Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie kan er niet met zn gevoelens omgaan en probeert op andere manier leegte opvullen!

dik__depressief
25-11-2007, 16:50

kLinkt raar. maar elke keer als ik depri ben of neit goed in me vel zit eet ik enorm veel, zonder het echt te proeven en echt enorme hoeveelheden, daarna voel ik me heel kut, slechter zefs. Of dingen kopen als me geld er is, voornamelijk voor anderen en dan voel ik me op dat moment goed maar achteraf als ik weer in de schulden zit voel ik me weer slechter, zo heb ik nu al 2500 euro bij wehkamp openstaan en sta ik 1000 rood bij de bank :( wie kent dit ook of heeft zelf ook zo´n buien

esmamacitaaa
25-11-2007, 17:14
kLinkt raar. maar elke keer als ik depri ben of neit goed in me vel zit eet ik enorm veel, zonder het echt te proeven en echt enorme hoeveelheden, daarna voel ik me heel kut, slechter zefs. Of dingen kopen als me geld er is, voornamelijk voor anderen en dan voel ik me op dat moment goed maar achteraf als ik weer in de schulden zit voel ik me weer slechter, zo heb ik nu al 2500 euro bij wehkamp openstaan en sta ik 1000 rood bij de bank :( wie kent dit ook of heeft zelf ook zo´n buien Miskienn:( ik heb wel dat als ik me rot voel dat ik dan ga winkelen maar niet dat ik rood sta maar dit is wel erg.

dik__depressief
25-11-2007, 18:13
ik ben niet egoistisch vind ik maar aan de andere kant wel want door mijn overgewicht zet ik niet alleen mezelf voorschut maar ook me moeder en zussen en de rest van de familie als ze met mij over straat moeten :(

myrimimi
25-11-2007, 18:48
hoeveel kg weeg je pm me mischien kan ik je helpe

dik__depressief
25-11-2007, 18:50

Heb je een pm gestuurd meid ;)

VREUGDEHARTJE
25-11-2007, 19:01
dat deed ik ook alleen winkelen om me gelukkig te voelen maarja dat hielp niet

lala_oujdia15
25-11-2007, 21:38
dat heb ik ook, als ik me kut voel en is bijna altijd zo dan eet ik veel ik had een tijd dat ik graag wou afvallen dat ging gepaart met k*t voelen en als ik me k*T voel troost ik mezelf met eten maar ik mocht niet eten en ik ging toch eten en ik voelde me daardoor k*tter dan ooit oh dat was echt een k*Ttijd :hihi:

N_MarOccia
25-11-2007, 22:31
Ik heb het laatste tijd te vaak dat is echt niet normaal. Als ik me rot voel dan sluit ik mezelf op in mijn kamer en ben hele tijd stil. Ik wil niks doen daar heb ik ook geen zin in dan

Colonya
25-11-2007, 22:35
Ik denk dat dit niet zozeer met depressief temaken heeft. Ik denk dat jullie een winterdipje hebben. Het wordt vroeg donker, korte dagen. Misschien stressen jullie je daarnaast ook nog eens. Weinig tijd voor jezelf hebben etc. Neem gerust een paar weekjes vrij, maak wat tijd voorjezelf en verwen jezelf. Gair Insha'Allah.

BeWithYou
25-11-2007, 22:37
kLinkt raar. maar elke keer als ik depri ben of neit goed in me vel zit eet ik enorm veel, zonder het echt te proeven en echt enorme hoeveelheden, daarna voel ik me heel kut, slechter zefs. Of dingen kopen als me geld er is, voornamelijk voor anderen en dan voel ik me op dat moment goed maar achteraf als ik weer in de schulden zit voel ik me weer slechter, zo heb ik nu al 2500 euro bij wehkamp openstaan en sta ik 1000 rood bij de bank :( wie kent dit ook of heeft zelf ook zo´n buien Nee, zo ernstig ken ik het niet.. Als ik me kut voel dan maak ik juist geiriteerde opmerkingen naar iedereen toe. Hoezo voel je je niet goed dan? door je gewicht? of spelen er ook andere dingen? Je lijf moet je accepteren en als je wil afvallen dan moet je sporten en gezond eten. Ik weet het is makkelijker gezegd dan gedaan maar je kan er wel iets aan doen.. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat je je fam. voor je schaamt.. Zeggen ze dat tegen je?

hunnybunny
25-11-2007, 22:38
kLinkt raar. maar elke keer als ik depri ben of neit goed in me vel zit eet ik enorm veel, zonder het echt te proeven en echt enorme hoeveelheden, daarna voel ik me heel kut, slechter zefs. Of dingen kopen als me geld er is, voornamelijk voor anderen en dan voel ik me op dat moment goed maar achteraf als ik weer in de schulden zit voel ik me weer slechter, zo heb ik nu al 2500 euro bij wehkamp openstaan en sta ik 1000 rood bij de bank :( wie kent dit ook of heeft zelf ook zo´n buien jeetjeeee 3500 euro schulden:wow: meid beter stop je er nu mee voordat het steeds maar hoger en hoger gaat worden.

hunnybunny
25-11-2007, 22:42
ik ben niet egoistisch vind ik maar aan de andere kant wel want door mijn overgewicht zet ik niet alleen mezelf voorschut maar ook me moeder en zussen en de rest van de familie als ze met mij over straat moeten :( :traan1: dit heb ik allemaal al meegemaakt schat. als ik eraan denk krijg ik al tranen. ik woog wel 123 kilo ben de helft ervan kwijt. hoeveel weeg je eigenlijk? pm me dan kan ik je helpen als je wilt;) geloof me schat erger dan mij bestond niet ik had een maatje 52 heb nu een maatje 40, en dat in een jaar tijd.:goedzo:

BeWithYou
25-11-2007, 22:43
:traan1: dit heb ik allemaal al meegemaakt schat. als ik eraan denk krijg ik al tranen. ik woog wel 123 kilo ben de helft ervan kwijt. hoeveel weeg je eigenlijk? pm me dan kan ik je helpen als je wilt;) geloof me schat erger dan mij bestond niet ik had een maatje 52 heb nu een maatje 40, en dat in een jaar tijd.:goedzo: :goedzo:

GOK
26-11-2007, 13:04
:traan1: dit heb ik allemaal al meegemaakt schat. als ik eraan denk krijg ik al tranen. ik woog wel 123 kilo ben de helft ervan kwijt. hoeveel weeg je eigenlijk? pm me dan kan ik je helpen als je wilt;) geloof me schat erger dan mij bestond niet ik had een maatje 52 heb nu een maatje 40, en dat in een jaar tijd.:goedzo: Ik vind dat je HEEEEEL ERG trots op je eigen mag zijn! :kus: Als je iets wilt, dan lukt het je ook zie je maar weer! & voor Dik___depressief ; Noem je eigen toch niet zo! Dat is niet goed voor je zelf, je moet je eigen accepteren. Zolang jij niet van je eigen kan houden zul je nooit geloven dat iemand anders ook van je kan houden, hier heb ik het niet alleen over liefde van een jongen maar ook van je familie! Je moet geen liefde kopen met cado's en als je je rot voelt ga desnoods een stukje rennen! Ren je woede eruit! Zo verbrand je ook caloerrien!& als je heel erg boos bent SCHRIJF het op papier, praat desnoods tegen de MUREN, of teken iets. Ik wens je veel sterkte en geluk toe. :)