Bekijk originele versie : Waarom hebben vrouwen heel hard te verduren?
Ze moeten kindjes kweken :D ,kindjes opvoeden,huishouden doen,boodschappen doen,koken,sommige werken nog ... dat is niet alles sommige mannen luistereren eerder naar mama dan naar hun vrouw moederkindjes zeg maar.De vrouw krijgt soms slechte schoonouders of schoonfamilie en de vrouw is meestal de slachtoffer ervan.
en dan heb je sommige mannen die niet willen werken en de vrouw moet de kosten betalen.
Origineel gepost door Kadisha
Ze moeten kindjes kweken :D ,kindjes opvoeden,huishouden doen,boodschappen doen,koken,sommige werken nog ... dat is niet alles sommige mannen luistereren eerder naar mama dan naar hun vrouw moederkindjes zeg maar.De vrouw krijgt soms slechte schoonouders of schoonfamilie en de vrouw is meestal de slachtoffer ervan.
en dan heb je sommige mannen die niet willen werken en de vrouw moet de kosten betalen.
van welke planeet kom jij??
of moet ik zeggen uit welk tijdperk!??
:D :D
Origineel gepost door dariffa
van welke planeet kom jij??
of moet ik zeggen uit welk tijdperk!??
Mannen komen van Mars en vrouwen van Venus :D
:D :D
Mannen komen van Mars en vrouwen van Venus :D
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
:ergleuk:
echt een zielig geval ben je!!
Metloufa
05-11-2003, 11:17
Kandisha je hebt gelijk hoor...maar er zijn wel mannen die hun vrouwen helpen met huishouden enz
Het hangt gewoon af van de man en jezelf natuurlijk.
Ikzelf zou het niet accepteren ..hij moet meehelpen
ejjeh ze3ma ik ga alles doen en hij zit op zijn reet
Origineel gepost door dariffa
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
:ergleuk:
echt een zielig geval ben je!!
Mee eens!..
Ciao..
KLOPT AL IS HET MINDER GEWORDEN MAAR HET BESTAAT NOG STEEDS
Origineel gepost door Metloufa
Kandisha je hebt gelijk hoor...maar er zijn wel mannen die hun vrouwen helpen met huishouden enz
Het hangt gewoon af van de man en jezelf natuurlijk.
Ikzelf zou het niet accepteren ..hij moet meehelpen
ejjeh ze3ma ik ga alles doen en hij zit op zijn reet
Wil je een marokkaanse man die het huishouden doet? Als ik een marokkaanse meid was dan zou ik één willen hebben die werkt,met mijn kinderen bezig houd en opvoed hen aankleed maar huishouden hoeft niet mag wel hoor :D
waar slaat deze onzin nu allemaal op!
Er zijn hier mensen die topic s openen zonder inhoud joh!!!
JONGE DAME ALS JE TEGEN AL DIT BENT, rohi scharki mha allah soubhanoe!!!
zeg stagfer allah!!!!
Origineel gepost door hbieba
waar slaat deze onzin nu allemaal op!
Er zijn hier mensen die topic s openen zonder inhoud joh!!!
JONGE DAME ALS JE TEGEN AL DIT BENT, rohi scharki mha allah soubhanoe!!!
zeg stagfer allah!!!!
Wat zeg je? Ik versta geen marokkaans alleen een beetje woorden.
Lady_moi
05-11-2003, 18:37
als gij da "hard te verduren" noemt :rolleyes: dan zijde volgens mij ma ne doetje..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.