Bekijk originele versie : Is hij de ware voor mij????
:Iluvu:
SALAAM
IK WIL FF HET VOLGENDE KWIJT??? EN DAT IS NAMELIJK HET VOLGENDE IK HEB EEN HELE LEUKE JONGEN ONTMOET. EEN GOEIE MOSLIM JONGEN. HIJ HEEFT RESPECT EN BEHANDELT MIJ GOED??/
MAAR HIJ SS HEEL ERG BEZITTERIG EN WIL MIJ ALLEEN MAAR VOOR ZICH ZELF HEBBEN?? OOK MAG IK NIET MET ANDERE JONGENS PRATEN??? HIJ HEEFT MIJ OOK GEZEGD OM EEN ANDERE NUMMER TE NEMEN. MAAR K BEN WEL VERLIEFD OP HEM??? MAAR AAN DE ANDERE KANT RAAK K OOK HEEL ERG GEIIRITEERD DOOR HEM?????? EN ZIJN BEZITTERIGHEID??? OOK HEEFT HIJ TROUWEPLANNEN MET MIJ???
MAAR K WEET HET NIET???
K BEN BANG DAT ALS IK HET UIT MAAK ER LATER SPIJT VAN KRIJG :confused:.
Origineel gepost door zina_tetouaniaa
SALAAM
IK WIL FF HET VOLGENDE KWIJT??? EN DAT IS NAMELIJK HET VOLGENDE IK HEB EEN HELE LEUKE JONGEN ONTMOET. EEN GOEIE MOSLIM JONGEN. HIJ HEEFT RESPECT EN BEHANDELT MIJ GOED??/
MAAR HIJ SS HEEL ERG BEZITTERIG EN WIL MIJ ALLEEN MAAR VOOR ZICH ZELF HEBBEN?? OOK MAG IK NIET MET ANDERE JONGENS PRATEN??? HIJ HEEFT MIJ OOK GEZEGD OM EEN ANDERE NUMMER TE NEMEN. MAAR K BEN WEL VERLIEFD OP HEM??? MAAR AAN DE ANDERE KANT RAAK K OOK HEEL ERG GEIIRITEERD DOOR HEM?????? EN ZIJN BEZITTERIGHEID??? OOK HEEFT HIJ TROUWEPLANNEN MET MIJ???
MAAR K WEET HET NIET???
K BEN BANG DAT ALS IK HET UIT MAAK ER LATER SPIJT VAN KRIJG :confused:
Dit is geen reden om het uit te maken...
Hij geeft om je, althans dat denk ik.... Maar bezitterigheid wil niet zeggen dat je de enige voor m bent...
Mijn ex was ook zo, ik mocht niet tegen een jongen praten als hij er niet bij was/ jongens mochten me niet bellen... En zoals je zegt het irriteerde inderdaad...
Maar het is niet de reden waarom het uit is gegaan...
Ik zou zeggen denk er goed over na... Volg je hart!!!!
praatjes
04-11-2003, 22:06
Ja hij is de ware voor je gegarandeerd, dat je daar aan twijfelt. Als ik die jongen was, echt ik had je klappen gegeven!! :)
praatjes
04-11-2003, 22:25
bedankt voor jullie reacties heeft me echt veel gedaan
sokhran ;)
Asjeblieft ;) En als je vriendje je niet klapt, dan ben ik daar altijd voor jou om je wakker te schudden.
als ik jou was zou ik hem vanaf t begin duidelijk maken dat zn bezitterigheid niets goed doet in jullie relatie en het alleen maar naar beneden haalt! maak m duidelijk dat je te vertrouwen bent en dat jij ook hetzelfde bij hem kan doen. jullie zitten allebei in hetzelfde schuitje, waarom zou hij dan zo doen, en jij niet???
juist, dan ligt het probleem bij hem en niet bij jou! miscchien is hij in het verleden besodemieterd of zo! zoek het probleem op en los het samen op! geduld is een schone zaak!
maar kleine irritaties worden groot:D
als je bezitterigheid liefde noemt....niet met andere praten liefde noemt en irritatie liefde noemt vraag ik af wat je geduld.....vertrouwen..lief heb noemt!
als hij je respecteer zal hij ook jou wensen en idealen respecteren en niet zo doen zo als hij doet...men denkt gauw dat bezitterig goed is dat het bewijst dat tie gek op je is dat is alleen maar schijn!!!! echt liefde komt van het hart met vertouwen en geduld
denk goed na voor je het huwelijksbootje in stapt
moge allah je helpen
beslemaa sista
chyaan meid weer moet ik je gelijk geven.
dat hij zo bezitterig is wil nix zeggen.
bijv. mijn ex ik mocht met geen anderre jongen praten zelfs een x keek ik boos naar een jongen toen ging die al trippen ja ga naar hem ofdit dat.
maar hij o nee hou maar op wat hij deed mocht wel nou dacht het niet.
