Bekijk originele versie : Avontuur in de Zwarte Markt
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
LELIJKERD
25-08-2002, 18:59
Vanmorgen vroeg mijn moeder of ik haar misschien wilde brengen naar haar zus in Haarlem, ik, ongelofelijk tegen opkijkend, verzinde snel een smoes. Ik zei dat ik morgen moet werken en een douche wil nemen en wil rusten om vroeg naar bed te kunnen
Geen probleem zei ze, me broer rachid zal haar wel brengen, oke, iedereen tevree.
Belt Mustafa (turkisch vriend van me) hij wilde naar beverwijk gaan.(scandelousss) ik kom daar nooit, je weet alleen illies daar.
Maar die kardash moest zonodig zijn GSM-simlock maken.
oke geen probleem, ik ga mee, met mijn auto, dus eigenlijk gaat hij met mij mee :kwaad:
daar aangekomen, ja je raad het al NO PARKING PLACE
het leek wel een verdomde VN daar; turken, maroks, suries, tatta's, hindoes, kortom 1000 en 1 volken
na een uur heen en weer gereden te hebben, kon ik mijn VW eindelijk kwijt onder een boom die een pis-stank droeg van hier naar Tokio en terug.
maar goed, ik had niks te klagen, want ik zou binnen 10 minuten op mijn luie kon.t van een Shoarma genieten en van de voortbewegende dames die in alle maten en kleuren voorbij walsen en de ZWARTE MARKT omtoveren tot een HAREM.
Maar daar was ze dan....... 1 vrouw die ervoor zorgden dat mijn ogen alleen op haar gefocusd bleven, de manier hoe ze naar me keek, de manier hoe ik terug keek deed de menigte om ons heen bezwijken
ik nam een stap achteruit, zij daareentegen een stap vooruit
ik legde mijn shoarma neer, veegde mijn mond af die ondertussen druipde van de shoarma en sambal saus. (Mijn bek stinkt nu nog naar knoflook :D )
voor dat ik het besefde stond ze voor mijn neus, prachtige groene ogen, zwarte wenkbrauwen, een hoofddoekje die haar vage onbevlekte gezicht alleen maar beter deed uitkomen, daar stond ik dan, trillend zenuwachtig op wat er zou gebeuren, zou ze me..... ??? of zou ze het voor later laten ???
ja ze liet het voor later ......... ze zei enkel :
:regie: "AL HMARRRR zou je niet gaan douchen en slapen en rusten voor morgen ? "
ja het was mijn Moeder, en wat liet ze voor later ??? de STOKSLAGEN :D
jullie dachten zeker wat anders he ! MSAGET
ze was met haar zus uit Haarlem ook gaan winkelen in de Beverwijkse Bazaar WAYOOOWWWW schande voor me
Origineel gepost door LELIJKERD
Vanmorgen vroeg mijn moeder of ik haar misschien wilde brengen naar haar zus in Haarlem, ik, ongelofelijk tegen opkijkend, verzinde snel een smoes. Ik zei dat ik morgen moet werken en een douche wil nemen en wil rusten om vroeg naar bed te kunnen
Geen probleem zei ze, me broer rachid zal haar wel brengen, oke, iedereen tevree.
Belt Mustafa (turkisch vriend van me) hij wilde naar beverwijk gaan.(scandelousss) ik kom daar nooit, je weet alleen illies daar.
Maar die kardash moest zonodig zijn GSM-simlock maken.
oke geen probleem, ik ga mee, met mijn auto, dus eigenlijk gaat hij met mij mee :kwaad:
daar aangekomen, ja je raad het al NO PARKING PLACE
het leek wel een verdomde VN daar; turken, maroks, suries, tatta's, hindoes, kortom 1000 en 1 volken
na een uur heen en weer gereden te hebben, kon ik mijn VW eindelijk kwijt onder een boom die een pis-stank droeg van hier naar Tokio en terug.
maar goed, ik had niks te klagen, want ik zou binnen 10 minuten op mijn luie kon.t van een Shoarma genieten en van de voortbewegende dames die in alle maten en kleuren voorbij walsen en de ZWARTE MARKT omtoveren tot een HAREM.
