Bekijk originele versie : Vrouwen Slaan Mannen
Kort geleden is een man door zijn vrouw in mijn buurd inekaar geslagen omdat hij was betrapt met een ander.
Buiten dit verhaal om komen dit soort gebeurtenissen steeds vaker voor Tegenwoordig zie je in de vechtsportscholen meer vrouwen als manen zij kicken ons ass
SO MANNEN BEWARE !!!
GO GIRL......................
Fatomaat
25-08-2002, 01:24
Origineel gepost door CHEKIR
Kort geleden is een man door zijn vrouw in mijn buurd inekaar geslagen omdat hij was betrapt met een ander.
Buiten dit verhaal om komen dit soort gebeurtenissen steeds vaker voor Tegenwoordig zie je in de vechtsportscholen meer vrouwen als manen zij kicken ons ass
SO MANNEN BEWARE !!!
Ik denk dat je beter kan verhuizen, want als je een buurvrouw met snor hebt en vrouwen in je buurt die mannen slaan??? Ik weet niet hoor maar misschien wonen jullie op een anabolenstortplaats, u better run 4 your life bro!! :D
IK ZAL EFFE DAT UITZOEKEN
Fatomaat
25-08-2002, 01:35
IK ZAL EFFE DAT UITZOEKEN
Niet stiekem onder hun rokken kijken he? :D
Ik zou mn man dat nooit aan kunnen doen. :engel:
BTW. ik ben toch keislap zelfs een egel kan mij pijn doen.
mgarba_4ever
25-08-2002, 13:01
Een egel doe je ook pijn hahaha Raak maar aan en je voelt het!! :D En als een vrouw je wil slaan hoef je niet bang te zijn, gewoon WEG RENNEN en schreeuwen.... ik zie het al voor me
Missrapster
25-08-2002, 17:36
he...als hij mij raakt raak ik hem ook...maar dan harder...op zn plekkie....nee joh...just joking....je weet tog....ik ga hem gewoon slaan....:stout:
jamila_nador
25-08-2002, 17:41
Ik sla elmarocani altijd maar wel met een :kusgrijs:
Missrapster
25-08-2002, 17:55
he jamila_nador..wat doe je met mn boy...ik had een contract met hem...ik was/ben de enige...die hem mag aanraken...so opzouten!!!!
Maken jullie maar grapjes, ik zit wel mooi met mijn ark in een mitella. Durf de straat niet op zonder zonnebril, dus...
SO MANNEN BEWARE !!!
hahaha weetje het komt allemaal door destiny's child met independent woman.
vrouw aan de macht, een man die naar vrijheid smacht :stout:
Zo moet het ook terugslaan .... als een man jou slaagt terugslaan zo simpel ....
SO MANNEN BEWARE !!!
tuurlijk wat dachtje dan dat ze moet doen???
uren in een hoekje huilen???
naaaaai gelijk poem...pats...poef... :stomp:
hahaha ik hou wel van vrouwen met een potje vol pit!!!
hahaha
=emsoem=
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.