ASOPOESTER
22-11-2007, 15:46
Ik ben momenteel 3e jaars studente MBO Juridisch medewerker..
Vorig jaar heb k stage gelopen bij een gemeente op de afdeling Sociale Zaken.. En dat is dus iets wat ik nooit meer doe..
Ik ben er achter gekomen dat kantoorwerk echt AB-SO-LUUT niks voor mij is..
Ik moet dit jaar ook weer 3,5 maanden stage gaan lopen..
En deze keer wil ik wat anders doen..
Een stage-plek hebben waar ik met plezier heenga..
Ik wil iets waarin ik veel met andere mensen in aanraking kom.. Lijkt me vooral leuk om met jongeren of allochtonen te werken..
Wie heeft er goede ideeën voor mij?
Laat het me a.u.b. weten !
Ik woon zelf in Roosendaal, dus het zou helemaal geweldig zijn als het in de buurt zou zijn..
Rotterdam is ook goed..
Siham0sS
22-11-2007, 16:29
Hey meid,
Ik doe MBO Marketing & Communicatie en zit nu ook in het 3de leerjaar.
Ik heb vorig (studie)jaar ook 4 maanden stage moeten lopen van februari t/m de zomervakantie (5 dagen lang dus 40 uur in de weer). Ik liep toen stage bij een Stadscafé & Restaurant. Het was echt onwijs tof omdat ik helemaal niet 40 uur in de week op kantoor zat het was meer 50/50. Ik was ook gewoon beneden (in het restaurant) aan het helpen, meehelpen bruiloften en allerlei dingen doen die je gewoon even lekker afleiden van dat stomme kantoor haha. Onwijs veel contact met mensen ook en mijn collega's waren kei super gezellig (bijna allemaal ook jong)
Heb er ook veel nieuwe vrienden aan overgehouden, dus dat was dus super geslaagd!!
Nu moet ik dit (studie)jaar ook eens 4 maanden stage lopen, gelijk na de zomervakantie t/m de kerstvakantie (zelfde verhaal ook 40 uur in de week).
Ik ben nu ook op me stage, maar ik loop nu stage bij een Makelaars kantoor. Het is gewoon echt een kantoor baan en dat is echt zwaar niets voor mij! Bij me vorige stage was ik de hele dag in beweging en zo ben ik ook gewoon altijd heel actief maar zo 40 uur in de week op een kantoor zitten aan een bureau is echt niets voor mij!
Ik wens je veel succes met het vinden van een leuke stage. Al denk ik zelf dat het wel een beetje moeilijk word, want Juridisch is echt een kantoor baan het is niet echte actief werk ofzo.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.