Bekijk originele versie : Broeders en Zusters..Heb hulp nodig met baan vinden..
MarocciaSter
22-11-2007, 20:29
Salaam..
ben een meid van 26 jaar jong en heb hulp nodig om een baan te vinden..
Mijn vooropleidingen zijn:
* MAVO;
* SPW 4;
Ik zoek een baan in de jeugdzorg, reclassering, directie assistente, management assistente, burgerzaken etc.
Vanaf het moment dat ik iets heb kunnen vinden zal ik een hbo opleiding volgen die meer inzicht geeft in het beroep zoals:
SPH;
SJD;
Management Assistente;
Ik ben alle drie geinteresseerd en zou heel graag hulp willen hebben van mensen die daar al in werken.
waarom ik om hulp vraag is omdat ik al drie jaar bezig ben met een baan te vinden en wordt afgewezen vanwege niet veel werkervaring en/of mijn hoofddoek.
Heb hele goede aanbiedingen gekregen met een hele goede salarisaanbod maar vanwege mn hoofddoek is het niet door gegaan..
de voor waarde was.. hoofddoek af en je bent aangenomen, maar dat werkt niet zo bij mij..
Incha Allah zullen er mensen zijn die mij hierbij kunnen helpen..
Alvast ebdankt!!:goedzo:
Uhm Ik Vraag Me af of jij ook '' VOOGDES'' kan zijn heb je daar voor gestudeerd..? zoja dan eb ik wel wat voorje en ze willen vraag vrouwen maorkkaanse vrouwen met een hoofddoek er zijn heel wat marokkaanse gezinnen die ehm problemen hebben die meer hebben aan een marokkaanse voogd dan een NL weetje dat is voor het gezin zelf overzichtelijker etc. laat me maar weten meis
MarocciaSter
22-11-2007, 20:48
Hoiii..
kan je misschien meer info geven..?
Wat houdt de functie precies in etc..?
Ja de functie Houd In Dat jij voogd bent van maximaal 15 Puppillen, en dat zijn allemaal OTS kinderen In de jeugdzorg die jij eh onder je duim zeg maar
ik neem aan als jij die studie hebt gedaan dat je ongeveer weet waar je voor komt te staan..?? :o
MarocciaSter
22-11-2007, 20:54
jah ik ben geinteresseerd...bedankt
MarocciaSter
22-11-2007, 20:59
alle vacatures zijn van harte welkom, ik kan hetd an selecteren en Incha Allah moet ik dan wel bij 1 ervan aangenomen worden :goedzo:
Candlelight
23-11-2007, 02:37
Succes meid, inshaAllah dat je wat vind. Stelletje idiooten die je hebben afgewezen om je hoofddoek! :kwaad:
Vreemd dat ze haar hebben afgewezen om een hoofddoek..
Waar had je gecolisteert, voor welke functie...??
Oem_Moedjaahid
24-11-2007, 07:49
Ja de functie Houd In Dat jij voogd bent van maximaal 15 Puppillen, en dat zijn allemaal OTS kinderen In de jeugdzorg die jij eh onder je duim zeg maar
ik neem aan als jij die studie hebt gedaan dat je ongeveer weet waar je voor komt te staan..?? :o
Je mag mij ook wel pm-en als je wil!
Enne topicstarter...echt goed dat je blijft vasthouden aan je principes! Maar je moet weten dat het wettelijk aan te vechten is, dus als je een baan echt wil en betaalt goed dan kan je er echt mee naar de rechter stappen als ze je om die reden niet aannemen, anders blijft die discriminatie jegens ons...Ik heb dat een keer met echt een zielig baantje gedaan (gewoon bijbaantje overblijf). Bovendien zijn allochtone meiden tegenwoordig idd heel erg gewild omdat er nu eenmaal steeds meer allochtone jongeren/gezinnen hulp nodig hebben! Dus ga ervoor meid, zou ik zeggen!
MarocciaSter
26-11-2007, 09:50
Succes meid, inshaAllah dat je wat vind. Stelletje idiooten die je hebben afgewezen om je hoofddoek! :kwaad:
bedankt!
MarocciaSter
26-11-2007, 09:52
Vreemd dat ze haar hebben afgewezen om een hoofddoek..
Waar had je gecolisteert, voor welke functie...??
om eer lijk te zeggen ik heb op een gegeven moment op alles gesolliciteerd wat mij wel interessant lek om te doen en om te leren..
administratief, jeugdzorg, jongerenwerk, secretaresse, assistente in verschillende werkvelden, noem maar op...
MarocciaSter
26-11-2007, 09:54
Je mag mij ook wel pm-en als je wil!
Enne topicstarter...echt goed dat je blijft vasthouden aan je principes! Maar je moet weten dat het wettelijk aan te vechten is, dus als je een baan echt wil en betaalt goed dan kan je er echt mee naar de rechter stappen als ze je om die reden niet aannemen, anders blijft die discriminatie jegens ons...Ik heb dat een keer met echt een zielig baantje gedaan (gewoon bijbaantje overblijf). Bovendien zijn allochtone meiden tegenwoordig idd heel erg gewild omdat er nu eenmaal steeds meer allochtone jongeren/gezinnen hulp nodig hebben! Dus ga ervoor meid, zou ik zeggen!
Dank je ik doe mn best..
ik moet wel eerlijk zijn, mijn motivatie en geduld begint wel een beetje op te raken..
ik begin een echte sollicitatiefobie te krijgen!:(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.