Bekijk originele versie : Vrouwenfeest in Eindhoven??
Hey meiden,
Ik had gehoord dat op 2 dec een vrouwenfeest is in Eindhoven weten jullie daar iets van? Laat me even weten want lijkt me wel gezellig.
kweet het nie maar wil t wel weten.. lijkt me wel weer leukkkkk......
Hey meid
ik heb wat info gekregen het wordt door maladies georganiseerd, het is op zondag 2 december van 13.00 tot 19.00 uur, in dynamo eindhoven en de entree was 5 euro. voor meer info www.maladies.nl daar staat ook de flyer.. ik ben aanwezig neem mijn moeder ook mee.. :D ben je er ook zondag?
Hey meid
ik heb wat info gekregen het wordt door maladies georganiseerd, het is op zondag 2 december van 13.00 tot 19.00 uur, in dynamo eindhoven en de entree was 5 euro. voor meer info www.maladies.nl daar staat ook de flyer.. ik ben aanwezig neem mijn moeder ook mee.. :D ben je er ook zondag?
Ik ga wel graag naar vrouwenfeesten samen met mijn moeder om even er tussen uit te gaan maar ik heb net de site zitten bekijken en vind het allemaal zo te los/verwest. Dit is geen feest waar ik samen met mijn moeder naartoe ga.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.