hou je ogen open meid en doe geen gekke dingen ook al komt hij met zijn trouwplannen en bezitterigheid. dat wil nix zeggen.
dus doe echt nix met hem je komt er pas later achter of hij de ware is of niet.
zodra hij jou in zijn macht heeft dan is het einde verhaal met je.
dus daarom geef ik je hierbij advies.
rifiagirly
05-11-2003, 11:41
ik weet niet hoooooor maar denk je niet dat die bizittergheid je nog meer gaat eriteren als je met hem trouwt en je mag het huis niet uit wat ja ander mannen kunnen je zien je mag niet gaan werken want ja je zou een andere manne in contact komen... pas er mee op als hij té is dan leidt dat tot niks goeds
ik heb e vriendin die sinds ze getrouwd is niets meer mag zonder haar man niet naar haar ouders en niet naar de winkel. we horen zelfs niks meer van haar door hem.... test hem eerst uit voor je de verkerde neemt
allah ie aunek
als je echt van hem houdt dan doe je dat gewoon klaar!! wat moet je met andere jongens als je de ware al hebt!!!?
tenzij het gewoon goeie vrienden van je zijn, maar geloof me dat zal hij toch niet begrijpen!! jammer
Lella_Loubna
06-11-2003, 16:04
SALAAM
MAAR K WEET HET NIET???
K BEN BANG DAT ALS IK HET UIT MAAK ER LATER SPIJT VAN KRIJG :confused:
Dat is juist iets positief als die jongen jou alleen voor zichzelf wil. En als hij vraagt je nummer te veranderen, wees daar dan heel blij mee, zo weet je dat hij alleen het beste voor je wil, dat hij niet met je voeten aan het spelen is en dat hij echt serieus met je wil zijn! Hij is een goede moslim zeg je, dat is de helft van de redenen dat je ervoor moet je gaan Wallah. Hij is zo bezitterig omdat hij je echt wil, niet om met je te playen maar om met je te trouwen, woullah als hij zo serieus is, dan zou ik zeggen Ga Er Voor. een betere jongen zul je nooit meer tegenkomen. It's too hard to find girl! + Geïrriteerd worden en al die dergelijke dingen, meid dat is normaal in een serieuze relatie. Woullah meisje ga er voor!!!!
Denk er maar is goed over na ;) Beslama :zwaai:
MoCrOcHiCa
09-11-2003, 01:15
een relatie is :jammer:
Laat het bewijzen dat hij om je geeft door hem naar je ouders te late kome in plaats van een realatie:rolleyes: te beginnen... je krijgt er spijt van meid....
je haalt er namenlijk alleen je eigen naam door het slijk mee....
je kan pas respect verdienen door dinge te respecteren zoals ze horen te zijn...
ik weet dat ik je hier helemaal nie mee geholpen heb maar weet dat ik je alleen wil helpen...
sorry als het geen wat ik je gezegt heb niet gewenst is....
Moge Allah (swt) je behoede voor het geen dat 7aram is.....
MoCrOcHiCa
09-11-2003, 01:24
Origineel gepost door rifiagirly
ik weet niet hoooooor maar denk je niet dat die bizittergheid je nog meer gaat eriteren als je met hem trouwt en je mag het huis niet uit wat ja ander mannen kunnen je zien je mag niet gaan werken want ja je zou een andere manne in contact komen... pas er mee op als hij té is dan leidt dat tot niks goeds
dit heeft niks met bezitterigheid te maken meid, dit zijn enkel de basisprincipe van de Islam.......
Lady_moi
09-11-2003, 13:11
ik weet het zo nie..:rolleyes: als die zo doe moet die wel om u geven..:Iluvu: ma ergens heeft die gelijk..:) komaan seg als ge getrouwd zijt..:hoera: gaat ge toch ook nie :jammer: veel me jongens omgaan eh?:confused: ..ofwel?? :eek:
Bezitterigheid is een slecht eigenschap en dit kan op den duur de relatie gaan verstoren en uiteindelijk kapot maken.
Bezitterigheid staat los van het feit of hij van je houdt je of nee....er zijn ook mannen die van vrouwen houden en die hun vrouwen vrij laten.
Ik zou heel goed over nadenken wat je doet.....en denk er niet te luchtig over want je wilt natuurlijk niet gescheiden terug keren.
Ik zou zeggen...blijf doen wat jij wilt blijven doen...houd wel rekening met zijn bezitterigheid ...maar ik zou zeker niet alles opgeven om hem te vriend te houden. Hij moet gewoon leren dat hij je kan vertrouwen en dat je ook je eigen dingetjes hebt.
maar het is zeker een moeilijke keuze.
Succes!
je moet blij zijn dat je zulke jongen vind je moet hethelmaal niet uitmakken dat zo ik teminste niet doen eindelijk en goei jongen en dan uitmaken als je dat doet ben je gek wallh
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.