Bekijk originele versie : sterke mooie nagels!
magrebChica
24-11-2007, 13:35
Dames,,
ik heb altijd mooie lange sterke nagels gehad..
altijd een ong cm lang maar na een tijdje gaat het bovenste laagje zeg maar van de nagel dubbel dan kan je het boven velletje van je nagel erafhalen en dan word je nagel minder sterk dit heb ik nu de laatste tijd erg vaak en ik hou er niet van om met geen nagels te zitten.. dan heb ik zo een naakt gevoel seg maar bij me handen haha klinkt stom maar is echt zo!
ik heb nu al mijn nagels eraf geknipt en echt weg gevijld.. je ziet gewoon meer vel dan nagels.. nu hoop ik dat ze sterk en goed groeien..
hebben jullie misschien tips hoe ik mooie sterke nagels kan krijgen zonder dat ze afbreken etc..
schokrane dames!!
Dikke Kus,
Magrebchica
Yasmine.
24-11-2007, 14:55
Je hebt van die nagellak die je nagels versterkt.. Ik weet alleen niet hoe dat heet.. Ze verkopen dat bij de etos enzo.
En bij de wat betere winkels verkopen ze hele goede verzorgings producten voor je nagels, alleen zijn ze daar ook gelijk een stuk duurder. Maar als je nagels belangrijk voor je zijn moet je daar even kijken! Ik heb er goede ervaringen mee.
Kr0elleb0eL
24-11-2007, 20:33
Nagelverharder, gewoon een basislak die je nageltjes sterker maakt ;)
xx_riffia
24-11-2007, 21:00
Je hebt van die nagellak die je nagels versterkt.. Ik weet alleen niet hoe dat heet.. Ze verkopen dat bij de etos enzo.
En bij de wat betere winkels verkopen ze hele goede verzorgings producten voor je nagels, alleen zijn ze daar ook gelijk een stuk duurder. Maar als je nagels belangrijk voor je zijn moet je daar even kijken! Ik heb er goede ervaringen mee.
is bullshit hoor die nagellak dat je nagels er harder van worden:o
heb hem ook gehaald maar heb totaal geen resultaat gezien:jammer:
ik heb best wel lange nagels alleen zijn ze bij mij zacht je kunt ze zo buigen:(
wat kun je daar aan doen?
mirjam007
24-11-2007, 22:42
Bid je? Dan raad ik je te sterkste aan om ze af te knippen...
Verder bestaat er een natuurlijk middeltje om ze te versterken. Je nagels een citroen-badje gunnen (dompel je vingers in water met citroen even en naarmate de tijd zullen ze sterker worden).
Vitamine B complexen zijn ook goed om stevige nagels te bekomen...
Vitamine B complex is inderdaad goed:goedzo: .
magrebChica
25-11-2007, 23:11
Bid je? Dan raad ik je te sterkste aan om ze af te knippen...
Verder bestaat er een natuurlijk middeltje om ze te versterken. Je nagels een citroen-badje gunnen (dompel je vingers in water met citroen even en naarmate de tijd zullen ze sterker worden).
Vitamine B complexen zijn ook goed om stevige nagels te bekomen...
ja, elhamdoelilah ik bid.
ik weet het maar ik laat ze niet meer zo lang groeien nu
gewoon een kort wit randje dat is alles meid!
x
magrebChica
25-11-2007, 23:11
schokrane, ik zal een kijkje nemen
x
groeien ze dan ook sneller ?
magrebChica
25-11-2007, 23:12
schokrane, ik zal een kijkje nemen
x
groeien ze dan ook sneller ?
magrebChica
25-11-2007, 23:13
uppppppp girlssss
AdvocaatHanan
25-11-2007, 23:29
Onder lange nagels slaapt shitan!
Grt,
Hanan
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.