Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Alles over ogen laseren?!!

BuddyMan
24-11-2007, 18:26

Deel het met mij. Ik ben dat van plan maar ben erg onzeker. Is er iemand die het heeft gedaan of ken je zo een iemand Tell me!!

maroc_meisje17
24-11-2007, 18:42
Up!! voor dese meid :D

miss_saboetje
24-11-2007, 21:43
ja kzou ook wel graag informatie hebben daarover... mensen die het gedaan hebben...

La1iela
24-11-2007, 23:24
aselaam aleikoem ik zou ook graag info willen hebben ik heb wel vaak op tv gezien hoe de procedure loopt de operatie zelf is ongeveer 3 min en daarna moet je een tijd met een zonnebril lopen. Maar ik ben nogal bang dat het verkeerd afloopt en blind raak. aleikoem selaam

rifia117
24-11-2007, 23:55

Up!

roos
26-11-2007, 19:48
ik wil jullie vragen graag beantwoorden. Heb het zelf gedaan in juni. Ik zelf had -6, en zie nu prima. Je kan er niet blind van worden, het enige risico is dat je er -0.50 of zo aan overhoudt, maar waar ik het heb gedaan, heb je een jaar garantie als je na de operatie wat overhoudt dan doen ze het opnieuw. je bent wel wat geld kwijt, maar het is het waard, mijn zus gaat het 7 december doen.

R_soussia
04-12-2007, 16:44
waar heb je dat laten doen, en hoeveel kostte dat ongeveer?? want een vriendin van mij is ook van plan het te laten doen.

Samia.Berkania
04-12-2007, 18:27
ik wil jullie vragen graag beantwoorden. Heb het zelf gedaan in juni. Ik zelf had -6, en zie nu prima. Je kan er niet blind van worden, het enige risico is dat je er -0.50 of zo aan overhoudt, maar waar ik het heb gedaan, heb je een jaar garantie als je na de operatie wat overhoudt dan doen ze het opnieuw. je bent wel wat geld kwijt, maar het is het waard, mijn zus gaat het 7 december doen. Waar heb je het exact laten doen, en voor hoeveel?,, Hebben ze een lange wachtlijst?...Weet je of het geschikt is voor mensen die -2 hebben.? Sorry voor al die vragen, maar ben gewoon erg curious..