Bekijk originele versie : Ik ben gek op hem!!!
Lella_Loubna
04-11-2003, 20:40
Salaamoe alikoem
zie, ik heb 2 jaar geleden een jongen van frankrijk leren kennen in Marokko, dus een "vakantieliefje" moest hij eigenlijk voorstellen. Maar... Ik hou zoovveelll van hem en ik kan er niets aan doen. Hij heeft heel veel fouten gemaakt bij mij, onder andere mij bedrogen enzo... Dus heb ik een poging gemaakt om wat afstand te houden. Hij is op het einde zich komen verontschuldigen toen hij van zichzelf merkte dat hij heel wat fout heeft gedaan. Maar ik hou van die jongen zooo hard! + ik zie hem maar een maandje op een heel jaar, hij is frankrijk hé
wat moet ik nu doen? Hem vergeten, of mijn hartje volgen? Hij heeft vele dingen verkeerd gedaan maar ik kan hem niet vergeten!
Chokran bezaaaaffffff
Je moet hem lang met rust laten en als hij je blijft vragen om bij hem te blijfen weet je wat je voor hem waard bent.Ook players ontmoetten eens de ware denk ik maar laat zien wat je waard bent en dat hij niet met je kan spelen.Suc6XXX Sanisa
BoubkerC
17-11-2003, 19:16
Salaam Alikoum
Kijk je moet wat streng zijn
dat heb ik van een meisje geleerd ben ook player dussss :)
je moet niet zeggen ok
kom maar
ik hou van je dit en dat
je moet gewoon streng zijn
zeg je krijgt 2 kansen
als je het verprutselt dan is het uit
als HIJ van je houdt dan doet hij er voorzichtig mee
maar als hij je gewoon wilt tongzoenen ofzo
dan negeert hij ze
je moet streng zijn
als je het uit wilt maken
loop naar hem toe
zeg tegen hem MOURAD (hoe hij ook heet)
HET IS UIT!!!!
Tongzoen en dan sie klap
missie_19
17-11-2003, 19:27
je moet geen kansen blijven geven want dan weet hij namelijk dat je hem blijft vergeven en inderdaad je moet hem een lange tijd met rust laten en dan kijken of hij nog steeds veel om je geeft want iedereen maakt weleens een fout
kus
Lella_Loubna
17-11-2003, 20:11
Ja woullah chokran allemaal, jullie hebben echt gelijk en ik heb er echt goed en lang genoeg over nagedacht, ik weet wel wat me nu te wachten staat. ;)
Woullah echt bedankt mijn lieve schatjes mwwaahhhhh....!!* :zwaai:
Lady_moi
17-11-2003, 20:38
tis nix :o
:hihi: :stout: :zwaai:
HaKiM_HaKeeM
17-11-2003, 20:49
je moet niks laten weten , afstand houden , als hij van je houd en jou niet wilt verliezen zou hij er alles voor doen om jou nog eens 1 keer je stemmetje te horen !!! geloof mij dat is cripere bij een jongen niks horen van een meisje ;)
C ya ... HakimPTje :zwaai:
Lella_Loubna
17-11-2003, 20:52
Ja dat heb ik al ndervonden dat da criperen is bij een jongen als een meiske niks laat weten.
Dat is mijn geheim wapen :p Neenee grapje hé (soms :p)
Lella_Loubna
17-11-2003, 20:53
wie weet, nadinaanadinaa :p
Lella_Loubna
17-11-2003, 20:55
hahahhaa neeeee hij M hahahahaha hamka
Lella_Loubna
17-11-2003, 20:56
hij IS*
sorry de "IS" vergeten
HaKiM_HaKeeM
17-11-2003, 21:02
Origineel gepost door Lella_Loubna
Ja dat heb ik al ndervonden dat da criperen is bij een jongen als een meiske niks laat weten.
Dat is mijn geheim wapen :p Neenee grapje hé (soms :p)
hahahaha shiytana :stout: :engel:
C ya ... HakimPtje :zwaai:
Lella_Loubna
17-11-2003, 21:04
ewa ja, je moet soms hard zijn int leven hé :D
hehehe neenee grapje
HaKiM_HaKeeM
17-11-2003, 21:07
Origineel gepost door Lella_Loubna
ewa ja, je moet soms hard zijn int leven hé :D
hehehe neenee grapje
maar ni te hard he anders vind ik het niet fijn (zahma) :verdriet: ;)
C ya ... HakimPTje :zwaai:
Lella_Loubna
17-11-2003, 21:12
nene zeker niet :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.