Bekijk originele versie : Starters (net afgestudeerden)
SweetCheeks
26-11-2007, 16:46
Hoe is het bij jullie gegaan bij het solliciteren?
Laat het weten!
Poppetje22
28-11-2007, 13:08
Ja ik wil dat ook weten. Binnenkort afgestudeerd incha allah.
Ben gisteren gebeld voor een functie bij gemeente Schiedam afd. Privaatrechtelijk of Ruimtelijke ordening....verder zoeken of aannemen???
SweetCheeks
28-11-2007, 19:06
Ben gisteren gebeld voor een functie bij gemeente Schiedam afd. Privaatrechtelijk of Ruimtelijke ordening....verder zoeken of aannemen???
Gewoon bij zoveel mogelijk detacherings-W&S bureaus inschrijven. Je moet wel even rondkijken en niet zomaar instemmen. De baan/organisatie moeten wel bij je passen...
Schatkistje
28-11-2007, 21:32
De gemeente is een goede werkgever. Ligt er natuurlijk wel aan wat voor functie, maar ik zou het gedaan hebben.
Poppetje22
17-12-2007, 12:48
Dank jullie wel meiden voor jullie reacties:kus:
Ivm alle drukte ben ik niet zo vaak on...solly dat ik niet zo snel reageer..
Inmiddels is die functie bij de gemeente waarschijnlijk vervult door iemand intern of het wordt niet meer via n w&s geregeld....
Maar heb vandaag een gesprek bij een advocaten kantoor...ben bang dat het een functie betreft in de administratieve richting of secretariele :confused: maar ja even afwachten....zal jullie laten weten incha allah...
Hoe is het bij jullie??
Koes
Poppetje22
17-12-2007, 12:51
upppppppppppppppp
SweetCheeks
17-12-2007, 15:14
Dank jullie wel meiden voor jullie reacties:kus:
Ivm alle drukte ben ik niet zo vaak on...solly dat ik niet zo snel reageer..
Inmiddels is die functie bij de gemeente waarschijnlijk vervult door iemand intern of het wordt niet meer via n w&s geregeld....
Maar heb vandaag een gesprek bij een advocaten kantoor...ben bang dat het een functie betreft in de administratieve richting of secretariele :confused: maar ja even afwachten....zal jullie laten weten incha allah...
Hoe is het bij jullie??
Koes
Ik ben ondertussen een baan gevonden, begin per 1 januari bij een intern. advocatenkantoor in A'dam.
Heb je je al ingeschreven bij diverse detach. bureau's of w&s bureau's?
Miss_Consultant
18-12-2007, 12:20
Dames, ik werk zelf bij een W&S bureau. Dus mocht iemand interesse hebben dan hoor ik dat graag, heb contact met verschillende organisaties.
Als je net bent afgestudeerd, neem dan niet de eerste de beste baan maar kijk goed waar je interesses liggen. Je mag ook wel wat vragen hoor, organisaties staan te springen om talent.
En mochten jullie al iets gevonden hebben, heel veel succes met je nieuwe baan!
Gefeli met je baan soe :banana:
xxSAMIRxx
18-12-2007, 19:55
Hebben jullie namen van W&S bureau's of detacheringsburea's?
SweetCheeks
18-12-2007, 23:10
Gefeli met je baan soe :banana:
Tenkjoe:)
SweetCheeks
18-12-2007, 23:12
http://www.vitae.nl/
Miss_Consultant
19-12-2007, 10:08
SandFish Recruitment, zij houden zich bezig met multicultureel talent.
bentbled
19-12-2007, 14:02
ik vind t eerlijk gezegd wel tegen vallen het lukt niet echt ik heb hbo gedaan maar kan steeds maar tijdelijk aan de slag en voor een mbo functie gair inschallah
SweetCheeks
19-12-2007, 14:03
ik vind t eerlijk gezegd wel tegen vallen het lukt niet echt ik heb hbo gedaan maar kan steeds maar tijdelijk aan de slag en voor een mbo functie gair inschallah
Zo zit de arbeidsmarkt in elkaar, maar je moet ergens beginnen en ervaring opdoen...komt goed, Insha'Allah;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.