Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik wil iemand vermoorden..!!

Pagina's : [1] 2

LZN
04-11-2003, 15:50

hallo yasmina ik weet echt niet wat ik moet doen ik heb een oom en die heeft 200.000 euro van ons gestolen + 900 gram goud ik wil hem echt doodschieten...ik haat hem zoo erg en laats toen we met de hele famillie bij elkaar stonden moest ik van mijn vader zijn hand kussen ik word er gek van..!! wat moet ik doen..?? ik heb dit ook aan mijn moeder verteld en die werdt best wel boos op mij..maar jah hoop dat ik snel antwoord krijg.. groetjes...DiLaRa.

Glimlachje
04-11-2003, 16:05
Laat het aan Allah (swt) over.Hij zal er voor boeten.

Lella_Loubna
04-11-2003, 16:49
Dilara, tot zover ik weet, zijn er meerdere mensen die wel soms zo'n neiging hebben. Maar ik geef je 1 grote raad, laat het aan Allah (swt) over. Hij zal wel oordelen. Insha'Allah. Beslama

Moslima_Moslima
04-11-2003, 17:08
De Profeet zei: “Allah vervloekt de dief die een touw (of iets anders steelt) en van wie de hand afgehakt wordt.” Overgeleverd door: Al-Boechari Laat inderdaad alles aan Allah over, en HIJ zal hem bestraffen. :zwaai:

zoya
04-11-2003, 21:34

Origineel gepost door TURCA_DiLaRa hallo yasmina ik weet echt niet wat ik moet doen ik heb een oom en die heeft 200.000 euro van ons gestolen + 900 gram goud ik wil hem echt doodschieten...ik haat hem zoo erg en laats toen we met de hele famillie bij elkaar stonden moest ik van mijn vader zijn hand kussen ik word er gek van..!! wat moet ik doen..?? ik heb dit ook aan mijn moeder verteld en die werdt best wel boos op mij..maar jah hoop dat ik snel antwoord krijg.. groetjes...DiLaRa Ik begrijp je neigingen...maarre zou het maar niet doen als ik jouw was......zijn dag komt nog wel op dag des oordeels. :auw:

stanga
04-11-2003, 22:10
Ok ten eerste..dat is wel heel veel geld..HOE KOMT JE FAMILIE AAN ZOVEEL GELD????? En als ik je zo hoor..vermoorden, diefstal??? Is dit normaal bij jullie? Meid, tel tot 100..maar geen gekke dingen doen..als je ouders dit weten, dan moeten zij dit maar oplossen..en geld is materiaal, papier..geen enkel leven is daar gelijk aan...Dus geen gekke dingen doen.. Hoop dat je hier wat aan hebt!

stanga
04-11-2003, 22:12
Je hebt wel lef voor een 15jarige..shorty :)

SweetRose
04-11-2003, 23:50
200.000 euro :eek:..Damn.....dief..:jammer:...

RitaMaria
04-11-2003, 23:56
Herkenbaar, is ook in mijn familie gebeurd. :( Geloof me, hij krijgt z'n straf zeer zeker. Insha'allah.. maar pleasse geen domme dingen doen!

boss
05-11-2003, 00:41
Origineel gepost door TURCA_DiLaRa hallo yasmina ik weet echt niet wat ik moet doen ik heb een oom en die heeft 200.000 euro van ons gestolen + 900 gram goud ik wil hem echt doodschieten...ik haat hem zoo erg en laats toen we met de hele famillie bij elkaar stonden moest ik van mijn vader zijn hand kussen ik word er gek van..!! wat moet ik doen..?? ik heb dit ook aan mijn moeder verteld en die werdt best wel boos op mij..maar jah hoop dat ik snel antwoord krijg.. groetjes...DiLaRa € 200.000 plus 900 gram goud! Jullie zullen zal daar ook niet eerlijk aangekomen zijn. Anders had je vader heeft zelf wel vermoord. Of bedoel je 200.000 dirham??

RitaMaria
05-11-2003, 05:53
Origineel gepost door boss € 200.000 plus 900 gram goud! Jullie zullen zal daar ook niet eerlijk aangekomen zijn. Anders had je vader hem zelf wel vermoord. Of bedoel je 200.000 dirham?? Of haar vader is een verstandige, praktiserende moslim die gelooft dat Allah(SWT) dit onrecht zal bestraffen ;)

Soumayah
05-11-2003, 10:11
laat dat maar aan allah over die straft hem wel :)

Glimlachje
05-11-2003, 19:56
In zo een geval moet je zeggen: Inna lilahi wa inna ilayhi raji3oen!!!

Hasna_real
06-11-2003, 11:35
Origineel gepost door TURCA_DiLaRa glimlachje ik neem aan dat je veel over ons geloof Islam weet mag ik je iets vragen in turkije zij een achternichtje van mij dat (niet verkeerdt snappen het is maar een vraag) dat seksueel contact met een je man eigenlijk gunah is du zonde en dat we daarom na het contact onzelf moeten reinigen omdat we tijdens het contact hebben zal ik het maar noemen niet meer aan allah denken en mijn vraag is nu is dat waar of was het bullshit??? groetje dilara Dat klopt! Nadat je sexueel contact hebt gehad met je man of vrouw. Zul je je grondig moeten wassen. Je moet de grote woedoe doen. Je hele lichaam moet je goed wassen. Je begint aan de rechterkant en daarna je linkerkant. Als je daarmee klaar bent begin je aan de kleine woedoe (de wassing die je verricht voordat je gaat bidden). Maar het is eigenlijk heel normaal dat men zich wast na sex, ook voor niet moslims!

RitaMaria
06-11-2003, 12:54

Origineel gepost door TURCA_DiLaRa glimlachje ik neem aan dat je veel over ons geloof Islam weet mag ik je iets vragen in turkije zij een achternichtje van mij dat (niet verkeerdt snappen het is maar een vraag) dat seksueel contact met een je man eigenlijk gunah is dus zonde en dat we daarom na het contact onzelf moeten reinigen omdat we tijdens het contact hebben zal ik het maar noemen niet meer aan allah denken en mijn vraag is nu is dat waar of was het bullshit??? groetje dilara Meid, je zegt het een beetje ongelukkig :( S.ex binnen de Islam is alles behalve zonde..maar begrijp verder wel wat je bedoelt..De Islam staat voor reinheid in alle aspecten van iemands leven..en zoals eerder gezegd door Hasna real (correct me if i'm wrong) doen ook niet -moslims dit.. Dit is net zoiets als wanneer je in de Ramadan (ik gebruik de Ramadan nu als voorbeeld) als vrouw/ meid ongesteld bent. Het is de bedoeling dat wanneer je weer 'zuiver' wordt de grote wassing doet om je vasten weer voort te zetten. Ik gebruik dit voorbeeld om aan te geven dat Hygiene belangrijk is binnen de Islam. Ik hoop dat ik je hiermee een end op weg heb geholpen, anders 'hoor' ik dit wel van je.. Liefs Rita :zwaai:

Pagina's : [1] 2