Maar daar was ze dan....... 1 vrouw die ervoor zorgden dat mijn ogen alleen op haar gefocusd bleven, de manier hoe ze naar me keek, de manier hoe ik terug keek deed de menigte om ons heen bezwijken
ik nam een stap achteruit, zij daareentegen een stap vooruit
ik legde mijn shoarma neer, veegde mijn mond af die ondertussen druipde van de shoarma en sambal saus. (Mijn bek stinkt nu nog naar knoflook :D )
voor dat ik het besefde stond ze voor mijn neus, prachtige groene ogen, zwarte wenkbrauwen, een hoofddoekje die haar vage onbevlekte gezicht alleen maar beter deed uitkomen, daar stond ik dan, trillend zenuwachtig op wat er zou gebeuren, zou ze me..... ??? of zou ze het voor later laten ???
ja ze liet het voor later ......... ze zei enkel :
:regie: "AL HMARRRR zou je niet gaan douchen en slapen en rusten voor morgen ? "
ze was met haar zus uit Haarlem ook gaan winkelen in de Beverwijkse Bazaar WAYOOOWWWW schande voor me
Hahahahahahaha, eigen schuld!!! :D
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH AHAHA......goed verhaal :goedzo:
:regie: "AL HMARRRR zou je niet gaan douchen en slapen en rusten voor morgen ?
Whahaha die is goed je eetlust was zeker bederfd toen je moeder zag voor je neus :D
Missrapster
25-08-2002, 19:04
ah gossie mn baby...wat hebben ze met je gedaan...kzei nog dat je naar mij moest komen...wat zwarte markt??Ik zou die stokslagen op een andere manier geven...:stout:
yasmine85
25-08-2002, 19:09
:melig:
zeker was je :schrik2: toen je je moeder zag!!!
zo zie je maar, je mag noooit liegen tegen je moeder!!! :D
kiss
DangerousChick
25-08-2002, 19:10
heyyyyy lelijkerd,
hahahah je hebt gelijk vandaag was beverwijk druk ik was om 9.00 gegaan om zogenaamdt de drukte te vermijden , ik had net zo goed thuis kunnen blijven!!
aSunnyFriend
25-08-2002, 19:18
gaaf verhaal
Het bericht dat je hebt ingetypt is te kort. Klik op de 'Terug' knop van je browser, wijzig het bericht en probeer het nog eens
zo goed dan !!!!!!!!!!
LELIJKERD
25-08-2002, 19:18
jullie dachten DE LELIJKERD heeft een schone dame aan de haak geslagen hahahah
dan kan ik lang verder dromen :D
leuk leuk en nog eens leuk, ik hoop dat je weer eens wat geks mee maakt en het ons komt vertellen hihihihi
xxxxxxx ihsane
yasmine85
25-08-2002, 19:22
jullie dachten DE LELIJKERD heeft een schone dame aan de haak geslagen hahahah
dan kan ik lang verder dromen :D
ik dacht dat ze je een klap in je gezicht ging geven omdat je zo naar haar keek!! :) maar dat is geloof ik later gebeurd :D
kiss
Missrapster
25-08-2002, 19:32
he lelijkerd...dus je gelooft niet in dromen die uitkomen???:confused:
Sarahsalima
25-08-2002, 20:05
hahahahahhahahahahahahahha
je verbaasd me steeds keer op keer met je verhaaltjes
komt er nog deel 2 ?
Al is de leugen nog zo snel, je moeder achterhaalt hem wel. Het heeft je mooi beet!!!
Sarahsalima
25-08-2002, 20:17
je hebt toch een hele lieve moeder
heeft ze je echt geslagen hahahaha ?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.