Bekijk originele versie : echte nuttige tips nodig ?
brownie74
24-11-2007, 15:49
ipv die belachelijke topics:moe:
Kussen is een heerlijk onderdeel van de liefde. Iedereen heeft toch wel eens geoefend voor de spiegel? Maar waarschijnlijk ben je dit stadium inmiddels voorbij. Toch zijn praktische kus-tips in veel gevallen niet overbodig
Poets je tanden: Een goede mondhygiëne is natuurlijk altijd belangrijk. Poets je tanden dus grondig voor je naar je afspraak gaat. En neem een eventueel een mondverfrisser mee.
Het juiste tijdstip: De timing van de eerste kus is zeer belangrijk. Het moment dat je iemand voor het eerst gaat kussen, voel je aankomen. De spanning tussen jullie bouwt zich op en je kijkt elkaar diep in de ogen. Luister en kijk dus goed naar de signalen. En ander als je niet zeker bent, of te lang moet wachten, vraag het gewoon.
Een goede perfectie om te kussen: Zoenen in het openbaar maakt voor de één niets uit, de ander vindt het vreselijk. Dit geldt zowel voor de uitvoerders als de toeschouwers. Ken je je geliefde nog niet zo lang en zijn de signalen niet duidelijk? Dan is het veiliger om te zoenen zonder toeschouwers.
Handen en houding: Ook de omhelzing die met de kus gepaard kan gaan, is belangrijk. Streel met je handen de nek of rug van je geliefde om de kus romantisch en liefdevol te maken. Is er een groot lengteverschil? Voorkom een stijve nekken door te gaan zitten.
Bouw de kus op: Over het algemeen is een rustig begin de beste aanpak. Je merkt vanzelf of de kus lief blijft of over gaat in hartstocht.
De vijf favoriete manier van kussen?
1. French kis
2. Hartstochtelijk
3. Lang en passioneel
4. Langzaam, lief en zacht
5. Onverwachts
Bekijk het filmpje van Youtube. Het zijn verschillende kus-fragmenten uit romantisch films.
http://nl.youtube.com/watch?v=OlHNVr_XWTk
PS : die onverwachts probeer je best niet te vaak met marokkaanse meiden tenzij je altijd al een vals gebit wou....:-)
ZeeMeerminEtje
25-11-2007, 01:17
Wel mooie filmpje.
brownie74
25-11-2007, 01:24
Wel mooie filmpje.
:) ja he
liquiddreams
25-11-2007, 01:24
Voor de spiegel geoefend:eek: Dat heb ik nooit gedaan, gewoon live!:)
brownie74
25-11-2007, 01:27
Voor de spiegel geoefend:eek: Dat heb ik nooit gedaan, gewoon live!:)
:) ik zou niet eens weten hoe je zoiets voor de spiegel oefent.
liquiddreams
25-11-2007, 01:28
:) ik zou niet eens weten hoe je zoiets voor de spiegel oefent.
Ik ook niet, zie het al voor me dat ik likkend en kussen voor de spiegel sta:( :hihi:
brownie74
25-11-2007, 01:31
Ik ook niet, zie het al voor me dat ik likkend en kussen voor de spiegel sta:( :hihi:
:hihi: :hihi: en stel dat iemand je betrapt....afgang:hihi:
eerlijk gezegd vond ik het op de film ingewikkeld lijken en dacht ik dat het een ramp ging worden.
maar wonder boven wonder ging het vanzelf:D
liquiddreams
25-11-2007, 01:34
:hihi: :hihi: en stel dat iemand je betrapt....afgang:hihi:
eerlijk gezegd vond ik het op de film ingewikkeld lijken en dacht ik dat het een ramp ging worden.
maar wonder boven wonder ging het vanzelf:D
Zoo. Dan sta je echt verschut, vooral als het 1 van je ouders is! hahaha, die gaan echt denken safie, die jongen/meisje is rijp voor een gesticht.
Aah alles moet vanzelf komen, je moet niks aannemen van een filmpje vindt ik, want het loopt toch anders dan je denkt en wil, en dan heb je dat filpmje in je achter hoofd, en wil je dat precies zo gaan doen:D
brownie74
25-11-2007, 01:36
Zoo. Dan sta je echt verschut, vooral als het 1 van je ouders is! hahaha, die gaan echt denken safie, die jongen/meisje is rijp voor een gesticht.
Aah alles moet vanzelf komen, je moet niks aannemen van een filmpje vindt ik, want het loopt toch anders dan je denkt en wil, en dan heb je dat filpmje in je achter hoofd, en wil je dat precies zo gaan doen:D
ja, als jonge snaak neem je filmsterren als voorbeeld
liquiddreams
25-11-2007, 01:39
ja, als jonge snaak neem je filmsterren als voorbeeld
Nee joh, gewoon doen wat er in je op komt. Natuurlijk geen gekke dingen zoals opeens buiten in de tong ofzo:hihi: Kan wel, maar zolang het teder blijft!
brownie74
25-11-2007, 01:40
Nee joh, gewoon doen wat er in je op komt. Natuurlijk geen gekke dingen zoals opeens buiten in de tong ofzo:hihi: Kan wel, maar zolang het teder blijft!
ondertussen weet ik dat ook:D
ben geen jonge twintiger meer/
liquiddreams
25-11-2007, 01:42
ondertussen weet ik dat ook:D
ben geen jonge twintiger meer/
Nee maar!
Zo zie je maar oefenen baart kunst!:D
brownie74
25-11-2007, 01:43
Nee maar!
Zo zie je maar oefenen baart kunst!:D
:hihi: :hihi: tja, en zeker als die oefening leuk is.
liquiddreams
25-11-2007, 01:46
:hihi: :hihi: tja, en zeker als die oefening leuk is.
Vertel mij wat:stout:
brownie74
25-11-2007, 01:52
Vertel mij wat:stout:
:D gelijkgestemde zielen, wie had dat verwacht:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.