Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Playazzzz

Lella_Loubna
04-11-2003, 20:54

Waarom zijn de meeste knappe jongens, players ???? ........Waarrommmmm....... :confused: :confused: :confused:

adiltje
04-11-2003, 20:57
Origineel gepost door Lella_Loubna Waarom zijn de meeste knappe jongens, players ???? ........Waarrommmmm....... :confused: :confused: :confused: als jij me de definitie van knap kan vertellen....... dan geef ik antwoord op jou vraag.... :zwaai:

Lella_Loubna
04-11-2003, 21:06
Origineel gepost door adiltje als jij me de definitie van knap kan vertellen....... dan geef ik antwoord op jou vraag.... :zwaai: Knap, hmmm moeilijke vraag als ik er geen voorbeeld van heb :p Gewoon in de ruimste zin... knap... Ewa antwoord nu ;)

Metloufa
04-11-2003, 21:07
Omdat ze mooi zijn krijgen ze veel aandacht . Veel meisjes gaan ook bij hun plakken . Dus dan denken ze ''waarom zou ik eentje nemen terwijl ik ze allemaal tegelijk kan nemen.

Lella_Loubna
04-11-2003, 21:10

Origineel gepost door Metloufa Omdat ze mooi zijn krijgen ze veel aandacht . Veel meisjes gaan ook bij hun plakken . Dus dan denken ze ''waarom zou ik eentje nemen terwijl ik ze allemaal tegelijk kan nemen. ja, daar heb je nou gelijk in! !

anouar_boukarie
04-11-2003, 21:11
Origineel gepost door Lella_Loubna Waarom zijn de meeste knappe jongens, players ???? ........Waarrommmmm....... :confused: :confused: :confused: haha, ja

sneakynawal
04-11-2003, 21:36
Origineel gepost door anouar_boukarie haha, ja :eek: oooh Stoertje! Ben jij dan ook een playerTJE????

anouar_boukarie
04-11-2003, 21:46
Origineel gepost door SnEakyNaWaL :eek: oooh Stoertje! Ben jij dan ook een playerTJE???? voor jou een vraag, voor mij een weet........................

anouar_boukarie
04-11-2003, 21:48
Origineel gepost door SnEakyNaWaL :eek: oooh Stoertje! Ben jij dan ook een playerTJE???? stoertje...... :D nerrrie :eek:

sneakynawal
04-11-2003, 21:50
Oeh... dus zomaar ga je het niet zeggen.. he... stinkerd!

anouar_boukarie
04-11-2003, 21:51
Origineel gepost door SnEakyNaWaL Oeh... dus zomaar ga je het niet zeggen.. he... stinkerd! hahahha, je weet toch hoe ik ben, je kent me als geen ander......

Lella_Loubna
05-11-2003, 15:03
Origineel gepost door anouar_boukarie voor jou een vraag, voor mij een weet........................ Met andere woorden, je bent een playerrr :p :p :p Knap ook?... hmmm... :p Biigggggg question.... :cool: just a joke ;)