Bekijk originele versie : Mannen zonder Ballen Melden!!!
Ik ken een Man, jongeman.......... Marokkaans 21 jaar oud.........
heeft een Marokkaans dame zwanger gemaakt en nu komt ie naar mij toe voor advies....... :confused:
Ik zei..... ewa toen was het Oke toen je met haar sliep, ewa voedt je kind op...........
Hij zei waaat ben je gek, lekker voor der moest ze maar der benen dichthouden de H.oer :eek:
Nu is het meisje naar mij toegekomen en heeft gezegd/gevraagd of ik haar kan helpen.... door meneertje te overtuigen, aangezien hij meestal luistert naar wat ik zeg.... tis zo een schijt hebbend aan bijna iedereen type.....
Hoe moet ik dit oplossen.. Ik ga hem zeker spreken Maar als het aan mij lag verkoop ik hem echt een rechtse, maar das niet de bedoeling
Yallah advies wat zou ik moeten zeggen, hoe zou ik moeten beginnen bij hem?.
Origineel gepost door NadYaa_Y
Ik ken een Man, jongeman.......... Marokkaans 21 jaar oud.........
heeft een Marokkaans dame zwanger gemaakt en nu komt ie naar mij toe voor advies....... :confused:
Ik zei..... ewa toen was het Oke toen je met haar sliep, ewa voedt je kind op...........
Hij zei waaat ben je gek, lekker voor der moest ze maar der benen dichthouden de H.oer :eek:
Nu is het meisje naar mij toegekomen en heeft gezegd/gevraagd of ik haar kan helpen.... door meneertje te overtuigen, aangezien hij meestal luistert naar wat ik zeg.... tis zo een schijt hebbend aan bijna iedereen type.....
Hoe moet ik dit oplossen.. Ik ga hem zeker spreken Maar als het aan mij lag verkoop ik hem echt een rechtse, maar das niet de bedoeling
Yallah advies wat zou ik moeten zeggen, hoe zou ik moeten beginnen bij hem?
Zoals je weet ben ik ook zwanger en ben 21 jr... En heb een dochtertje van bijna 3.....
Ik heb ook advies gevraagd aan vrienden... Maar uiteindelijk is het toch iets tussen haar en haar (ex) vriend.... Je kan er beter niet in mengen.......
Want je kan het erger maken... En vooral omdat jij er midden in zit...
Wat je kan doen zijn haar tips geven, maar met die jongen praten kan je ebter niet doen.. Wekt alleen irritaties...
Denk maar aan de tijd, wat je tegen mij zegt...
In principe geldt dat ook voor je vriendin...
praatjes
04-11-2003, 22:36
Ik haat mannen zonder ballen, ik zet ze in het rijtje van alle andere meisjes.
SweetLady
04-11-2003, 22:50
Origineel gepost door praatjes
:hihi:
zeg hem dat hij haar niet moet zien als h oer, maar als iemand die iets moois met hem heeft gedeeld, alleen onder de verkeerde omstandigheden! overtuig hem hiervan en zeg dat hij vriendschap met haar moet sluiten om het voor beiden makkelijker te maken. ze moeten als vrienden gaan praten en een regeling treffen hoe het nou verder moet!
ja ladylo en chyaan ik geef jullie gelijk.
maar als er geen toekomst is tussen hem en die meisje en hij wilt het absoluut niet en wie weet zij ook niet waarom dan geen abortus? tenzij ze al nogal langere tijd zwanger is maar ja dat is mijn mening.
Damnz!!!!!! :s het word maar erger erger met de meiden en jongens van tegenwoordig..............wijs ze beide op het Geloof. de islam
vertel hem/laat hem de koran lezen en verantwoordlijkheid op nemen en zij zij moet ook denken zonder hem te kunnen ze moet nu naar haar en Haar kind kijken...allah om vergifnis vragen en om help vragen!
ja maar ik heb nog een vraag?
weet haar familie het?
en zo niet wat gaat haar familie met haar doen als ze er achter komen.
als zoiets mij zou overkomen nou dan weet ik dan kan ik alvast mijn graf beginnen te graven want daar kom ik echt niet levend van af.
Sweet_Esma
05-11-2003, 09:06
Origineel gepost door praatjes
Jij hoort ook in die rij.... :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.