Bekijk originele versie : sollicitatiegesprek schoonmaakster
bladibladibla
23-11-2007, 23:07
hey mensen.. ik heb volgende week solicitatiegesprek voor schoonmaakster.. nu vraag ik me af wat ik me daarbij moet voorstellen ... k bedoel ik kan toch echt niet uitleggen waarom ik graag schoonmaakster wil worden ofzo .. heb gewoon geld nodig :o .. ik had niet verwacht dat ik helemaal op sollicitatiegesprek moest komen.. hebben jullie er ervaring mee??
gewoon dat je graag van werken houdt
je houdt ervan om bezig te zijn en hygiene is heel erg belangrijk je houdt ervan om met je handen te werken je maakt ook vaak schoon thuis maar ook voor je oma enzo gewoon praten enz enz
hoop dat ik je geholpen heb
douar_ifrajdir
24-11-2007, 11:53
hey mensen.. ik heb volgende week solicitatiegesprek voor schoonmaakster.. nu vraag ik me af wat ik me daarbij moet voorstellen ... k bedoel ik kan toch echt niet uitleggen waarom ik graag schoonmaakster wil worden ofzo .. heb gewoon geld nodig :o .. ik had niet verwacht dat ik helemaal op sollicitatiegesprek moest komen.. hebben jullie er ervaring mee??
Stelt weinig voor. Is meer om te zien wie ze voor zich hebben. Vaak is het de gelegenheid om alle papieren in te vullen voor de belasting etc. en krijg je een pakket met de regels van het bedrijf omtrent ziekmelding etc. dus maak je niet druk.
gr.
Stelt weinig voor. Is meer om te zien wie ze voor zich hebben. Vaak is het de gelegenheid om alle papieren in te vullen voor de belasting etc. en krijg je een pakket met de regels van het bedrijf omtrent ziekmelding etc. dus maak je niet druk.
gr.
juistem je wordt meestal al bij voorbaat aangenomen no big deal
douar_ifrajdir
27-11-2007, 19:30
Ga je voor een bekend bedrijf werken als ik vragen mag?
Prutser_
27-11-2007, 22:21
Zeg dat je vooral dit werk wilt omdat het oh zo gevarieerd is en er zijn voldoende toekomst mogelijkheden :giechel:
kalimaat
27-11-2007, 22:41
:haha:
Ik denk inderdaad niet dat ze je inhoudelijke vragen gaan stellen hoor.
waar zoek jij schoonmaak werk mischien in amsterdam ...........?
kan jij iemand die een paar uurtjes kan werken in amsterdam
lady_from_arif
27-12-2007, 20:35
Het is meer een kennismakingsgesprek, zeg gewoon dat je hard opzoek bent naar een (bij) baantje, en dat je graag dit werk wilt aannemen.
ik zeg je succes!! :goedzo:
kalimaat
28-12-2007, 20:02
Hey adil, om wat voor werk gaat het?
kalimaat gaat om schoonmaak werk in amsterdam als jij iemand weet..?
Jammer he, dat je toch mocht komen....................:likje: :likje:
bentbled
29-12-2007, 18:55
maak je niet druk joh er worden zelfs mensen aangenomen die de nl taal niet eens goed beheersen
ze vinden betrouwbaarheid wel heel belangrijk
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.