Bekijk originele versie : groene puntjes!!
abdel_rel
22-11-2007, 19:00
elke keer als ik een groen puntje geef komt het bij die andere in het grijs ik weet niet waarom
en daarom ben ik naar de "veel gestelde vragen " gegaan om een antwoord te vinden
maar ze zeggen je moet aan de eisen voldoen om een groen puntje te kunnen sturen
maar de vraag is
WELKE EISEN?????:(
elke keer als ik een groen puntje geef komt het bij die andere in het grijs ik weet niet waarom
en daarom ben ik naar de "veel gestelde vragen " gegaan om een antwoord te vinden
maar ze zeggen je moet aan de eisen voldoen om een groen puntje te kunnen sturen
maar de vraag is
WELKE EISEN?????:(
interessant, d8 al wat is het verschil tussen groen, grijs en heb bij sommige ook rood gezien.. maar hoe dan ook, je kan toch GEEN koelkast winnen :hihi:
abdel_rel
22-11-2007, 19:57
interessant, d8 al wat is het verschil tussen groen, grijs en heb bij sommige ook rood gezien.. maar hoe dan ook, je kan toch GEEN koelkast winnen :hihi:
maar wel een lamborghini:p
maar wel een lamborghini:p
nou als ik die lamborghini win, tja dan verkoop ik die gelijk en koop met het geld een huisje/appartementje in tetouan:o heb ik meer aan, dan een Benzine misschien wel Kerosine vreter :D
abdel_rel
22-11-2007, 20:12
ik denk niet dat je alleen een huisje kan kopen met al die geld
je kan veeel meeer!!!
ik denk niet dat je alleen een huisje kan kopen met al die geld
je kan veeel meeer!!!
vergeet niet, dat het huis ook bekleed moet worden met, stoelen, tafel, bed, koelkast, wasmachine, keukengerei..etc.. en tja, als er wat over blijft is altijd goed en welkom.
abdel_rel
23-11-2007, 17:30
haha dat kun je toch met je maandloon op je gemak betalen
haha dat kun je toch met je maandloon op je gemak betalen
als ik toch genoeg geld heb, dan regel ik die dingen in 1 x en dan heb ik rust..het rest van het geld..pfff zie ik dan wel wat er mee gebeurd.
abdel_rel
23-11-2007, 19:52
en wat als je overvallen wordt?
en wat als je overvallen wordt?
overvallen? geld staat op de rekening...valt weinig te overvallen..
daarnaast wat men niet weet, kan men moeilijk afnemen.
misschien die 10 dirham die ik dan op zak heb voor de taxi, tja,
dan loop ik wel naar huis :o nadat ik mijn frustraties op die dief heb afgekoeld :moe:
abdel_rel
23-11-2007, 20:33
check deze topic zeker!!!
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1676542
Noura1986
23-11-2007, 20:39
als je meer dan 500 reacties hebt geplaatst kun je volgens mij groene puntjes geven.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.