Bekijk originele versie : Met Ramadan Roken!!!!!!!!!!!!!!!
Soumayah
05-11-2003, 15:17
MET RAMADAN ROKEN!!!!!!!!!!!!!!!
MET RAMADAN ROKEN DAT KAN TOCH NIET OF JA DAT HOORT GEWOON NIET NAMELIJK BIJ MIJ OP SCHOOL DOEN ZE DAT WEL IK VINDT DAT NIET NORMAAL DAAT ZE NIET EEN MAANDJEKUNNEN VOLHOUDENEN MIJN VRAAG IS WAT VINDEN JULLLIE ER VAN :confused: :confused: :)
Soumayah
05-11-2003, 15:20
marokkkaanse jongeren was ik er vergeten bij te zetten
hey hey
ik vind dat gewoon zielig hoezo kun je gewoon roken met de ramadan dan kun je net zo goed een boterham met pindekaas pakken ja sorry hoor, maar halen ze die toestemming vandaan ik zie het nergens staan hoor in ieder geval die mensen heb ik een ding te zeggen; wie hou je nou voor de gek ?
Someya
Soumayah
05-11-2003, 15:50
precies someye maar ja ze denken dat hun uders hun niet zien dat is dan ook zo maar god ziet ze!!!!!!!! ramadan is de meest respectvolle maand van het jaaar dan vind ik dat je ook respect voor je geloof moet hebben het probleem is er zitten ook marokkaanse meiden bij en sommige eten ook gewoon dan denk ik echt van le hja le hesma
allah jhdie hoem
boussa soumaya
Je hebt er helemaal gelijk in meissie! Maar als die marokkaanse meisjes nou ongesteld zijn, dat kan toch?
nadorlady15
05-11-2003, 23:13
ja dat vind ik echt triest dat ze dan gaan roken terwijl ze ramadan hebben
RitaMaria
05-11-2003, 23:31
Origineel gepost door Soumayah
precies someye maar ja ze denken dat hun uders hun niet zien dat is dan ook zo maar god ziet ze!!!!!!!! ramadan is de meest respectvolle maand van het jaaar dan vind ik dat je ook respect voor je geloof moet hebben het probleem is er zitten ook marokkaanse meiden bij en sommige eten ook gewoon dan denk ik echt van le hja le hesma
allah jhdie hoem
boussa soumaya
Jij vindt het een probleem dat er marokkaanse meiden bij 'zitten'..
anders niet?? :rolleyes:
En roken is niet 7aram , maar MAKROUHH (voor de zoveelste keer)
wie zegt dat islamitische rokers geen respect voor hun geloof (kunnen)
hebben..? misschien dat jij dit niet respectvol vindt, maar wil dit
zeggen dat je gelijk hebt?
RitaMaria
05-11-2003, 23:32
Origineel gepost door nadjaa
dat kan helemaal niet je hoort als meisje met marokkaans achtergrond gewoon helemaal niet te roken . maar goed ...:)
Omdat ?? :confused:
RitaMaria
05-11-2003, 23:34
Origineel gepost door nadorlady15
ja dat vind ik echt triest dat ze dan gaan roken terwijl ze ramadan hebben
Bedoel je dat ze gaan roken tussen zonsopgang en
zonsondergang ? :)
RitaMaria
06-11-2003, 19:41
omdat het niet hoort ...ik weet niet wat jij gewend bent hoor ... :confused: maar het mag gewoon niet...
Nou, ik raak maar niet gewend aan het dubbele moraal
Het mag GEWOON niet..van wie niet?? :confused:
RitaMaria
06-11-2003, 20:38
blijkbaar zie ik het verkeerd en hou jij je niet aan de plichten van de islam ...
Je ziet het inderdaad verkeerd...
Lees jou reactie nogmaals:
dat kan helemaal niet je hoort als meisje met marokkaans achtergrond gewoon helemaal niet te roken . maar goed ..
beroep je je niet te snel op de Islam ..je hebt hier blijkbaar niet
eerst over nagedacht. :rolleyes:
RitaMaria
06-11-2003, 22:08
hoe kan jij nou weten dat ik daar niet eerder over heb gedacht :confused: kan je gedachtes lezen ofzo maar jah ik ben niet te gene die hier over kan oordelen en als je ff 1 tel doordenkt kom je er vast wel op beslama :zwaai:
Nee, het denken laat ik aan jou over, dit is immers jouw reactie ;)
Roken dit Roken dat bla bla bla bla bla bla ..... diegene die roken zitten ermee, voor hun kost het geld en is het slecht voor de gezondheid, en tegen het geloof. Waarom maken niet rokers zich altijd meer druk dan rokers zelf!!!!!!
Laat het beoordelen van deze mensen maar aan god over, ofniet? ja toch.
Maar roken in de ramadan is hetzelfde als eten mijn lieve mensen dus dat ze daar maar aan denken.
Groetjes
Soumayah
07-11-2003, 09:45
IK BEN HET ABSOLUUT EENS MET NADJAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Soumayah
07-11-2003, 09:46
EN ESITA!!!!!!!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.