Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat is er mis met marokkaanse meisje dat de jongens alleen over zeiken

Pagina's : [1] 2

SOmaar
05-11-2003, 15:31

wat ik hier lees en wat een haat tegens over mekaar nou nou zeg en dan die jongens over meiden aan het zeiken zijn niet normaal meer wat doe je moeilijk je gaat toch met een marokkaanse trouwen uiteindelijk of nie?

RisLaine
05-11-2003, 15:35
Origineel gepost door SOmaar wat ik hier lees en wat een haat tegens over mekaar nou nou zeg en dan die jongens over meiden aan het zeiken zijn niet normaal meer wat doe je moeilijk je gaat toch met een marokkaanse trouwen uiteindelijk of nie? Daarom Zijn Ze Nu Ook Alvast Commentaar Aan Het Geven OpElkaar. Kunnen Ze Als Getrouwd Stelletje Niet Meer Doen Later. Tenzij Ze Een EchtScheiding Op Komst Willen.. :D

misSanae
05-11-2003, 15:43
Zolang ze commentaar kunnen hebben op de meisjes hebben ze geen tijd om naar zichzelf te kijken....

Najib26
05-11-2003, 15:56
Origineel gepost door SOmaar wat ik hier lees en wat een haat tegens over mekaar nou nou zeg en dan die jongens over meiden aan het zeiken zijn niet normaal meer wat doe je moeilijk je gaat toch met een marokkaanse trouwen uiteindelijk of nie? Ja maar, 75 procent van de mannen haalt zijn vrouw uit Marokko. Dat is iets waar je niet blind voor moet zijn. Naar dat percentage is onderzoek gedaan door het Sociaal Planbureau (werkt voor de regering). Ik wil niet zeggen dat alle vrouwen slecht bezig zijn. Maar feit is dat een groot deel de kuffar nadoet: zelfde kleding, naar dezelfde haramplekken (disco's, café's, rai-party's), dezelfde haramrelaties. Ik wil ook niet zeggen dat veel Marokkaanse jongens bezig zijn. Want een groot deel is ook niet echt goed bezig.

sneakynawal
05-11-2003, 16:00

Origineel gepost door Najib26 Ja maar, 75 procent van de mannen haalt zijn vrouw uit Marokko. Dat is iets waar je niet blind voor moet zijn. Naar dat percentage is onderzoek gedaan door het Sociaal Planbureau (werkt voor de regering). Ik wil niet zeggen dat alle vrouwen slecht bezig zijn. Maar feit is dat een groot deel de kuffar nadoet: zelfde kleding, naar dezelfde haramplekken (disco's, café's, rai-party's), dezelfde haramrelaties. Ik wil ook niet zeggen dat veel Marokkaanse jongens bezig zijn. Want een groot deel is ook niet echt goed bezig. Daarom heb ik dus geen 'man' ..... :kwaad: (moet ik dan maar naar Marokko gaan verhuizen?)

SOmaar
05-11-2003, 16:00
Origineel gepost door Najib26 Ja maar, 75 procent van de mannen haalt zijn vrouw uit Marokko. Dat is iets waar je niet blind voor moet zijn. Naar dat percentage is onderzoek gedaan door het Sociaal Planbureau (werkt voor de regering). Ik wil niet zeggen dat alle vrouwen slecht bezig zijn. Maar feit is dat een groot deel de kuffar nadoet: zelfde kleding, naar dezelfde haramplekken (disco's, café's, rai-party's), dezelfde haramrelaties. Ik wil ook niet zeggen dat veel Marokkaanse jongens bezig zijn. Want een groot deel is ook niet echt goed bezig. maar marokkaanse meisje van hier of vandaar het is allemaal hetzelfde

Najib26
05-11-2003, 16:01
Origineel gepost door SnEakyNaWaL Daarom heb ik dus geen 'man' ..... :kwaad: (moet ik dan maar naar Marokko gaan verhuizen?) Dat kan. Of je kunt hem hierheen halen. Toch niets mis mee? We komen uiteindelijk toch allemaal uit Marokko? Als hij een goede oprechte moslimman is en je kunt het met hem vinden, waarom niet?

sneakynawal
05-11-2003, 16:03
Origineel gepost door Najib26 Dat kan. Of je kunt hem hierheen halen. Toch niets mis mee? We komen uiteindelijk toch allemaal uit Marokko? Als hij een goede oprechte moslimman is en je kunt het met hem vinden, waarom niet? Nee nee nee... ik haal niemand! En ik wil nog niet trouwen... maar als jij al zegt dat 75% van de Marokkaanse jongens... vrouwen halen uit Marokko.. jah... dan weet ik het ook nie meer...

