Bekijk originele versie : keihard op je bek gaan.................echt voor schut
maghrebgirl20
05-11-2003, 19:10
wanneer waar en hoe is jullie dat gebeurt?
ik vorige week. echt erg
ik liep door de stad, vrij rustig gelukkig............. en in een keer verzwik ik mn enkel. lag ik daar languit op de grond.
en die mensen maar kijken, schaam me dood. gelukkig geen bekenden gezien :D
01LaydmaroC
05-11-2003, 19:24
Hehehhehehehehe bij mij ook is een keer, in een winkel alles viel uit mn tas hahaha :giegel: kwam zo een man langs zie je hem zo: heb shwia helik................. :D :(
maghrebgirl20
05-11-2003, 19:28
Origineel gepost door 01LaydmaroC
Hehehhehehehehe bij mij ook is een keer, in een winkel alles viel uit mn tas hahaha :giegel: kwam zo een man langs zie je hem zo: heb shwia helik................. :D :(
:D erg ja, heb ook een x in een schoenenzaak gehad dat ik bijna vallend de winkel binnenkwam. een stuk van de vloer bij de deur was een beetje verhoogd.................... en dat had ik dus niet gezien. ik ben 2 maanden die winkel niet meer ingeweest :(
Vorig jaar :jammer: in de gang op school :stoned:
Gelukkig waren er niet zoveel mensen
Wael_Beni_Saidi
05-11-2003, 19:34
:hihi: fdihaaa
beetjeverlegen
05-11-2003, 19:51
Origineel gepost door maghrebgirl20
wanneer waar en hoe is jullie dat gebeurt?
ik vorige week. echt erg
ik liep door de stad, vrij rustig gelukkig............. en in een keer verzwik ik mn enkel. lag ik daar languit op de grond.
en die mensen maar kijken, schaam me dood. gelukkig geen bekenden gezien :D
Vorig jaar toen t errug glad was voor de islamitische slagerij en er was nog een andere keer dat ik rende voor de bus. Ik gleed uit en viel precies ervoor. De busschauffeur en de mensen die t zagen lagen helemaal stuk. Maar je kun t ook positief bekijken; ik had de bus gehaald :)
Ik zal maar niet doorgaan over de andere keren :D
nadorlady15
05-11-2003, 19:54
ik viel een keer van de trap af op school dat was pas lefdihaa maar gelukkig hebben niet veel mensen het gezien. :D
maghrebgirl20
05-11-2003, 20:09
Origineel gepost door beetjeverlegen
Vorig jaar toen t errug glad was voor de islamitische slagerij en er was nog een andere keer dat ik rende voor de bus. Ik gleed uit en viel precies ervoor. De busschauffeur en de mensen die t zagen lagen helemaal stuk. Maar je kun t ook positief bekijken; ik had de bus gehaald :)
Ik zal maar niet doorgaan over de andere keren :D
denk dat het 6 jaar geleden was gebeurd. het was ook winter en errrug glad. ik had net een nieuwe mountanbike. en wou zehma effe stoer doen. ik wou rennen maar het was superglad, en daar ging ik, maar ik nam wel mooi nog 2 andere fieters mee :D :D stond ik tenminste niet alleen voor schut
Wild_Female
05-11-2003, 20:12
Origineel gepost door nadorlady15
ik viel een keer van de trap af op school dat was pas lefdihaa maar gelukkig hebben niet veel mensen het gezien. :D
Hhahhahah Ik ook van de trap...maar die trap staat net bij de aula...enne uhm het was pauze... :(
BoubkerC
05-11-2003, 20:21
Alleen maar Vrouwen die vallen SHIT ik had erbij moeten zijn had ik jullie kunnen opvangen :)
maghrebgirl20
05-11-2003, 20:25
Origineel gepost door BoubkerC
Alleen maar Vrouwen die vallen SHIT ik had erbij moeten zijn had ik jullie kunnen opvangen :)
:hihi:
nadorlady15
05-11-2003, 20:28
:D
Sammy333
05-11-2003, 20:47
Ik viel pas geleden nog van mijn fiets af maarya was gelukkig bijna niemand in de straat:D
maar pijn had ik wel :(
Later :zwaai:
beetjeverlegen
05-11-2003, 20:53
Wat lief :)
Ik viel toen ik heel jong was altijd (hard) uit bed terwijl ik in het centrum van dromenland liep...:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.