruidvat..... gewoon ff klikken dus. [Salaam Alaikom dames.... Na veel positieve reacties op die gel van dit merk heb ik 'm vandaag gehaald... maar ik zag ook die mousse daarvan. Dus nou wil ik weten welke beter is en wat voor effect het heeft op je krulletjes....... zet hier verder alle tips neer over hoe je die gel/ mousse het beste kan gebruiken. Vergeet niet op de poll te stemmen. Ma3a Salama.:)]

Cha3koekaa
27-11-2007, 17:17
Ik vind ze allebei niet denderend, maar die gel werkt bij mij beter dan de mousse.

_SweetRose
27-11-2007, 18:13
Ik heb de gel er maar alleen van gebruikt , en ik vind hem echt heel goed werken:)

Letchiinaa_
27-11-2007, 18:25
Ik vind ze allebei niet denderend, maar die gel werkt bij mij beter dan de mousse. Das mooi haha ik twijfelde al tussen de gel en mousse net in de winkel... dan toch de goede meegenomen.:D Ik heb de gel er maar alleen van gebruikt , en ik vind hem echt heel goed werken:) Mooi zo, bedankt voor je reactie.;)

BLABLAA_
27-11-2007, 18:33

Ik heb alleen gel uitgeprobeerd en de werkte niet bij mij.. Gel werkt (bijna) altijd beter dan mousse trouwens..

Letchiinaa_
27-11-2007, 18:34
Wat werkte er dan niet... wat voor effect kreeg je?

BLABLAA_
27-11-2007, 18:40
Mijn haar was nog steeds pluizig en k kreeg er van die dunne plukjes van.. Gewone goedkope gel van de AH/Kruidvat/C1000 enz. is gewoon het beste.. in combinatie met Nivea flexible curls

Broken_Silence
27-11-2007, 18:40
Die mousse maakte mn haar echt raar.. alleen weet niet meer of t nou zo plakkerig werd of hard, of dat ik er roos van kreeg. Ik gebruikte 6 verschillende dingen toendertijd.. maar in ieder geval het had wel een negatief effect op mijn haar. Ik heb m nog steeds staan :gniffel:

Letchiinaa_
27-11-2007, 18:44
Mijn haar was nog steeds pluizig en k kreeg er van die dunne plukjes van.. Gewone goedkope gel van de AH/Kruidvat/C1000 enz. is gewoon het beste.. in combinatie met Nivea flexible curls Ohw dat is niet best nee... maar wel vreemd dat ie bij jou zo slecht werkt en bij anderen juist weer goed.... maar misschien ligt dat aan je soort krullen.... Die Nivea heb ik ook, maar die ben ik hier ergens thuis kwijt.... me haar was een beetje te kort geknipt voor krullen dus ging alleen nog stylen..... Dat ga ik later eens proberen, bedankt voor de tip.:goedzo:

Letchiinaa_
27-11-2007, 18:45
Die mousse maakte mn haar echt raar.. alleen weet niet meer of t nou zo plakkerig werd of hard, of dat ik er roos van kreeg. Ik gebruikte 6 verschillende dingen toendertijd.. maar in ieder geval het had wel een negatief effect op mijn haar. Ik heb m nog steeds staan :gniffel: Hahahhaha erg.:hihi: Gelukkig niet gekocht.:o

BLABLAA_
27-11-2007, 18:48
Ohw dat is niet best nee... maar wel vreemd dat ie bij jou zo slecht werkt en bij anderen juist weer goed.... maar misschien ligt dat aan je soort krullen.... Die Nivea heb ik ook, maar die ben ik hier ergens thuis kwijt.... me haar was een beetje te kort geknipt voor krullen dus ging alleen nog stylen..... Dat ga ik later eens proberen, bedankt voor de tip.:goedzo: Ja he.. is wel met meerdere producten zo.. die andrelon creme helpt ook helemaal niet bij mij.. voedingscreme van de kruidvat werkt ook niet bij mij.. K moet iets in de richting van gel hebben.. Die creme producten werken nooit bij mij:D Ja maar als ik die Nivea alleen gebruik gebeurd er ook nix met me haar hoor.. lijkt alsof er nix in zit.. Daarom gbruik ik het met gel samen zodat het me haar zacht houd want gel word zo hard.. Geen dank:sjans:

Broken_Silence
27-11-2007, 18:50
Hahahhaha erg.:hihi: Gelukkig niet gekocht.:o :o

Letchiinaa_
27-11-2007, 18:52
Ja he.. is wel met meerdere producten zo.. die andrelon creme helpt ook helemaal niet bij mij.. voedingscreme van de kruidvat werkt ook niet bij mij.. K moet iets in de richting van gel hebben.. Die creme producten werken nooit bij mij:D Ja maar als ik die Nivea alleen gebruik gebeurd er ook nix met me haar hoor.. lijkt alsof er nix in zit.. Daarom gbruik ik het met gel samen zodat het me haar zacht houd want gel word zo hard.. Geen dank:sjank: Die Andrélon creme voor krullen werkt bij mij ook voor geen meter nee.... die voedingscreme Trekpleister krijg ik wel mooie krullen van, maar het word zo touw achtig me haar.... Toen ik me haar nog niet geknipt had, gebruikte ik die Nivea gwn gelijk na het douchen samen met die shampoo daarvan... ze werden er echt mooi van ja! En ik dacht laat ik deze gel maar proberen, want ik hoor datie niet hard word enzo..... maar jij zegt nu dat ie slecht is..... Ik ga toch denk ik gebruiken en dan laat ik weten hoe die bevalt...... en anders ga ik toch over op jouw methode.:hihi: :kus:.

Letchiinaa_
27-11-2007, 18:52
:o :D.

BLABLAA_
27-11-2007, 22:52

Die Andrélon creme voor krullen werkt bij mij ook voor geen meter nee.... die voedingscreme Trekpleister krijg ik wel mooie krullen van, maar het word zo touw achtig me haar.... Toen ik me haar nog niet geknipt had, gebruikte ik die Nivea gwn gelijk na het douchen samen met die shampoo daarvan... ze werden er echt mooi van ja! En ik dacht laat ik deze gel maar proberen, want ik hoor datie niet hard word enzo..... maar jij zegt nu dat ie slecht is..... Ik ga toch denk ik gebruiken en dan laat ik weten hoe die bevalt...... en anders ga ik toch over op jouw methode.:hihi: :kus:. Waarom gebruik je die nivea dan niet meer als het goed werkt?:D Wahaha k hoop dat `t wel werkt bij je:p Ruikt wel lekker man die effex:o

Pagina's : [1] 2