Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tarawih Mekka

mustapha_salam
04-11-2003, 19:43

Hallo allemaal Ten eerste Ramadan Mubarak Ik heb een vraagje aan jullie: Aangezien ik niet in staat ben om de tarawih in mekka 's avonds te volgen heb ik een vraag aan jullie. Weet iemand een site waarop ik de tarawih of in ieder geval de gebeden kan horen. Ik heb al op www.dimadima.net gekeken alleen die link werkt niet. Ik zou het heel fijn vinden als iemand weet waar ik dat kan vinden. Omdat vooral 1 imam daar zo goed de gebeden kan verhoren en ik het graag zou willen horen!!!!! Nou ma'salama Mustpaha

remii
04-11-2003, 20:35
Origineel gepost door mustapha_salam Hallo allemaal Ten eerste Ramadan Mubarak Ik heb een vraagje aan jullie: Aangezien ik niet in staat ben om de tarawih in mekka 's avonds te volgen heb ik een vraag aan jullie. Weet iemand een site waarop ik de tarawih of in ieder geval de gebeden kan horen. Ik heb al op www.dimadima.net gekeken alleen die link werkt niet. Ik zou het heel fijn vinden als iemand weet waar ik dat kan vinden. Omdat vooral 1 imam daar zo goed de gebeden kan verhoren en ik het graag zou willen horen!!!!! Nou ma'salama Mustpaha salaam moestafa .... ik heb hier een link ..ik hoop dat je daar wat aan hebt .. ik kijk ook dagelijks maar dan via schotel ik zelf vind de qoeran-recitaties van imam sheigh shuraim echt ongelofelijk mooi ..machallah http://www.islamicity.com/Multimedia/LiveTV/

mustapha_salam
04-11-2003, 22:56
salaam remii, bedankt voor de link, alleen ik heb gekeken op die link alleen hij werkt niet en je moet ervoor betalen. Ken je een andere site waar ik dat toevallig kan luisteren. Shoekran, Mustapha

remii
05-11-2003, 20:40
Origineel gepost door mustapha_salam salaam remii, bedankt voor de link, alleen ik heb gekeken op die link alleen hij werkt niet en je moet ervoor betalen. Ken je een andere site waar ik dat toevallig kan luisteren. Shoekran, Mustapha salaam moestafa .....jammer dat die link niet werkte , ik heb wel even een andere site voor je opgezocht ..inchallah zal deze het wel doen anders moet je via google.com zoeken ..je weet maar nooit ...... http://www.arabtext.ch/news/arabnews.html

saloua16
05-11-2003, 21:45

je kan ze op tv live zien op de zender iqraa ik weet niet of je een digitale hebt maar elke avond voor zessen begint het met abdulrachman soudees en soureen ik denk dat je die imams bedoeld. wa salaam aulaikom

mustapha_salam
06-11-2003, 09:29
salam saloua, Dat is nu juist het probleem, ik kan het niet via de tv volgen. Het enige is via internet!!!! ma'salama mustapha

Saijtana_rifia
06-11-2003, 09:42
Salam mustapha hoi ik heb het even gevolgt alleen begrijp ik niet waarom je het niet via tv kan volgen. want als je het zo graag wilt luisteren doe je er alles voor toch. ik bedoel het niet bod sorry als het zo overkomt.

bentbled
06-11-2003, 14:14
salaam probeer dit eens misschien staat het erbij heb het ook maar van deze forum http://www.kacst.edu.sa/en/stream/default.asp

mustapha_salam
07-11-2003, 14:27
salam Saijtana_rifia Ik kan het niet via de tv volgen omdat ik momenteel in het buitenland ben voor studie. Anders had ik het heus wel gekeken. Ik heb al vanalles geprobeerd maar het lukt dus niet, vandaar dat ik op dit forum vraag of iemand me kan helpen. Ik hoop dat je het nu wel begrijpt en voor de anderen shoekran voor jullie hulp. Ma'salama Mustapha