Bekijk originele versie : Laat De Amerikanen Maar Genieten (Bericht #)
ewa broederes en zusters zien jullie nou wat de amerikanen met onze broeders in Irak doen!! Wat hadden ze hun beloofd vrijheid maar er is niks van te zien.
En eergisteren is pas zo'n geestelijk leider Hakim en nog 100 andere vermoordt in de moskee tijdens het bidden. En de irakezen bedelen nu letterlijk voor hun brood hoe kan dat want irak was ooit in mijn ogen een van de rijkste landen maar nu lachen ze het uit.
Wat ik hier mee wil bedoelen is dat het de schuld van de Irakezen zelf is want Saddam vermoorde geen mensen in de moskee tijdens het bidden dat deden de joden en nu de amerikanen. en toen saddam er was bedelede ze niet voor hun brood.
Als de irakezen nou voor hun eigen land hadden gevochten en geen Amerikaanse vlag optilden en zeggen Thank jou Buch. Zou het nou een andere verhaal zijn dus in mijn ogen is het hun eigen schuld
wie is het met mij eens.
Hanan_LoVe1
05-11-2003, 09:52
elmaghreb...ben je het met je eens...alleen het is een kwestie vanleven en dood.....dus aan de andere kant weer niet...ze willen gewoon eengoed leven leiden want dat werd hun beloofd niets vanterecht gekomen...lay 3ewen iedereen oe saffi ciao..
Origineel gepost door elmaghreb
ewa broederes en zusters zien jullie nou wat de amerikanen met onze broeders in Irak doen!! Wat hadden ze hun beloofd vrijheid maar er is niks van te zien.
En eergisteren is pas zo'n geestelijk leider Hakim en nog 100 andere vermoordt in de moskee tijdens het bidden. En de irakezen bedelen nu letterlijk voor hun brood hoe kan dat want irak was ooit in mijn ogen een van de rijkste landen maar nu lachen ze het uit.
Wat ik hier mee wil bedoelen is dat het de schuld van de Irakezen zelf is want Saddam vermoorde geen mensen in de moskee tijdens het bidden dat deden de joden en nu de amerikanen. en toen saddam er was bedelede ze niet voor hun brood.
Als de irakezen nou voor hun eigen land hadden gevochten en geen Amerikaanse vlag optilden en zeggen Thank jou Buch. Zou het nou een andere verhaal zijn dus in mijn ogen is het hun eigen schuld
wie is het met mij eens :goedzo:
Bachelorette
05-11-2003, 10:53
Zodra je een moslimleider verruilt voor een nietmoslim ben je dom bezig.
Origineel gepost door Bachelorette
Saddam Moslim?....die malloot heeft 100.000den onschuldige mensen vermoord.
Atlasleeuw
05-11-2003, 11:13
Origineel gepost door Bachelorette
Saddam is geen moslim en maak je maar geen zorgen over Irak, de Amerikanen zullen vroeg of laat toch weggaan, het verzet zal toenemen en er zullen steeds meer amerikaantjes worden afgemaakt.
Metloufa
05-11-2003, 12:22
Allah je3awnoem ...msaken
Metloufa
05-11-2003, 12:22
Allah je3awnoem ...msaken
Metloufa
05-11-2003, 12:24
Allah je3awnoem ...msaken die irakezen
Atlasleeuw
05-11-2003, 12:38
Ja nu weten we het wel.... :D
Bachelorette
05-11-2003, 22:38
Origineel gepost door Atlasleeuw
Saddam is geen moslim en maak je maar geen zorgen over Irak, de Amerikanen zullen vroeg of laat toch weggaan, het verzet zal toenemen en er zullen steeds meer amerikaantjes worden afgemaakt.
Hij is zeker moslim!!...waarom zou hij geen moslim zijn? omdat ie niet volgens de regeltjes handelde? Ben je dan per definitie geen moslim als je foute dingen doet?
Hij gelooft (althans k hoop dat ie dat doet) in de Eenheid van God en dat er een Boodschapper is.
Dat kan je van die kafir BoeshBoesh niet zeggen!
Sinds de val van Irak is de komst van lMehdi Mountaddar nabij.......;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.