Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Welke merk concealer adviseer je mij?

faith77
22-11-2007, 22:38

ik ben op zoek naar een goede concealer, die ik kan brengen onder mijn ogen (donkere) kringen . welke kunnen jullie mij adviseren en waarom, vergeet de prijs niet. willlen jullie ook een foto bij plaatsen, dat zou ik fijn vinden.

Mouny
22-11-2007, 22:41
YSL, heb meerdere geprobeert maar deze is top. Hij heet Touche Eclat

Nysha
22-11-2007, 22:42
heeey ik heb heel erg last van donkere kringen tegen de middag...hata het zo dus ik heb ook een concealer gekocht van YSL rond de 25 euro volegns mij....ik doe het smorgens op en daarna niet meer...maar merk er niets van want tegen de middag is het weer donker en dat terwijl ik alleen mascara op heb... word er strontziek van...dus als iemand een mdidel heeft tegen donkere kringen heeeel graag...'en water drinken doe ik niet en kan ik niet!

faith77
22-11-2007, 22:56
YSL, heb meerdere geprobeert maar deze is top. Hij heet Touche Eclat kan je voor mij een foto plaatsen van deze? het moet wel dekkend zijn en lang zitten gebruik je deze dagelijks en hoelang kan je deze gebruiken voordat die op is.

stanga
22-11-2007, 22:59

nysha, mss geeft je mascara af, dat heb k ook vaak

Nysha
22-11-2007, 23:20
je mascara afgeven.....??? hoe dan?

Jetje_1979
22-11-2007, 23:37
Ik heb de concealer van Estee Lauder, die dekt wel heel goed, en is rond de 23 euro. De magic concealer van Helena Rubinstein, heb ik ook gehad, die is ook heel fijn en ook rond de 23 euro. Alleen is die heel moeilijk te verkrijgen, bij Douglas verkopen ze dat merk niet meer. Succes

faith77
23-11-2007, 19:13
Ik heb de concealer van Estee Lauder, die dekt wel heel goed, en is rond de 23 euro. De magic concealer van Helena Rubinstein, heb ik ook gehad, die is ook heel fijn en ook rond de 23 euro. Alleen is die heel moeilijk te verkrijgen, bij Douglas verkopen ze dat merk niet meer. Succes welke heb jij van estee lauder?