Bekijk originele versie : Liefde Of Geloof??????????????
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
OKe................................
Stel je voor ........je ontmoet de persoon van je leven...maar..............het is geen moslim..........
Is dit voor jou een bezwaar om een relatie aan te gaan met deze persoon of niet???????????????????????????????
ja
het bericht is te kort
angel20 ze hebben die topic weggehaald!!!!!!!:(
tazzzzzzz
Origineel gepost door angel20
dat heb ik gezien!!!!! :(
heeeyyyy moderators, hebben jullie dat gedaan?!?!?! Zo ja waarom?!?! :)
mijn beste uitspraken stonden erop tazzzzzzzzzz
had je mijn laatste gelezen of nie, die was leuk, heb er een hele tijd over na moeten denken (ben blond vandaar) :D
die van da ik da niet hard had moeten zeggen ????????
die was goed :D
Origineel gepost door HYPATIA
IK KIES VOOR DE LIEFDE VAN MIJN LEVEN BOVEN ISLAM[ALLAH]!!!IK HEB NU EEN NEDERLANDSE NIET-ISLAMITISCHE VRIEND!IK VERKIES HEM BOVEN ALLAH!!!!
en je noemt je zelf moslim
tazzzzzzzzzzzzzzz ga je bene scheren ofso
CHEMIE..........hou je in...:D
SPAAR DEZE TOPIC :(
Origineel gepost door EMIEN
CHEMIE..........hou je in...:D
SPAAR DEZE TOPIC :(
sorry maar sommige mensen zijn iritant
ik probeer me in te houden :rolleyes:
jij bent ze3ma moslima, schande om je zo te noemen, je verkracht gewoon die naam.
ik verkracht topics :D
Kijk.....je verkiest niemand boven Allah swt.........maar moet die persoon nou echt een moslim zijn om je leven ermee te delen???????????
Origineel gepost door HYPATIA
Ik schrijf geen ONZIN!!!!!Ik weet wel dat een LIEF[NEDERLANDER] me heel gelukkig kan maken!Ik heb nog niks gemerkt van ALLAH!!!DUS.......DAN KIES IK MIJN LIEFDE VOOR EEN NIET-MOSLIM BOVEN ALLAH!!!!
jij bent geen moslim !!!!!!
eerst zeg je dat de islam alles voor je is en nu zeg je van allah heb ik nog nix gemerkt !!!!!!!!!!!!!!!!!
tazzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
tangergirl2002
25-08-2002, 20:14
kort maar krachtig.JA.geloof komt op de 1ste plaats.
EMIEN.
Als moslim is het belangrijk een moslima te huwen.
Dit kan in jouw zaak, als man-zijnde, ook een niet-moslima zijn.
Gegroet.
Maar je kan je geloof toh ook behouden en je leven delen met iemand ie een ander of geen geloof heeft????????????????? toh???
Hypatia...
Nooit zou ik mijn geloof kunnen verloochenen voor zoiets als aardse liefde, als mij hierna meer liefde dan ik me kan voorstellen staat te wachten....
En ik heb er goed over nagedacht ook... :)
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.