Najib26
05-11-2003, 16:04
Origineel gepost door SOmaar maar marokkaanse meisje van hier of vandaar het is allemaal hetzelfde Blijkbaar vindt 75 procent van de Marokkaanse mannen die trouwen dat niet. Ze gaan toch niet al die moeite doen: papieren regelen, bepaald salaris hebben, terwijl ze hetzelfde in Nederland kunnen krijgen? Er zal dan toch wel iets aan de hand zijn? Zoals ik eerder zei: de meeste Marokkaanse meiden doen graag wat de kuffar doen. Dat doen de meeste Marokkaanse jongens ook wel, maar als ze gaan trouwen, dan willen ze niet trouwen met de vrouwen waarmee ze een haramrelatie hadden, ze dumpen die meiden en ruilen ze in voor een vrouw uit Marokko.

Najib26
05-11-2003, 16:05
Origineel gepost door SnEakyNaWaL Nee nee nee... ik haal niemand! En ik wil nog niet trouwen... maar als jij al zegt dat 75% van de Marokkaanse jongens... vrouwen halen uit Marokko.. jah... dan weet ik het ook nie meer... Dat zeg ík niet. Daar is onderzoek naar gedaan. Het is dus geen bewering, maar een feit. Maar ach, dan blijft er toch 25 procent voor jullie over :)

SOmaar
06-11-2003, 12:02
Origineel gepost door Najib26 Blijkbaar vindt 75 procent van de Marokkaanse mannen die trouwen dat niet. Ze gaan toch niet al die moeite doen: papieren regelen, bepaald salaris hebben, terwijl ze hetzelfde in Nederland kunnen krijgen? Er zal dan toch wel iets aan de hand zijn? Zoals ik eerder zei: de meeste Marokkaanse meiden doen graag wat de kuffar doen. Dat doen de meeste Marokkaanse jongens ook wel, maar als ze gaan trouwen, dan willen ze niet trouwen met de vrouwen waarmee ze een haramrelatie hadden, ze dumpen die meiden en ruilen ze in voor een vrouw uit Marokko. vrouwen van daar zijn veel erger mannen waar zijn julie hersens echte kufar heb je daar maar ja iedereen moet het maar zelf weten. en je hebt overal goede of slechte mensen zowel hier of in marokko.

LadyLo
06-11-2003, 12:06
Origineel gepost door SOmaar vrouwen van daar zijn veel erger mannen waar zijn julie hersens echte kufar heb je daar maar ja iedereen moet het maar zelf weten. en je hebt overal goede of slechte mensen zowel hier of in marokko. :goedzo:

naisha
06-11-2003, 12:07
Origineel gepost door SOmaar vrouwen van daar zijn veel erger mannen waar zijn julie hersens echte kufar heb je daar maar ja iedereen moet het maar zelf weten. en je hebt overal goede of slechte mensen zowel hier of in marokko. je spreekt jezelf tegen.. :) eerst zeg je dat vrouwen daar erger zijn.. en daarna zeg je dat er overal slechte mensen of goede mensen zijn.. dus daar zitten ook goede mensen.. :) En ja...er zijn nog 25 % mannen...HA...wat erg..NOT :)

SOmaar
06-11-2003, 12:13
Origineel gepost door naisha je spreekt jezelf tegen.. :) eerst zeg je dat vrouwen daar erger zijn.. en daarna zeg je dat er overal slechte mensen of goede mensen zijn.. dus daar zitten ook goede mensen.. :) En ja...er zijn nog 25 % mannen...HA...wat erg..NOT :) :confused:

naisha
06-11-2003, 12:18

Origineel gepost door SOmaar :confused: ahahahaha laat maar zitten... :p

Pagina's : [1] 2