Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marokkaanse mannen!

Pagina's : [1] 2

SOmaar
04-11-2003, 15:37

wat vinden jullie van de marokkaanse mannen?

NA3_NA3
04-11-2003, 15:39
dolfijnen en orka's zijn vette dieren weet je

ffeiza
04-11-2003, 16:10
Marokaanse mannan.. Tjah je hebt en je hebt.. Net als vrouwen Onder ons bestaan goede en slechte;)

Laila_Jiblia
14-01-2004, 14:24
jaaaaaaaah wat moet ik zeggen,,,,,, je hebt ze in verschillende soorten en maten......... jammer dat ze hun verstand nooit gebruiken

Followyourheart
14-01-2004, 14:26

Juist; veel zijn er verrot! Maar er zijn heus wel goeie gasten hoor :p

angelrifia
14-01-2004, 14:29
zijn we klaar met de marokaanse vrouwen/meiden gaan we naar de mannen hmm kan ook

SOmaar
14-01-2004, 14:31
Origineel gepost door angelrifia zijn we klaar met de marokaanse vrouwen/meiden gaan we naar de mannen hmm kan ook waarom niet ?

SOmaar
14-01-2004, 14:33
of zijn het geen mannen ?

gizlain
14-01-2004, 14:42
Ik vind de marokkaanse mannen echt dom, ze gebruiken hun verstand niet. De enigste wat ze willen is domineren over de vrouw, en de hele dag met hun luie reet op de bank blijven zitten terwijl de sociale dienst failliet gaat.

RealMadridGirl
14-01-2004, 14:45
Je hebt ze en je hebt ze niet maar je hebt er veel I like them :Iluvu:

summergirl21
14-01-2004, 14:53
Ze zijn volgens mij in diverse categorien te verkrijgen. Zo heb je de inteligente mannen en zo heb je de boerse domme HC idioten. En zo heb je natuurlijk weer een man die respect heeft voor vrouwen en zo heb je weer een die volgens mij de betekenis van het woord respect niet eens weet. Afgelopen zaterdagnacht ben ik gaan stappen in A'dam, zoals te verwachten kom je hoe kan het ook anders een groep hersenenloze Marokkanen tegen die niet weten wat "NEE IK GEEF JE MIJN NR NIET EN NEE IK GA OOK GEEN ANTWOORD GEVEN. SO YOU ARE WASTING MY F...... TIME. En vervolgens wordt je uitgemaakt van het oudste beroep van Nederland. Maar gelukkig zijn er ook goeie, leuke grappige,mooie en slimme Marokkaase mannen die wel weten hoe je een vrouw moet behandelen. Groetjes Sana

gizlain
14-01-2004, 14:55
Origineel gepost door Nassira0099 Hé hé Ghizlain... Je had toch gezegd dat je nog nooit een vriendje hebt gehad en je daardoor dus ook niet weet hoe een jongen in elkaar zit en nu zeg je dat jongens lui op de bank zitten tot de sociale dienst failliet gaat.. ! :hihi: :hihi: Gizlain, Gizlain toch.. je moet niet andermans woorden gebruiken... Hahahahahahahahah Nassira toch.. Ik had beter van je verwacht. En wat betreft mijn prive leven daar weet niemand wat over inclusief jij Nassira. Maar ja ik hou niet echt van oorlog, dus vrede nu maar :D

Mouny
14-01-2004, 14:56
MANNEN... Marokaanse mannen ????? Bestaan die dan...???? Dacht dat die allemaal tijdens de jihaad gestorven waren... Op die enkelingen na dan....

summergirl21
14-01-2004, 15:41
Origineel gepost door Nassira0099 :hihi: Deze tekst klopt voor een groot gedeelte wel. Maar... het feit dat je afgelopen zaterdagnacht bent uitgegaan in hartje Amsterdam als Marokkaans meisje zijnde (neem ik aan) zorgt er wel voor ja dat je dan zo'n hersenloze groep Marokkanen op je afgestormd krijgt. Zij denken ( of willen dat denken ) dat je erom vraagt.. en ja.. dan word je uitgemaakt voor het oudste beroep van Nederland ( zoals jij het onder woorden brengt.) Ik irriteer mij mateloos aan mannen en vrouwen van marokaanse afkomst die nog steeds denken dat een meid met hetzelfde afkomst niet mag stappen. Ik kan mijn niet herinneren dat ik een bordje op mijn nek heb gehangen met de tekst " H..." (die zijn er nl genoeg in Adam ). Het dringt niet tot hun door dat een meid ook wel eens wil gaan stappen ikzelf heb er behoefte aan na een lange werkwwek van 40 uur. En trouwens die mannen die je zonder enige aanleiding aanspreken en vervolgens ook nog gaan schelden. Die mannen zijn in mijn ogen eigenlijk de sletjes.

misstomaatje
14-01-2004, 15:44

Origineel gepost door SOmaar wat vinden jullie van de marokkaanse mannen? je hebt overal wel rotte appels. maar de meeste zijn :goedzo:

Pagina's : [1] 2